//
کدخبر: ۴۲۳۹۰۸ //

ناگفته‌های ایلان ماسک از ۱۸ ماه رابطه جنون‌آمیز با «امبر هرد»

ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان در بیوگرافی جدید خود به قلم والتر ایزاکسون، ناگفته‌هایی را از ۱۸ ماه رابطه دردناک و جنون‌آمیز خود با امبر هرد که پس از جدایی این بازیگر از جانی دپ اتفاق افتاد فاش کرد.

 ناگفته‌های ایلان ماسک از ۱۸ ماه رابطه جنون‌آمیز با «امبر هرد»
به گزارش فرتاک نیوز،

ایلان ماسک میلیاردر ۵۲ ساله هفت سال قبل، پس از جدایی امبر هرد از جانی دپ، ۱۸ ماه پرفراز و نشیب را با امبر گذراند. رابطه‌ای که قرار بود مملو از عشق باشد به توصیف ایلان ماسک، دردناک و جنون‌آمیز بود.

علیرغم رابطه دوستانه ایلان ماسک و امبر هرد پس از جدایی، کتاب بیوگرافی جدید ماسک تصویر متفاوتی از دوران با هم بودن این دو چهره معروف ترسیم می‌کند.

رابطه عاشقانه ماسک و امبر هرد در سال ۲۰۱۷ آغاز شد. درست پس از جدایی طوفانی بازیگر آکوامن از جانی‌دپ که با دادگاه‌های جنجالی در سال گذشته به سرفصل خبرها تبدیل شدند.

براساس گفته‌های ماسک در کتاب بیوگرافی جدید خود، زندگی عاشقانه آن‌ها اغلب در محل کارشان بود. امبر یک بار برای سورپرایز کردن ماسک به کالیفرنیا پرواز کرد و به کارخانه تسلا رفت و میلیاردر بزرگ نیز برای ملاقات با هرد در صحنه فیلمبرداری آکوامن در استرالیا حاضر شد.

علایق مشترک ایلان ماسک و امبر هردو در مسائلی مانند بازی‌های ویدیویی بود و به ادعای ماسک، امبر هرد در بین افراد نزدیک به ایلان طرفدار چندانی نداشت و نزدیکان علاقه‌ای به ارتباط گرفتن با او نشان نمی‌دادند. 

حتی برادر ایلان او را «سمی» و «کابوس» توصیف کرده است. کیمبال ماسک همچنین ادعا کرد که «ایلان عاشق آدم‌هایی می‌شود که زیبا هستند، در این شکی نیست، اما جنبه بسیار تاریکی هم دارند.»

ایلان در پاسخ به انتقادات اطرافیان نسبت به رابطه‌اش با امبر عنوان کرد: «چون من در عشق احمقم.» او در ادامه به زندگی‌نامه‌نویس گفت که رابطه‌اش با امبر «۱۸ ماه جنون بی‌وقفه» و همچنین «به‌طور تکان دهنده‌ای دردناک» بود.

با این حال، ایلان در آگوست ۲۰۱۷ در اینستاگرام خود نوشته بود: «با اینکه من و امبر از هم جدا شدیم اما هنوز با هم دوست هستیم و همدیگر را دوست داریم. رابطه از راه دور زمانی که هر دو طرف تعهدات کاری زیادی دارند همیشه دشوار است اما چه کسی می‌داند در آینده چه می‌شود؟»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۹۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان