//
کدخبر: ۴۲۳۵۸۰ //

علیرضا خمسه در خانه سالمندان دیده شد! | آیا علیرضا خمسه به خانه سالمندان سپرده شده ؟!

علیرضا خمسه بازیگر معروف و پرکار سینما و تلویزیون که محبوبترین نقشش باباپنجعلی در سریال پایتخت بود که بسیار پر طرفدار است. وی به تازگی به خانه سالمندان در مشهد رفته و از نزدیک با سالمندان صحبت کرده است.

علیرضا خمسه در خانه سالمندان دیده شد! | آیا علیرضا خمسه به خانه سالمندان سپرده شده ؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا خمسه بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون ایرانی و فارغ التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی است. 

علیرضا خمسه همچنین برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد مکمل از بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۷ برای بازی در فیلم بیست است. . علیرضا خمسه 71 ساله است. او مدرک لیسانس روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی دارد.

علیرضا خمسه با حضور خانه سالمندان جایی است خیلی دور، خیلی نزدیک. وقتی سراغی از ساکنان آن نمی گیریم گویی فرسنگ‌ها از ما فاصله دارند، اما خوب که نگاه می کنیم در همین حوالی ما پدران و مادران بسیاری در این مکانها زندگی می کنند که همه چشم به در دوخته اند بلکه کسی سراغی از آنها بگیرد. وقت زیادی هم از ما نمی گیرد. هر از گاهی به آنها سر بزنیم و دلشان را شاد کنیم.

در ادامه تصاویر حضور علیرضا خمسه را در خانه سالمندان مشاهده می کند: 

علیرضا+خمسه

خمسه در سال 1357 به فرانسه رفت و یک سال و نیم در مدرسه ون سن، آتلیه اگوستوبوال و آتلیه سیته یونیور سیته پاریس، دوره های مربوط به پانتومیم، حرکات بدنی و بازیگری را فرا گرفت . 

در سال 1359 به ایران بازگشت و در سال 1360 برای اولین بار مقابل دوربین سینما رفت و در فیلم مرگ یزدگرد بازی کرد. نوع خطوط چهره خمسه و تسلط او بر حرکات صورت ( میمیک ) و نرمی ای که در حرکات بدن او وجود دارد، از همان ابتدای ورود او به حیطه بازیگری، توجه کارگردان های کمدی ساز را به خود جلب کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۵۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان