//
کدخبر: ۴۲۸۴۸۲ //
سیاوش خیرابی | هستی مهدوی فر

رابطه عاشقانه سیاوش خیرابی و هستی مهدوی فر لو رفت! | رابطه عشاقانه سیاوش خیرابی و هستی مهدوی فر به جدایی رسید!!! + جزئیات

رابطه 9 ساله سیاوش خیرابی با هستی مهدوی فر بازیگر معروف زن سینما فاش شد.

رابطه عاشقانه سیاوش خیرابی و هستی مهدوی فر لو رفت! | رابطه عشاقانه سیاوش خیرابی و هستی مهدوی فر به جدایی رسید!!! + جزئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

اخیراً در فضای مجازی حاشیه هایی در خصوص رابطه پنهانی سیاوش خیرابی و هستی مهدوی فر در  فضای مجازی منتشر شد و گفته می شود رابطه آنان پس از مدت طولانی ای به جدایی انجامید. خود بازیگران نسبت به این ادعا ها واکنشی نشان ندادند.

هستی مهدوی و سیاوش خیرابی

بیوگرافی سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی بازیگر سینما و تلویزیون است.سیاوش خیرابی دو برادر دارد که آنها وارد عرصه بازیگری نشده اند. سیاوش خیرابی اخیرا مدتی است که کم کار شده است. این بازیگر جوان به جز بازیگری عکاسی نیز می کند و به همراه برادرانش رستوران کنجد را راه اندازی کرده است و چند سالی است که در تلویزیون کم کار شده و در سینما و شبکه نمایش خانگی فعالیت دارد.

وی در سال ۱۳۸۶ در تله‌فیلم «تلخون» بازی کرد و در بازی در سریال «ترانه مادری» در سال ۱۳۸۷ به شهرت رسید و با بازیگرانی مثل سحر قریشی، نیما شاهرخ شاهی، سمانه پاکدل و محسن افشانی دوره های بازیگری را گذرانده و به طور همزمان وارد دنیای بازیگری شده اند.

بیوگرافی هستی مهدوی فر

هستی مهدوی فر متولد آذر ۱۳۷۰ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر است. او در سریال ها و فیلم های زیادی بازی کرده است اما با سریال مادرانه مشهور شد. هستی مهدوی عاشق فیلمسازی است. هستی مهدوی با سریال مادرانه شناخته شد.

هستی مهدوی به طور تصادفی وارد عرصه بازیگری شده است. هستی مهدوی فر بازیگر جوان و مستعد کشورمان فعالیت در زمینه بازیگری را از سال ۱۳۸۹ شروع کرد. او بطور اتفاقی وارد عرصه بازیگری شد و نخستین تجربه اش را در مجموعه تلویزیونی "جراحت" ساخته ی محمدمهدی عسگرپور بدست آورد.

بعد از آن جهت پیشرفت کارش در کلاس های آموزش بازیگری آقای تارخ شرکت کرد و دوره های بازیگری را گذراند. بعد از جراحت در دو فیلم سینمایی به نام های سوت پایان و زبان مادری ایفای نقش نمود. تصویری جدید از هستی مهدوی فر بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۴۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان