//
کدخبر: ۴۰۳۱۶۹ //
فال | فال قهوه | فال قهوه روزانه

فال قهوه روزانه | فال قهوه امروز یکشنبه ۷۶ خرداد ۱۴۰۲

فال قهوه امروز یکشنبه 7 خرداد 1402 را مطالعه کرده و بدانید برای گرفتن فال قهوه حتماً لازم نیست که به یک فالگیر مراجعه کنید!

فال قهوه روزانه | فال قهوه امروز یکشنبه 76 خرداد 1402
به گزارش فرتاک نیوز،

فال قهوه امروز یکشنبه 7 خرداد 1402 را مطالعه کرده و بدانید برای گرفتن فال قهوه حتماً لازم نیست که به یک فالگیر مراجعه کنید!

فال قهوه روزانه یکشنبه 7 خرداد 1402 کاملاً واقعی برای متولدین تمام ماههای سال و براساس  نشانه و وضعیت حال و آینده و اتفاقاتی در گذشته می تواند باعث تغییراتی در تصمیم گیریهای آنی و لحظه ای شود. می‌توان گفت فال قهوه همواره از پر رونق ترین موارد طالع بینی بوده و است و این اشتیاق با گسترش روزانه مصرف قهوه در جهان روز به روز در حال بیشتر شدن است.

فال قهوه روزانه امروز یکشنبه 7 خرداد 1402

فروردین

مشکلات خواب شما ممکن است ارتباط مستقیمی با میزان جذب نور خورشید داشته باشد. همچنین نحوه پردازش استرس نیز، به همین موضوع بستگی دارد.

بیرون بروید، چشم انداز خود را تغییر دهید، با مردم ملاقات کنید و کاری کنید که انرژی فعلی خود را تغییر دهید.

طبیعت برای همه مشکلات ما جواب دارد و به درستی مثل یک مادر همه دردهای ما را تسکین می دهد. اجازه دهید این منبع رایگان امروز به نوعی شما را لمس کند.

اردیبهشت

کمی آفتاب بگیرید و بیشتر میوه بخورید. هنگامی که در استرس هستید، بسیار مهم است که درست غذا بخورید، زیرا از این طریق است که می توانید به ذهن و بدن خود بفهمانید که یک تیم هستید و تمام تلاش خود را می کنید تا اوضاع دوباره بهبود یابد.

شما شهود قوی دارید و عالی ترین نیات خود را به راحتی و بدون زحمت وارد زندگی خود می کنید. اعتماد داشته باشید که فرشتگان شما حمایتی را که درخواست کرده اید به شما ارائه می دهند و همه چیز در حال حاضر رو به پیشرفت است.

امروز پاها یا نقاط درد خود را به آرامی ماساژ دهید، و به آن قسمت های بدن تان، بابت همه کارهایی که برایتان انجام می دهند، عشق بورزید.

خرداد

شما ممکن است روی موضوعی، سخت تر از دیگران کار کنید. اما آیا به این دلیل خود را در جایگاه قربانی تصور می کنید؟

انتخاب ها و تصمیمات شما در تلاش برای ایجاد تعادل و کمک به شما برای صرف زمان، انرژی و توجه بیشتر به چیزهایی است که ممکن است با گذشت زمان گذرا باشند، اما بخش مهمی از زندگی شما هستند.

سعی کنید روی راه‌ هایی تمرکز کنید که از طریق آن‌ ها می‌ توانید احساس سلامتی بیشتری داشته باشید و خود را کمتر فرسوده کنید، و در عین حال برای چیزهایی که برایتان اهمیت دارند، تلاش کنید.

تیر

اگر چیزی برایتان ایجاد استرس می کند، یا کاری برای تغییر آن انجام دهید، یا وضعیت را رها کنید! تکرار یک داستان قدیمی ممکن است به نفع شما و همه افراد درگیر نباشد.

امروز روی روابط شخصی، خانواده، فرزندان یا حتی خودتان تمرکز کنید و ببینید که چگونه می توانید با ححفظ تعادل، بیشتر از خودتان مایه بگذارید و حتی چگونه می توانید از این مرحله به بعد، پویایی بهتری داشته باشید.

مرداد

امروز ممکن است روز خوبی برای ایجاد هماهنگی و تامل در مورد برخی از چیزهای مهمی باشد که ممکن است از آن ها غافل شده باشید. خواه تغذیه باشد، یا افکار یا هر چیز دیگری. همین امروز به آن توجه کنید.

بدن و ذهن شما خرد ذاتی عمیقی دارند و در طبیعی‌ ترین حالت شان، مانند جادوگری هستند که اگر ما دخالت نکنیم، به‌ طور خودکار خودشان را ترمیم می‌ کنند.

برای چند ماه آینده، سعی کنید به این هدیه جادویی طبیعی خود توجه کنید و به هر چیزی که بدن تان از شما می خواهد گوش دهید، حتی اگر در حال حاضر سخت باشد.

شهریور

اگر چالشی دائمی وجود دارد، به خصوص در رابطه با سلامتی تان (ذهنی، عاطفی یا جسمی) کمی عمیق تر شوید تا بفهمید ریشه اصلی آن چیست.

از کیهان بخواهید که شما را به اطلاعات، افراد و منابعی که ممکن است در درازمدت مفید باشند هدایت کند و حتما به چیزهایی فکر و توجه کنید که باعث خنده و شادی و حال خوب شما می شود.

بیرون بروید، هوای تازه بخورید و با طبیعت ارتباط برقرار کنید. شما می دانید که چه چیزی را باید تغییر دهید، بنابراین قصد و اراده خود را حفظ کنید و به خود اجازه دهید به آن فضای شیرین سلامتی هدایت شوید.

مهر

عصبانیت تان را کنترل کنید. سعی کنید روزتان را خوب و با آرامش بگذرانید. به خودتان اجازه دهید تا آخر هفته آرامش خود را حفظ کنید. روزها را نه تنها آسان بگیرید، بلکه به خودتان آزادی عمل بدهید.

بدون زمانبندی و برنامه ریزی سفت و سخت، بدون ساعات کاری پر فشار، به ذهن و بدن خود گوش دهید و آنچه را که می خواهند به آن ها بدهید. امروز، برای شما فرصتی برای شارژ مجدد انرژی است.

آبان

امروز، با کافئین و مواد غذایی پر ضرر دوری کنید و در عوض، به میوه و سبزیجات تازه سلام کنید! اگر احساس می کنید می خواهید کمی بیشتر روی سلامتی خود تمرکز کنید و اگر بدن شما مدتی است که نیاز به توجه دارد، این کار را انجام دهید.

عادات مصرفی شما (حتی از نظر ذهنی) ممکن است از طریق خانواده شما به شا منتقل شده باشند، اما اگر برای شما مفید نیستند یا اگر احساس می کنید باید تغییری در آن ها ایجاد کنید، حتما اقدام نمایید. سپس حداقل چند هفته به روال جدید ادامه دهید تا تفاوت را احساس کنید.

آذر

به رابطه ای که کمی خشک شده است، کمی خنده و شادی اضافه کنید. سعی کنید از این افکار که همه چیز می توانست طور دیگری باشد، فاصله بگیرید و در عوض به اوضاع به طور مثبت تری نگاه کنید.

تصمیم برای تغییر دیدگاه خود در این مورد باعث می شود احساس کنید در موقعیت قدرتمندتری قرار دارید و در نتیجه به شما کمک می‌ کند ذهن خود را از افکار متناقض سم زدایی کنید.

دی

روز خود را با تغذیه مناسب، مصرف آنتی اکسیدان های طبیعی و مهم تر از همه، آمادگی بدنی کافی آغاز کنید.

اگر مدتی است دردها و بیماری های مداومی را تجربه کرده‌ اید، در مورد آن چه کرده اید؟ بدن ما اغلب از طریق بیماری، پیام های احساسی را به ما منتقل می کند.

بنابراین کمی عمیق‌ تر نگاه کنید و خودتان را در اولویت قرار دهید. نه تنها برداشت تان را از اتفاقات مختلف تغییر دهید، بلکه خودگویی هایتان را نیز، سالم تر نمایید.

بهمن

دیدگاه خود، مربی شخصی یا پزشک خود را تغییر دهید! از چسبیدن به افکار، غذاها، یا عادات منفی بپرهیزید؛ در عوض، به یاد داشته باشید که کاملا می توانید با خرد کودکانه خود بر ذهن خود مسلط شوید.

پس عصبانیت را کنار بگذارید و چیزهای بد را دور نگه دارید، زمانی را برای مدیتیشن و استراحت اختصاص دهید، در مورد آنچه که به شما احساس آرامش می‌ دهد فکر کنید و راهی برای به دست آوردن آرامش بیشتر در زندگی‌ در نظر بگیرید.

اسفند

آرام باشید و سخت نگیرید. ذهن، بدن و قدرت اراده خود را تقویت کنید. کمی هوای تازه وارد ریه هایتان کنید، در نور آفتاب غوطه‌ ور شوید، کمی سبزیجات تازه بخورید و یک ناهار سبک میل کنید.

قهوه یا هر نوشیدنی گازداری را که ممکن است شما را وسوسه کند کنار بگذارید. غلبه کردن بر یک موقعیت استرس زا، از طریق تغذیه سالم امکان پذیرتر است.

از بدن خود پیامی بخواهید و تمام نیازهایش را برطرف نمایید. بدون داشتن هیچ احساس گناهی، کمی به خود وقت استراحت بدهید!

پیش بینی آینده یکی از وسوسه برانگیزترین موضوعاتی است که همه انسان ها از دیرباز تاکنون گرایش خاصی به سمت آن داشته اند.

حس کنجکاوی به دانستن آن چه در آینده برای ما رخ خواهد داد به قدری قوی است که حتی روی فرهنگ و آداب و تمدن بشر تاثیر گذاشته و به پدیده پر طرفداری به نام طالع بینی و فال گرفتن یا فال گیری منجر شده است.

فال و طالع بینی یکی از جالب ترین موضوعاتی است که بشر از گذشته های دور به آن توجه نشان داده و در دوره های مختلف تاریخ با عناوین گوناگون همچون طالع بینی سرنوشت، فال روزانه قهوه، ، فال روزانه چای و فال تاروت و غیره ظهور کرده است.

در میان ما ایرانیان نیز رسم تفال زدن به خصوص به دیوان حافظ و مدد گرفتن از این شاعر بزرگوار که به عقیده بسیاری از مردم واسطه ای به عالم روحانی است از دیرباز رایج بوده و جایگاه بالایی در فرهنگ و تمدن ما پیدا کرده است.

علاوه بر این فال قهوه یکی از پر طرفدارترین ها در سراسر دنیا محسوب می شود، به خصوص این که خود قهوه محبوب ترین نوشیدنی جهان می باشد و درباره فواید و مزیت های آن صحبت های زیادی شده است.

اگر عاشق قهوه هستید خوب می‌ دانید که نوشیدن قهوه یک تجربه پیچیده و ظریف است که در آن عطر غنی، گرمای آرامش‌ بخش و زیبایی مراسم نشستن و نوشیدن یک فنجان تازه به خوبی حس می شود.

برای مشاهده فال های روزانه کلیک کنید

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۱۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان