//
کدخبر: ۴۲۸۹۴۵ //

۵ نکته برای داشتن بهترین استایل خواستگاری مردانه

جلسه خواستگاری، یکی از مهم‌ترین مراسمات زندگی آقایان است! اگر این مراسم خوب پیش برود، مسیر زندگی دو شخص به‌صورت کلی تغییر می‌کند و صفحه جدیدی در زندگی آن‌ها رقم می‌خورد.

5 نکته برای داشتن بهترین استایل خواستگاری مردانه
به گزارش فرتاک نیوز،

خواستگاری بیشتر از بانوان، برای آقایان اهمیت بسیاری دارد؛ زیرا شخص مورد علاقه‌شان قرار است تصمیم مهمی بگیرد. به همین خاطر با گل، شیرینی و لباس‌هایی آراسته به خواستگاری می‌روند.

مهم‌ترین نکته‌ای که باید رعایت شود، انتخاب لباس‌هایی مناسب برای خواستگاری است. اگر به‌عنوان یک آقا قصد دارید مراسم خواستگاری موفقیت آمیزی داشته باشید، نکات این مقاله برای طراحی استایل خواستگاری مردانه را از دست ندهید.

 

کت و شلوار با رنگ خنثی؛ بهترین گزینه برای مراسم خواستگاری

رنگ‌های خنثی در لباس، یکی از بهترین گزینه‌ها برای مراسم‌های رسمی هستند. اگر دقت کرده باشید، معمولا برای جلسات اداری شرکت‌های بزرگ یا مراسم‌های بین المللی از کت و شلوار با رنگ طوسی و مشکی استفاده می‌شود. شما نیز می‌توانید برای یکی از مهم‌ترین مراسم‌های زندگی خود، کت و شلوار با رنگ طوسی، مشکی، خاکستری، قهوه‌ای، بژ و فیلی استفاده کنید.

این رنگ‌ها بهترین گزینه برای خواستگاری شما هستند و شما می‌توانید با انتخاب کت و شلوار با یکی از رنگ‌های خنثی، استایل مردانه بسیار زیبایی داشته باشید. ناگفته نماند استایل مناسب خواستگاری باید به کاریزمای مردانه شما بیفزاید و کت و شلوار با رنگ خنثی دقیقا همین اثر را خواهد گذاشت. حتی شما می‌توانید با خرید ساعت مچی خاص با رنگ طوسی یا مشکی، جذابیت کت و شلوار خود را افزایش دهید.

کت و شلوار اسپرت؛ پیشنهاد خاص برای استایل خواستگاری مردان

کت و شلوارهای اسپرت که معمولا با پارچه توید و فلانل تولید می‌شوند، یکی از مدهای جدید مردانه هستند. کت و شلوار اسپرت فیت تن شخص بوده و اگر ورزشکار هستید، بازوهای شما به‌خوبی در این کت نمایان خواهد شد! استفاده از کت و شلوار اسپرت برای خواستگاری پیشنهاد بسیار جذابی است.

علاوه‌بر این، کت و شلوار اسپرت به‌راحتی با ساعت یا کفش‌های مجلسی ست می‌شوند و از این بابت درگیری نخواهید داشت. ناگفته نماند ترکیب ساعت‌های اسپرت یا لاکچری مردانه با کت و شلوار اسپرت، جلوه بسیار زیبایی می‌سازد. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید یا قیمت ساعت مچی مردانه نگاهی به محصولات واچ مارکت داشته باشید و این محصولات را با تضمین اصالت خریداری کنید.

KxtxzA1VY1O7

پیراهن سفید؛ آیتم ثابت استایل مردانه برای خواستگاری

پیراهن سفید که آیتم ثابت استایل خواستگاری‌ مردانه در کلیه کشورها است، به‌عنوان نشانی از آراستگی مرد شناخته می‌شود. علت انتخاب رنگ سفید، جلوگیری از ایجاد شلختگی در ترکیب با رنگ کت و شلوار است. البته شما می‌توانید از رنگ‌ مشکی نیز استفاده کنید، اما مناسب مراسم شاد و زیبای خواستگاری نیست.

حتما نیازی نیست پیراهن سفید را با کت و شلوار بپوشید و ترکیب این پیراهن با جلیقه یا به‌صورت تک نیز بسیار زیبا خواهد شد. بهترین استایل مناسب خواستگاری ترکیب پیراهن سفید با کت شلوار طوسی و یک ساعت لاکچری است. ساعت جلوه استایل شیک شما را چندین برابر خواهد کرد و به زیبایی آن می‌افزاید. اگر قصد خرید ساعت لوکس برای مراسم خواستگاری را دارید، باید بگوییم این ساعت‌ها در رنگ طلایی، نقره‌ای و مشکی موجود هستند که نقره‌ای بهترین رنگ برای استایل شما است.

استفاده از ست کفش و کمربند؛ برای افزایش کاریزمای مردانه

برای افزایش جذابیت استایل مردانه خواستگاری، یک پیشنهاد خاص برای شما داریم که استفاده از ست کمربند و کفش است. کفش و کمربند ست باعث بیشتر درخشیدن کت و شلوار شما خواهد شد و جلوه استایل مردانه شما در این مراسم مهم، دو چندان می‌شود. شما می‌توانید باتوجه‌به رنگ کت و شلوار از کفش و کمربند مشکی، قهوه‌ای یا زرشکی استفاده کنید که پیشنهاد ما رنگ قهوه‌ای است.

این رنگ با کلیه کت و شلوارها سازگار است و به‌راحتی قابل ست کردن خواهد بود. اگر از کیف پول یا کیف دوشی استفاده می‌کنید، برای روز خواستگاری کیف‌ دستی مردانه گزینه بهتری محسوب می‌شود. به این ترتیب با انتخاب کفش و کمربند مناسب، جذابیت استایل شما چندین برابر خواهد شد.

R5tdX9GdZXuR

انتخاب ساعت و اکسسوری‌های رسمی؛ نکته‌ای که نباید نادیده بگیرید!

ساعت‌های اسپرت، اکسسوری‌های شلوغ مانند زنجیر یا گل سینه جواهر نشان، برای خواستگاری جایز نیستند. در عوض شما باید از ساعت‌هایی با بند چرم و فقط یک دستمال جیبی استفاده کنید. برای طراحی استایل مناسب خواستگاری نیازی نیست حتما آیتم‌های خاصی را به‌کار بگیرید، فقط کافی است در کنار سادگی، هارمونی رنگ‌ها را رعایت کنید.

ساعت‌های رسمی و لاکچری که رنگ بند آن‌ها با کمربند یا کفش شما ست است، بهترین انتخاب برای استایل خواستگاری مردانه هستند. همچنین می‌توانید از ساعت‌هایی با بند فلزی نیز استفاده کنید.

ساعت‌های رسمی و شیک همراه با تضمین اصالت را از واچ مارکت بخرید

در این مقاله نکاتی که باید برای طراحی استایل مناسب خواستگاری مردانه رعایت کنید را بررسی کردیم. جلسه خواستگاری اولین دیدار شما با فرد مقابل است، در نتیجه باید خوش‌تیپ و خوش‌بو باشید. علاوه‌بر این، از اکسسوری‌های مناسب و ساده استفاده کنید؛ زیرا جلوه استایل شما را چندین برابر خواهد کرد. یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌های خواستگاری، ساعت مچی است.

ساعت مچی مناسب خواستگاری باید ساده و در عین حال شیک باشد تا با کت و شلوار شما همخوانی داشته باشد. برای خرید ساعت مچی با این مشخصات و بهترین قیمت، فقط کافی است به فروشگاه واچ مارکت مراجعه کنید. این فروشگاه تخصصی ساعت مچی، فقط محصولات اصل را موجود می‌کند که همراه با گارانتی هستند. علاوه‌بر این، تنوع فروشگاه واچ مارکت بسیار بالاست و حتی اگر خاص‌ترین سلیقه را داشته باشید، محصولاتی برای شما وجود خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۹۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان