//
کدخبر: ۴۰۴۴۳۲ //
فلور نظری دست به افشاگری زد !

افشاگری جنجالی فلور نظری در مورد پیشنهادات کثیف کارگردان‌های ایرانی به بازیگرهای بیوه

فلور نظری از بازیگرای محبوبیه که 20 سال پیش 36 اسله بود و حالا 18 ساله، که البته اگه با این روند پیش بره احتمالا با عمب زیبایی نوزاد هم بشه!

افشاگری جنجالی فلور نظری در مورد پیشنهادات کثیف کارگردان‌های ایرانی به بازیگرهای بیوه
به گزارش فرتاک نیوز،

برخی از بازیگران هستند که سالیان سال تو این عرصه شگفت انگیز بازیگری بودن و تلاش کردن اما اونچه که بهشون رسیده تنها شهرتی بوده که خب دوربین بهشون داده و ظاهرا مال و اموال اونقدر شاخداری رو نتونستن داشته باشن.

اما از طرفی هم هستند افرادی به مانند خانوم ترانه علیدوستی که بارشون رو با این حرفه بستن و جالب اینجاست که اغلب افرادی که در تلویزیون کار کردن این سبکی میشن و چهره هایی ک یک دم تو سینما و نمایش خانگی بودن اون سبکی!!

فلور نظری نیز مِن جمله هنرمندانی بود که بیشتر عمر کاری خود را در تلویزیون گذروند و کمتر بر روی پرده نقره ای. اما همچنان فلور نظری هنرمندی محبوب و درست حسابی محسوب میشه که کم کار شده ولی اگه بخواد به راحتی میتونه بازی کنه و تازه تو نقشای جَوون تر از قبلش هم دیده بشه.

مثلا یادتون میاد تو سال 1383 بود که سریال "خانه به دوش" پخش شد؟! در این کار بهنوش بختیاری نقش دختر فلور نظری رو داشت، اما حالا می بینیم که با گذشت تقریبا بیست سال از اون زمان انگاری این مادر و دختر برعکس شدن!! چرا که فلور نظری به طرز عجیبی داره سن و سلش به عقب برمیگرده و حالا می بینیم که خانوم بازیگر دهه چهلی ما انگاری یه دختر دهه هشتادیه که تازه شده بیست ساله!! میگین نه؟ میگین اغراق زیاد شده و چاخان میگیم؟ پس در ادامه جدیدترین تصاویر فلور بانو رو مشاهده کنید تا به عمق قضیه واقف بشید و ببینید شما هم به شدت متعجب میشین یا خیر!!

فلور نظری

فلور نظری

و اما فلور نظری سالها پیش!

فلور نظری

زندگی به راهی که فلور نظری برای خودش ساخت! دستار یوزارسیف دستشه؟

البته که فلور بانو هواداران بسیاری دارند و با همین روند تا به اینجا و در عرض چند مته تونتسن به بیش از 1 میلیون دنبال کننده در صفحه خود برسند. این روزا دیگه زندگی شده زندگی مجازی! آدمای میان و در این فضا از لایف استایل هایی لاکچری رونمایی میکنن با چهره های بسیر زیبا و کار شده و خنده هایی غش غش کننان!

در این رابطه یکی از کاربران جمله جالبی نوشت بود که گفت ظاهرا مردم اصلا هیچ مشکلی ندار و همه ام خوشگلن! چرا که تو اینستاگرام همه ماشین خفن دارن، کافه میرن و چیزای خوشمزه و گرون سفارش میدن، مسافرتا به راهه و فیسا هم یکی از یکی خوشگلتر شده!

البته که میدونید چهره فلور نظری و امثالهم کم فیلترای اینستاگرام رو ندیدن و در رابطه با این بازیگر میشه گفت به شدت اهل فیلترای اینستاگرامی هستش در حدی که اعتیاد پیدا کرده!!

فلور نظری

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۴۴۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان