//
کدخبر: ۴۱۸۴۳۶ //

ترفندهای انتخاب موکت برای پذیرایی و اتاق

یکی از مهم­ترین المان­ها برای خلق دکوراسیون داخلی خاص و زیبا برای بخش­های مختلف خانه اعم از پذیرایی و اتاق خواب، کفپوش است.

ترفندهای انتخاب موکت برای پذیرایی و اتاق
به گزارش فرتاک نیوز،

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید موکت یکی از بهترین کفپوش­ها برای داشتن دکوراسیونی ایده­­آل است. تنوع موکت­ها این امکان را برای افراد فراهم نموده است تا دست آن­ها در انتخاب کاملاً باز باشد و بتوانند با خرید موکت اتاق خواب یا پذیرایی یک دکوراسیون زیبا و بسیار دلنشین داشته باشند. موکت یکی از کفپوش­­هایی است که هیچ وقت قدیمی نمی­شود و همیشه می-توانید از جذابیت آن لذت ببرید.

موکت را همچنین می­توان یکی از مقرون به صرفه­ترین انواع کفپوش برای هر فضایی دانست. در این مطلب با هم با ترفندهای انتخاب موکت برای پذیرایی و اتاق آشنا خواهیم شد، با ما همراه باشید:

6 ترفند انتخاب موکت برای پذیرایی و اتاق خواب

انتخاب موکت برای پذیرایی و اتاق خواب ، می­تواند به دلیل تنوع محصولات، کمی پیچیده به نظر برسد. در ادامه ترفندهایی آورده شده­اند که به کمک آن­ها می­توانید یک انتخاب مناسب در این زمینه داشته باشید:

موکت را متناسب با دیگر المان­های طراحی داخلی انتخاب کنید

بسته به این که موکت را برای اتاق خواب می­خواهید یا قصد داشته موکتی زیبا برای پذیرایی تهیه کنید شما می­توانید یک انتخاب جذاب و مناسب داشته باشید.

قیمت موکت باعث شده است شما به راحتی بتوانید فارغ از هزینه­ها، دست به انتخاب بهترین گزینه بزنید. پس حتماً بدون نگرانی در رابطه با قیمت بیشتر از هر چیزی به همسان بودن موکت با دیگر اجرای دکوراسیون داخلی توجه داشته باشید.

برای مثال در انتخاب موکت برای پذیرایی یکی از المان­های اصلی که باید به آن توجه شود مبلمان است. در این انتخاب حتماً به رنگ و طرح مبلمان توجه داشته باشید. این کار کمک می­کند تاثیر موکت در جذابیت فضای موردنظر بسیار بیشتر باشد و حتی ساده­ترین دکوراسیون را نیز به دکوراسیون بسیار شیک و زیبا تبدیل کنید.

برای خانه­های کوچک دور موکت­های تیره را خط بکشید

یکی از اشتباهاتی که افراد در خرید موکت مرتکب می­شوند انتخاب موکت­های تیره برای پذیرایی و اتاق­های کوچک است. انتخاب موکتی تیره رنگ نه تنها به خانه­های کوچک زیبایی نمی­بخشد بلکه باعث می­شود کوچک­تر و دلگیرتر به نظر برسند. برای همین یکی از ترفندهای انتخاب موکت که می­تواند به زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون کمک کند، انتخاب موکتی با رنگی روشن و جذاب است. یک موکت رنگ روشن کمک می­کند تا فضا دلبازتر دیده شود و زیبایی محیط به خوبی به چشم آید.

2de60da4ec

در این زمینه حتماً نباید به سراغ رنگ کرم بروید و انتخاب­های زیادی مانند انواع خاکستری روشن، آبی آسمانی، صورتی کالباسی و سبز سدری پیش روی شماست که فوق­­العاده زیبا هستند و همچنین به راحتی با فضا هماهنگ می­شوند.

موکت را با دیوار خانه هماهنگ کنید

دیوارها نیز بخش قابل توجهی از فضا را به خود اختصاص می­دهند و به همین دلیل توجه به تناسب رنگ آن با موکت بسیار مهم است. با ایجاد هارمونی بین رنگ دیوار و موکت شما این شانس را پیدا می­کنید تا با کمترین هزینه، فضایی بسیار هماهنگ و جذاب در طراحی داخلی داشته باشید.

این تناسب کمک می­کند تا موکت با هر مدل و رنگی که هست در کنار دیوار، زیباتر دیده شود و به نوعی با یک انتخاب مناسب می­توانید دیوار و موکت را تکمیل کننده هم قرار دهید. پیشنهاد میکنیم مطلب موکت، به روزترین راهکار برای دکوراسیون داخلی را نیز مطالعه کنید.

تناسب بین لوستر و موکت، هارمونی بسیار جذابی ایجاد می­کند

یکی دیگر از ترفندهایی که به کمک آن می­توانید خیلی راحت، زیباترین موکت را برای فضای موردنظر انتخاب کنید توجه به تناسب آن با لوستر است. شاید برایتان کمی عجیب باشد و هیچ وقت فکر آن را نکرده باشید که این دو نیز ارتباطی به هم دارند. اما استفاده از موکتی طرح دار و متناسب با لوستر خانه می­تواند جلوه بسیاری را به اتاق خواب یا پذیرایی شما ببخشد.

با ست کردن طرح موکت و طرح لوستر شما یک گام ساده و البته بسیار موثر برای بهتر دیده شدن هر دو المان برمی­دارید. در واقع شما باید با ایجاد تناسب میان اجزای دکوراسیون که لوستر یکی از مهم­ترین آن­هاست، نظر بیننده را به تمامی بخش­ها جلب نموده و روی بخش خاصی متمرکز نکنید. این راه کمک می­کند تا دکوراسیون داخلی بسیار هوشمندانه و حرفه­ای به نظر برسد.

برای خلق فضایی مدرن به سراغ موکت تایل بروید

موکت های تایل یکی از جدیدترین محصولات مدرن هستند که این روزها استفاده از آن­ها در طراحی داخلی فضاهای مختلف بسیار دیده می­شود. این محصول در واقع به جای آن که به طور کامل کف پذیرایی و اتاق را بپوشاند دارای تکه­های هم اندازه و کوچکی است که کنار هم قرار گرفته و همچنین امکان استفاده از آن تنها برای بخشی از کف وجود دارد.

به کمک موکت تایل شما می­توانید از ترکیب چند رنگ مختلف برای کفپوش انتخاب کنید و این کار تناسب رنگ موکت با اجزای مختلف دکوراسیون را راحت­تر می­سازد. شما می­توانید انواع ایده­های خلاقانه خود را برای استفاده از این موکت به کار بگیرید و فضایی بسیار زیبا خلق کنید. برای مثال اگر پنجره بزرگی در پذیرایی دارید استفاده از چندین تایل موکت در جلوی آن می­تواند بسیار زیبا به نظر برسد. یا می­توانید در قسمت جلویی مبلمان به جای استفاده از فرش، کفپوشی خاص و متفاوت داشته باشید. این کار به راحتی برای اتاق خواب ها نیز امکان پذیر است و همچنین در کاهش هزینه خرید و نصب کفپوش نیز به شما کمک می­کند.

2cf6bdd83b

در انتخاب موکت خلاقانه عمل کنید

این روزها تنوع طرح، مدل و رنگ موکت­ها به قدری زیاد است که هر فردی می­تواند طراحی خلاقانه خود را در استفاده از این کفپوش داشته باشد. شما می­توانید با انتخابی به جا و با در نظر گیری سلیقه خود و دیگر افراد خانواده، با استفاده از کفپوشی ارزان و البته بسیار جذاب، فضایی نو و بسیار دلنشین ایجاد کنید.

حرف آخر

در این مطلب با هم چندین ترفند کاربردی برای انتخاب موکت پذیرایی و اتاق یاد گرفتیم. شما خیلی راحت می­توانید بسته به شرایط فضای موردنظر، سلیقه خود و همچنین بودجه­ای که برای کفپوش در نظر گرفته­اید یک انتخاب مناسب داشته باشید.

در فروشگاه گامان تزیین جاوید انواع موکت رولی و تایل با قیمتی بسیار مناسب از بهترین برندها عرضه می­شوند و شما می­توانید به سادگی از بین آن­ها مناسب­ترین موکت را برای ساخت یک پذیرایی و اتاق خواب با دکوراسیونی شیک انتخاب کنید.

آدرس شرکت:

سیدخندان، سهروردی شمالی، بعد از خ ابن یمین، روبروی برج بهشت، پلاک 644 مجتمع تجاری ابن یمین طبقه بالا- گامان تزیین جاوید

تلفن: 02188176255 و 02188176259

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۸۴۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان