//
کدخبر: ۴۲۱۰۳۱ //

۵ ثانیه وقت داری تعداد ببرهای تصویر رو شناسایی کنی! + پاسخ

آزمون شناسایی تعداد ببر: در عرض 9 ثانیه چند ببر را می توانید در تصویر ببینید؟

5 ثانیه وقت داری تعداد ببرهای تصویر رو شناسایی کنی! + پاسخ
به گزارش فرتاک نیوز،

در این معمای ذهنی، سعی کنید تعداد ببرها را در تصویر شناسایی کنید. فقط افراد با ضریب هوشی بالا می توانند تعداد کل ببرها را در 9 ثانیه تشخیص دهند! این بازی فکری به شما کمک می کند تا سطح هوش شما را در کنار مهارت های مشاهده ای آزمایش کنید. این تست ضریب هوشی راهی سرگرم کننده برای شناخت ضریب هوشی شماست. در حین حل این معماهای مغزی، باید مسئله را اسکن کنید و با استفاده از مهارت های استدلال منطقی به پاسخ برسید.

بازی های فکری یک معمای ساده را جالب تر می کند، زیرا این بازی های سرگرم کننده با تفکر خلاق حل می شوند. برای رسیدن به راه حل باید کمی متفاوت فکر کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود. بنابراین، ما با یک بازی فکری جالب آمده ایم که در آن باید تعداد کل ببرها را در تصویر ببینید. 

آزمون شناسایی تعداد ببر

در تصویر بالا باید تعداد کل ببرها را شناسایی کنید. بازی فکری با پرسیدن “چند ببر در تصویر زیر می بینید؟” آزمون مهارت مشاهده بینندگان را به چالش می کشد. یک ذهن هوشیار می تواند تعداد دقیق ببرها را در عرض 9 ثانیه شناسایی کند. شما باید قبل از پاسخ دادن به سوال به دقت به تصویر نگاه کنید زیرا پاسخ بسیار مشکل است.

آزمون-شناسایی-تعداد-ببر-3-780x470

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی تعداد ببر

آییا توانستید تمام ببرها در در تصویر آزمون شناسایی تعداد ببر شناسایی کنید؟ در صورتی که موفق نبوده اید می توانید بیشتر تلاش کنید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی تعداد ببر: همان طور که اشاره شد در این پازل مغزی، باید تعداد کل ببرهای موجود در تصویر را دریابید. در ابتدا ممکن است فقط 9 ببر در تصویر ببینید. با این حال، اگر با دقت نگاه کنید، 15 ببر در تصویر وجود دارد. در ردیف 1، 5 ببر، در ردیف 2، 4 ببر و در ردیف 3، 6 ببر قرار دارند. برای سهولت شما، تعداد کل ببرها را در تصویر زیر مشخص کرده ایم:

برخی از پازل ها لزوماً به مهارت های ریاضی یا تفکر جانبی نیاز ندارند، اما آزمون ساده ای برای مهارت های مشاهده شما هستند. این معما پیچیده اما ساده بود زیرا برای حل آن به زمان و قدرت مغز کمتری نیاز داشت. اما مطمئناً وقتی در عرض چند ثانیه پاسخ را می‌فهمید، احساس خوبی دارد. این بازی فکری فقط یک راه سرگرم کننده دیگر برای تست ضریب هوشی شماست. با این حال، انجام یک تست IQ واقعی راه خوبی برای دانستن سطح IQ شما است.

آزمون-شناسایی-تعداد-ببر-1

امیدوارم از آزمون شناسایی تعداد ببر استفاده کرده باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۱۰۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان