//
کدخبر: ۴۲۷۹۵۲ //

۱۰ نکته مهم برای تشخیص ساعت کاسیو اصل از فیک | راهکار های عملی و واقعی

10 نکته مهم برای تشخیص ساعت کاسیو اصل از فیک | راهکار های عملی و واقعی
به گزارش فرتاک نیوز،

تشخیص ساعت کاسیو اصل از فیک یکی از چالش های همیشگی علاقه مندان به برند کاسیو در زمان خرید ساعت می باشد. کاسیو از برندهای مشهور سازنده ساعت در جهان به شمار می رود.

این شرکت ساعت سازی به دلیل ساخت ساعت هایی با طراحی زیبا، منحصر به فرد و مقاوم در میان آقایان و خانم ها در سنین مختلف طرفداران زیادی داشته و بسیار محبوب است.

چگونه بفهمیم ساعت کاسیو اصل است؟ راه های کاربردی برای تشخیص ساعت اصل کاسیو

اگر شما نیز از افراد علاقه مند به ساعت های کاسیو هستید، بدون شک در هنگام خرید این برند برای تشخیص ساعت اصلی از فیک دچار مشکل خواهید شد. افراد سودجو با تولید محصولاتی فیک همواره اقدام به فروش ارزان تر محصول خود می نمایند و این گونه تشخیص ساعت اصل از فیک بسیار دشوار خواهد بود.

ما در این مقاله در تلاش هستیم 10 راه تشخیص ساعت کاسیو اصل از فیک را برای شما بیان نماییم تا هنگام خرید ساعت کاسیو بتوانید ساعت اصلی این برند معتبر را خریداری نمایید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای مقاله ما را همراهی نمایید.

تشخیص ساعت اصل کاسیو از ساعت فیک

نکته اول: توجه به وزن ساعت های کاسیو

یکی از شیوه های تشخیص ساعت کاسیو اصل از فیک وزن آن ها است. اغلب ساعت های برند کاسیو دارای وزن سنگینی هستند؛ البته باید گفت مدل هایی نیز وجود دارد که از وزن کمتری برخوردارند.

بنابراین، برای شناخت ساعت های این برند می توانید به سایت معتبر برند کاسیو مراجعه کرده و وزن و مدل ساعتی را که می خواهید خریداری کنید را در نظر داشته باشید.

اگر وزن ساعتی که قصد خریداری آن را دارید از وزن قید شده در سایت کاسیو کمتر بود به اصل بودن آن شک کنید؛ توصیه ما این است که این ساعت ها را تا حد امکان خریداری نکنید.

نکته دوم: دقت در کد های به کار رفته در ساعت کاسیو

از روش های شناخت ساعت کاسیو اصل از فیک توجه به کدهایی است که بر روی ساعت حکاکی شده است. ساعت های اصلی کاسیو کد هایی دارند که در قسمت پشت قاب ساعت، دفترچه ی راهنمای ساعت و کارت گارانتی آن نوشته شده است.

در تمام این سه مورد باید کدها با هم مطابقت داشته باشند و اگر کد ها با هم مغایرت داشته باشند، این را بدانید که ساعت اصلی نیست و فیک است.

بنابراین در هنگام خرید ساعت کاسیو به کدهای موجود در آن توجه و دقت لازم را داشته باشید تا ساعتی اصل را خریداری نمایید.

نکته سوم: توجه به حک نام کاسیو برای تشخیص ساعت کاسیو اصل از فیک

این نکته مهم را در نظر داشته باشید که یکی دیگر از روش های تشخیص ساعت کاسیو اصل از فیک این است که بر روی ساعت های اصلی این برند همواره حداقل دو بار نام برند کاسیو حک گردیده است.

جاهایی که نام برند کاسیو نوشته می شود، یکی در داخل صفحه نمایش آن است و دیگری در قسمت پشت قاب ساعت است. بنابراین در هنگام خرید حتما به این قسمت ها دقت کنید تا ساعت اصلی کاسیو را خریداری نمایید.

نکته چهارم: قابلیت شب نما بودن ساعت های کاسیو

یکی از اساسی‌ترین راه های تشخیص ساعت کاسیو اصل از تقلبی این است که ساعت های اصلی کاسیو دارای امکاناتی چون شب نما بودن هستند. شماره ها و عقربه های این ساعت ها شب تاب بوده و در زمان تاریکی هوا از خود نور ساطع می کنند.

باید این نکته را ذکر نمود که این قابلیت تنها در ساعت هایی وجود دارد که دارای عقربه هایی سفید رنگ هستند. بنابراین در هنگام خرید ساعت مچی کاسیو دقت نمایید که اگر ساعت دارای عقربه ای واضح و مشخص نبود، ساعت تقلبی و فیک است. باید این نکته را بیان کنیم که رنگ قسمت انتهایی عقربه های ساعت اصلی کاسیو یا یکدیگر فرق دارد اما در ساعت های فیک رنگ همه عقربه ها یکی است.

نکته پنجم: توجه به قیمت ساعت

همانطور که می دانیم همواره از گذشته در میان مردم رایج است که هیچ گرانی بی دلیل نخواهد بود، این ضرب المثل در مورد خرید ساعت نیز صدق می نماید.

باید دانست که یکی از شیوه های تشخیص ساعت کاسیو اصل از نمونه تقلبی آن توجه به قیمت ساعت است. ساعت کاسیو اصلی با توجه به امکانات و کیفیت آن همیشه قیمت بالایی دارد، اما ساعت های تقلبی با قیمت پایین تری به فروش می رسند.

بنابراین اگر قصد خرید ساعت کاسیو اصلی را دارید با هزینه بیشتر ساعت اصلی آن را خریدار کنید که کیفیت بالا و مقاومت بیشتری خواهد داشت و سالیان طولانی بتوانید از آن استفاده نمایید.

نکته ششم: توجه به زبان دفترچه راهنمای ساعت

یکی از راه های شناخت ساعت کاسیو اصل، دقت به دفترچه راهنمای ساعت است. ساعت های برند کاسیو دفترچه هایی به همراه دارند که مشخصات ساعت و شیوه استفاده کردن از ساعت در آن ها توضیح داده شده است.

اغلب دفترچه راهنمای ساعت های کاسیو اصل به چند زبان رسمی در جهان نوشته شده اند؛ این در حالی است که دفترچه راهنما در ساعت های تقلبی فقط به یک زبان نوشته شده اند. بنابراین در هنگام خرید ساعت کاسیو این نکته را نیز در نظر داشته باشد تا بتوانید ساعت اصلی را از تقلبی بشناسید.

تشخیص ساعت کاسیو اصل از فیک

نکته هفتم: توجه به کیفیت ساخت ساعت

ساعت های مچی اصل کاسیو همواره از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند. پیچ های به کار رفته در ساعت اصلی درشت هستند و در عمق ساعت به کار رفته اند. اما در ساعت های تقلبی این پیچ ها بر روی سطح ساعت قرار گرفته اند.

عقربه های ساعت اصل هیچ نوع صدا یا لرزشی ندارند. این مورد در ساعت های فیک بر عکس است و ساعت های تقلبی کیفیت پایین، دقت کم ولرزش دارند. بنابراین در هنگام خرید با دقت ساعت را از نظر کیفیت ساخت و مقاومت آن بررسی نمایید.

ساعت کاسیو اصل با مواد اولیه با کیفیت

نکته هشتم: بسته بندی ساعت

بدون شک یک محصول اصلی دارای بسته بندی منحصر به فرد و خاص است برند کاسیو برای هر یک از مدل های خود بسته بندی ویژه ای را در نظر گرفته است.

به عنوان مثال در بسته بندی ساعت های کاسیو اصل علاوه بر جعبه آلومینیومی یک جعبه مقوایی نیز وجود دارد که ساعت های تقلبی فاقد این جعبه مقوایی هستند.

باید بدانید که برخی از ساعت های تقلبی ممکن است بدون جعبه باشند و یا فاقد کارت گارانتی و یا دفترچه راهنما باشند. پس در هنگام خرید ساعت کاسیو حتما به نحوه بسته بندی آن دقت نمایید.

نکته نهم: توجه به امکانات و قابلیت های ساعت

یکی از مهم ترین راه های شناخت ساعت کاسیو اصلی بدون شک ویژگی ها و امکانات به کار رفته در آن است. ساعت های فیک اغلب ویژگی ها و امکانات ساعت های اصلی را دارا نیستند.

هر یک از ساعت های ساخته شده توسط برند کاسیو دارای امکانات ویژه ای هستند که موجب می گردد تا ساعت اصل از فیک قابل شناسایی باشد.

چرا که نمونه های تقلبی هیچگاه قابلیت های ساعت های اصلی کاسیو را ندارند. به عنوان مثال یکی از ویژگی های منحصر به فرد ساعت های کاسیو خاصیت ضد آب بودن آن هاست که ساعت های تقلبی چنین قابلیتی ندارند.

نکته دهم: خرید از نمایندگی معتبر

یکی از مهم ترین راه هایی که موجب می شود شما با خیال آسوده ساعت کاسیو اصلی را خریداری کنید این است که خرید خود را در یک مرکز یا نمایندگی معتبر انجام دهید. در زمان خرید ساعت کاسیو تشخیص ساعت کاسیو اصل از فیک امری چالشی است که شما می توانید با خرید از نمایندگی های معتبر این چالش را برای خود به راحتی رفع نمایید. مراکز رسمی ساعت کاسیو در اکثر شهرها این اطمینان را به خریدار می دهند که ساعت خریداری شده اصل است. بنابراین اگر قصد خرید ساعت کاسیو را دارید برای انتخاب بهتر به نمایندگی های معتبر این برند مراجعه فرمایید.

برای خرید ساعت های اصل بدون هیچ گونه دغدغه ای می توانید با مراجعه به سایت واچ آنلاین خرید ساعت مچی مورد نظر خود را به انجام رسانید. برای دسترسی به سایت واچ آنلاین می توانید با سرچ کلمه خرید ساعت  ویا با کلیک بر روی لینک زیر به صفحه اصلی فروشگاه اینترنتی واچ آنلاین وارد شوید.

کلیک نمایید

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۹۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان