//
کدخبر: ۴۰۴۸۷۱ //
میترا رفیع

میترا رفیع با استایلی شیک و دلبرانه | میترا رفیع با این تیپ فوق العاده است!

میترا رفیع بازیگر نقش گلنار گلیدخت حالا بیشتر از قبل معروف شده و احتمالاً در آینده از خانوم خانوما خیلی بیشتر خواهیم دید و شنید.

میترا رفیع با استایلی شیک و دلبرانه | میترا رفیع با این تیپ فوق العاده است!
به گزارش فرتاک نیوز،

سریال گلیدخت بعد از 60 قسمت بلاخره جمعه شب به پایان رسید. میترا رفیع بازیگر نوظهور در این سریال نقش اصلی را ایفا کرد و توانست تا حدود زیادی نظر مثبت مخاطبان و کارشناسان را به خودش جلب کنه...

میترا رفیع در روزی که آخرین قست گیلدخت پخش شد پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که در شبکه های اجتماعی فراگیر شد.

میترا رفیع در اینستاگرام خود نوشت:

آیا در این دنیا خبرِ خوشی نیست که مرا خوشحال کُند؟

چرا هست؛ جهان جای عجیبی‌ست. مثل اینجا!

خانوم بازیگر در کنار این پست اینستاگرامی تصاویری جذابی هم از خودش منتشر کرد که ست مشکی در کنار رنگ سرخ لاک و رژ لب خانوم حسابی به چشم اومد.

میترا رفیع

میترا رفیع

میترا رفیع

میترا رفیع و گیلدختی که شد دانشگاه برای خانوم بازیگر!

به مانند همه سریال های تلویزیون که تمام می شود و صداوسیما جلسه ای برای تقدیر از عومل اون ها برگزار میکنه برای سریال گیل دخت هم همین کار را کرد و یکی از حاضرین در این مراسم میترا خانوم رفیع بود. بازیگر نقش گلنار اظهار کرد: تا امروز فقط می‌توانستیم لطف مردم را بخوانیم اما امروز توانستیم صدای آنها را بشنویم. من مثل همیشه واقع‌بینانه نگاه می‌کنم و نظر مخاطبان از انتظار من مهربان‌تر و دقیق‌تر و صمیمانه‌تر بود و امروز چیزی جز مهرشان ندیدم و نشنیدم. یکی از افرادی که تماس گرفت، پرسید که چه شد گلنار تاثیرگذار بود و من هیچ پاسخی به ذهنم نرسید، جز اینکه مردم محبت داشتند. خیلی خوشحالم که مخاطبان احساس صادقانه‌شان را با ما به اشتراک گذاشتند. حضور در «گیل‌دخت» برای من دانشگاه بازیگری بود.

رفیع درباره ایفای نقش خود گفت: می‌توانم بگویم در تنهایی خود در نقش گلنار خیالم آسوده است و در بضاعتم انجام دادم و این مخاطب است که امتیاز نهایی را باید بدهد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۴۸۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان