//
کدخبر: ۴۲۳۷۶۷ //
دنیز دایی | دختر علی دایی

دنیز دایی آبروی پدرش را برد! | تصویری متفاوت که دختر علی دایی از خود منتشر کرد!

دنیز دایی دختر ارشد علی دایی تصویری از حرکت عجیب خود در سر کلاس درس در لندن منتشر کرده است.

دنیز دایی آبروی پدرش را برد! | تصویری متفاوت که دختر علی دایی از خود منتشر کرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

دنیز دایی که از کودکی به همراه مادر و مادربزرگ اش به انگلیس مهاجرت کرده است، در حال حاضر در لندن مشغول به تحصیل است. البته او گفته که به زبان فارسی مسلط است و هر چند وقت یک بار به ایران سفر می کند تا با پدر دیدار کند.

درباره آخرین حضورش در تهران هم او گفته که یک سال قبل به ایران آمده بود و از آن زمان دیگر به وطن بازنگشته است. او چند وقت قبل هم تصویری از دیدارش با علی دایی در امارات منتشر کرده و گفته بود که چند روز به همراه پدر در دبی حضور داشته است. او به تازگی هم تصویری از خودش در سر کلاس درس منتشر کرده  که در آن دنیز دایی به جای گوش دادن به استاد، مشغول بازی با یک کفشدوزک است.

عکس/ حرکت عجیب دنیز دایی دختر علی دایی، سر کلاس درس در لندن

دنیز دایی در اروپا گردی گوی سبقت را از سلبریتی های ایرانی ربود!

دنیز دایی دختر ارشد علی دایی که از کودکی ساکن لندن است این روزها بار دیگر با فعالیت‌های حاشیه ای اش به شبکه های اجتماعی برگشته است. دنیز که مدتی خودخواسته از فضای مجازی فاصله گرفته بود ظاهرا تصمیم گرفته با تنوع در فعالیت‌‌های اش دنبال کنندگان بیشتری را با خودش در این محیط همراه کند.

البته نوع پوشش متفاوت و عکس‌های جنجالی دنیز در صفحه اینستاگرام اش سبب شده که گاها مورد انتقاد برخی از کاربران فضای مجازی قرار بگیرد. با این وجود باید این نکته را هم در نظر گرفت که دنیز از دوران کودکی به همراه مادرش در لندن ساکن شده و با فرهنگ و آداب این کشور رشد یافته است.

در همین رابطه حالا انتشار ویدئوی جدیدی از سوی دختر مشهور اسطوره فوتبال ایران در صفحه شخصی اش توجه مخاطبان مجازی را جلب کرده است. دنیز که به مسافرت و کشور گردی علاقه ویژه ای دارد در یک استوری جالب توجه از سفر تازه‌اش به ایتالیا خبر داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۷۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان