//
کدخبر: ۴۱۸۰۴۷ //

اگر علاقه به مدل شدن دارید این مطلب را از دست ندهید! | پیش نیاز های ورود به صنعت مدلینگ!!!

مدل فردی است که نقشی را برای نمایش یا تبلیغ محصولات تجاری (به ویژه لباس‌های مد در نمایش‌های مد) بر عهده دارد یا به عنوان کمک بصری برای افرادی که آثار هنری خلق می‌کنند یا برای عکاسی ژست می‌گیرند.

اگر علاقه به مدل شدن دارید این مطلب را از دست ندهید! | پیش نیاز های ورود به صنعت مدلینگ!!!
به گزارش فرتاک نیوز،

اگرچه مدل‌ها عمدتاً زن هستند، اما در این حرفه مدل‌های مرد نیز فعالیت دارند. در حوزه مد و فشن شاخه‌های بسیاری وجود دارد که در این مطلب قصد داریم در مورد مدلینگ چیست و معیارهای انتخاب مدل زن و مرد کدامند، صحبت کنیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

مدلینگ چیست؟

صنعت مد به دسته‌هایی تقسیم می‌شود که مدلینگ لباس نیز جزو همین دسته‌ها محسوب می‌شود. در رأس این صنعت! “مد بالا” قرار دارد که برندهای تجاری و طراحان لباس طراحی‌ها و لباس‌های گران‌قیمت خود را به کمک مدلهای لباس به نمایش می‌گذارند.

انتخاب مدلینگ

در مدلینگ مدل‌هایی با انواع سن و سایز حضور دارند که بر اساس ذهنیت طراح کالکشن انتخاب و تعیین می‌شوند. اگر شما علاقه‌مند به مدلینگ لباس هستید، مهم است که جایگاه و خصوصیات ظاهری خود را بشناسید. داشتن انتظارات و اهداف واقع‌بینانه باعث می‌شود که کمتر ناامید شوید و به سمت مسیر صحیح هدف گام بردارید.

مدلینگ چیست؟

درک مناسب از پتانسیل و ویژگی‌های خود و تطبیق آن با معیارهای جهانی مدلینگ باعث می‌شود تا، شما مسیر درستی را
طی کنید و در نهایت یک تصمیم ایده آل در مورد ورود به صنعت مدلینگ داشته باشید.

مدلینگ چیست و تاریخ مدلینگ را بدانید

مدلینگ چیست؟

مدلینگ به نمایش گرایش‌ها به کمک لباس و با استفاده از سوژه‌های انسانی (مدل فشن) اشاره دارد که نمایش باند مد، جزو همین نمایش‌ها محسوب می‌شود. عکس بیلبوردها و مجلات مد و تبلیغات تجاری نیز بخشی از مدلینگ فشن هستند.

در قرن هفدهم، لباس‌های پرطرفدار با استفاده از عروسک‌های چوبی برای زنان ثروتمند در شهرهای بزرگ اروپایی فرستاده می‌شد تا آنها را به خرید مدل لباس‌های محبوب ترغیب کند.

قرن هجدهم اولین مجلات مد که برای پوشش درباریان سلطنتی خلق شدند آغاز بکار کردند. در بین همین اتفاقات عکاسی مد در سال 1840 شکل گرفت و جایگزین طراحی‌های دستی شد.

در سال 1850، چارلز ورث با تشویق همسرش برای پوشیدن طراحی‌های او، استفاده از مدل‌های زنده برای فروش لباس را رایج کرد و برای اولین بار در جهان در سال 1914 نمایشگاه مد شیکاگو میزبان مدل‌ها شد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۸۰۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان