//
کدخبر: ۴۱۴۵۸۷ //
تست هوش | تست هوش تصویری

اگر بتونی مجرم رو شناسایی کنی باهوشی! | فقط افراد باهوش میتونن مجرم را پیدا کنن

اکنون ما شما را به چالش می کشیم تا ذهن کارآگاهی خود را فعال کنید و این معمای پلیسی را حل کنید.

اگر بتونی مجرم رو شناسایی کنی باهوشی! | فقط افراد باهوش میتونن مجرم را پیدا کنن
به گزارش فرتاک نیوز،

این تست هوش برای ارزیابی مهارت های ذهنی و میزان دقت و توجه شما به جزئیات است. در تصویر یک پلیس و دو مظنون دیده می شود. یکی از آنها مجرم و دیگری بی گناه است. 

بازی های فکری هرچقدر ساده یا سخت نیاز به تجزیه و تحلیل دارند. سعی کنید از مهارت های استدلال تحلیلی و منطقی تان استفاده کنید تا به جواب درست برسید. به هر حال، آیا آماده اید تا این معما را حل کنید؟

آزمون شناسایی مجرم

به تصویر زیر نگاه کنید و به این سوال پاسخ دهید: «مجرم کیست؟» ادعا شده است تنها افراد باهوش می توانند به این سوال پاسخ دهند. شما چطور؟

مجرم-کیست؟

پازل ها، معماها و تست های بینایی ترندهای پایان ناپذیر این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید این‌ها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که حل این آزمون ها به صورت منظم می تواند به بهبود مهارت های ذهنی و بینایی شما کمک کند.

آیا موفق شدید مجرم را شناسایی کنید؟ مجرم کیست؟

جواب آزمون شناسایی مجرم

تفریح و سرگرمی تنها مزیت بازی های فکری نیست. کارشناسان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند. بازی‌های فکری و تست های هوش، تقویت‌کننده عالی برای خلق و خو هستند. به هر حال، اکنون وقت آن است تا پاسخ را فاش کنیم.

مجرم

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۴۵۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان