//
کدخبر: ۳۹۹۵۵۹ //

کارمند ساده: نگران رفتار صمیمی آن زن با چند پسر مجرد در شرکت هستم!

کارمند یک شرکت هستم که بیشتر کارکنانش تقریبا مذهبی هستند. همکار خانمی دارم که به مسائل فرهنگی و اعتقادی توجهی ندارد. با همکاران مرد خیلی صمیمی می‌گیرد و بعضی‌هایشان را به اسم کوچک صدا می‌زند. البته من نگذاشتم با من صمیمی شود اما بالاخره با من هم راحت برخورد می‌کند

کارمند ساده: نگران رفتار صمیمی آن زن با چند پسر مجرد در شرکت هستم!
به گزارش فرتاک نیوز،

کارمند یک شرکت هستم که بیشتر کارکنانش تقریبا مذهبی هستند. همکار خانمی دارم که به مسائل فرهنگی و اعتقادی توجهی ندارد. با همکاران مرد خیلی صمیمی می‌گیرد و بعضی‌هایشان را به اسم کوچک صدا می‌زند. البته من نگذاشتم با من صمیمی شود اما بالاخره با من هم راحت برخورد می‌کند. چندتا پسر مجرد در شرکت داریم که نگران آن‌ها هستم. چطور به او بگویم که این رفتارهایش ممکن است آن جوان‌ها را دچار سوء تفاهم کند و …؟

از این‌که دغدغه‌مند و نگران سلامت معنوی روابط خود و دیگر همکاران‌تان هستید، شما را تحسین می‌کنم. در ادامه راهکارهایی مطرح می‌شود که می‌تواند به شما کمک کند.به طور کلی بدانید شما ممکن است در محل کار با شخصیت‌های متضاد ارتباط داشته باشید. ما ساعات زیادی را در محل کار می‌گذرانیم و بی شک داشتن روابط خوب و سالم با همکاران اثر زیادی در خشنودی ما از زندگی دارد. زمانی که رفتاری را در محیط کار از طرف همکار یا همکارانی مشاهده می‌کنیم که برای ما خوشایند نیست، می‌توانیم به بازخورد دادن و بازخوردگیری بپردازیم. به عبارتی در برابر آن رفتار، واکنش به موقع و صحیحی داشته باشیم تا از تکرار آن جلوگیری شود.

از آنجا که ارتباط یک جاده دو طرفه است، بهتر است با همکاران آقای خود هم گفت وگویی داشته باشید. در بعضی مواقع صحبت صریح با همکار درباره نامناسب بودن رفتارش، سبب تغییر طرز فکر او می‌شود یا حداقل باعث می‌شود در زمانی که با هم کار می‌کنید، رفتارش را تغییر دهد و البته پس از آن در حد اشاره و متوجه کردن همکاران‌تان کافی است و بیش از این بهتر است غیر مستقیم، ماجرا را ادامه دهید.

اگر این‌گونه برداشت کرده‌اید که همکارتان توجه خاصی به شما دارد و این توجه برای شما آزاردهنده است، می‌توانید با حفظ احترام و رعایت اصول کاری درباره دلایل رفتار و احساسی که به او دارید با او گفت‌و‌گو کنید ولی این را هم بدانید که ممکن است همه چیز از جانب همکار شما انکار شود و شما به برداشت بد متهم شوید. بنابراین قبل از آن‌که بخواهید در این‌باره با همکارتان گفت‌و‌گو کنید، اگر دلایل کافی برای این کار پیدا نکردید، شاید فقط کافی باشد که حدومرزهای خود را واضح‌تر بیان کنید و با رفتار قاطعانه، میزان اهمیت و پیگیری خود را برای داشتن این اصول نشان دهید. به مرور زمان و در صورتی که همکاران‌تان هم بخواهند و تصمیم جدی برای حل این مسئله داشته باشند، رفتارهای آن خانم تغییر خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۹۵۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان