//
کدخبر: ۴۱۹۴۵۷ //

زشت‌ترین و جذاب‌ترین همسران بریتنی اسپیرز در بین ۱۲ ازدواجش

بریتنی اسپیرز خواننده مشهور آمریکایی که به تازگی از سام اصغری همسر ایرانی خود جدا شده، پیش از او یازده بار دیگر ازدواج کرده بود.

 زشت‌ترین و جذاب‌ترین همسران بریتنی اسپیرز در بین ۱۲ ازدواجش
به گزارش فرتاک نیوز،

بریتنی اسپیرز ستاره پاپ جهان ماه گذشته پس از ۷ سال رابطه خود با سام اصغری همسر ایرانی خود را به پایان رساند. این زوج پس از ۶ سال رابطه ازدواج خود را علنی کردند اما زندگی مشترک آن‌ها پس از یک سال به پایان رسید.

این در حالیست که بریتنی پیش از سام اصغری بازیگر و مدل ایرانی یازده بار دیگر نیز ازدواج کرده بود.

در بین دوازده همسر بریتنی اسپیرز جذاب‌ترین چهره به آخرین آن‌ها، یعنی سام اصغری می‌رسد و معمولی‌ترین چهره مربوط به ازدواج چهارم او بود که با کولمبوس شرت رقاص مشهور صورت گرفت که از چهره چندان جذابی برخوردار نبود.

زندگی مشترک بریتنی با کولمبوس نیز حدود یک سال بیشتر طول نکشید و در سال ۲۰۰۴ از یکدیگر جدا شدند.

اما در این ۱۲ ازدواج، روابط عجیب بسیار کوتاه مدت هم برای بریتنی ثبت شده است. وی در یکی از ازدواج‌های خود، با دوست دوران کودکی‌اش، جیسون وارد رابطه شد، اما تنها پس از ۵۵ ساعت زندگی مشترک به دادگاه مراجعه کردند و از یکدیگر جدا شدند.

این خواننده مشهور ۴۲ ساله در حال حاضر دوران افسردگی پس از طلاق را سپری می‌کند و در هفته‌های گذشته و پس از جدایی از سام اصغری ویدیو و تصاویر عجیبی از خود در فضای مجازی منتشر کرده که کاملا نشان دهنده حال نامساعد او پس از طلاق است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۴۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان