//
کدخبر: ۳۹۸۵۸۵ //
شخصیت شناسی رنگ

هاله نوری شما چه رنگی است|ششخصیت شناسی هاله نور افراد

هر انسانی هاله نوری خاصی دارد که ممکن است رنگش با نزدیکانش متفاوت باشد. هر کدام از رنگهایی که کشف می شود رازهایی جالب از درون و شخصیت افراد بازگو می کند.

هاله نوری شما چه رنگی است|ششخصیت شناسی هاله نور افراد
به گزارش فرتاک نیوز،

هاله نوری تجلی انرژی اطراف بدن هر شخص می باشد و در طی زمان تغییر طی می یابد و دگرگون می شود به عبارت دیگر هاله ی نوری اساسا ذات هر شخص می باشد.

در حالی که افراد زیادی از هاله ی نوری به عنوان یک شبه علمی یاد می کنند ، اما با این وجود یک فعالیت محبوب می باشد و به شما درکشف کردن نقاط قوت و ضعف تان کمک بسزایی می کند.

هاله نوری شما چه رنگی است ؟ و رنگ آن به چه معنا میباشد ؟

زرد:

هاله ی زرد در ارتباط با شادی آزادی عقل و دانش معنوی می باشد. افرادی که هاله ی آنها زرد می باشد هیچ وقت احساسید نمی اندیشند و همیشه منطقی می باشند و آنها در شرایط بد به سرعت احساسات خود را کنار می گذارند ، آنها برای رسیدن به اهدافشان بسیار سخت تلاش می کنند و تا اینکه به هدف خود نرسند آن را به هیچ وجه رها نمی کنند.

افرادی که هاله آنها زرد می باشد دوست دارند که بیشتر تنها باشند ، گرچه هیچ وقت احساس تنهایی نمی کنند.

ضعف بزرگ این افراد قضاوت کردن هم برای خود و هم برای دیگران می باشد.

هاله نور انسان

هاله نوری قرمز:

ممکن است شما حدس زده باشید هاله ی افرادی که قرمز است باشد بیشتر آتشی مزاج و چابک می باشند و به آسانی نمی توان آنها را رام کرد. آنها عاشق آزادی ، خوشحالی ، سرگرمی و ماجراجویی می باشند افرادی که هاله ی قرمز دارند ، از اعتماد به نفس بالایی در هر زمینه ای برخوردار می باشند و در برابر هرگونه بیماری به هیچ وجه تسلیم نمی شود. آنها همیشه برای خود تصمیم می گیرند و به هیچ کس اجازه تصمیم گرفتن نمی دهند و همیشه با صداقت حرف های خود را بیان می کنند و چیزی را پنهان می کند.

هاله نوری سبز:

اگر هاله نوری شما سبز می باشد دارای عشقی بی دریغ نسبت به دیگران می باشید ، احتمالاً شما از سطح هوش بالایی برخوردار می باشید.

شما نسبت به اتفاق هایی که می افتد رویکرد واقع بینانه ای دارید و به تمیز بودن خانه های تان اهمیت می دهید ، شما به امنیت اهمیت می دهید و دوست ندارید که تغییراتی در زندگی شما وجود بیاید.

هاله نوری نارنجی افراد:

افرادی که هاله نوری آنها نارنجی می باشد به هیچ وجه دوست ندارند که تنها باشند و  آنها بیشتر افرادی شاد،جاه طلب و مغرور می باشند.

آنها اصولا از روحیه پرشوری برخوردارند که اگر زمانی سرشت و خوی خود را از دست بدهند به سرعت آن را تغییر می دهند.

و به سرشت و خوی خود دست می یابند و هیچ وقت دوست ندارند که آن را از دست بدهند.

هاله نور صورتی افراد:

افرادی که هاله ی آنها صورتی می باشد دارای انرژی بسیار زیادی می باشد آنها عشق خود را به طور رایگان در اختیار شما قرار می دهند و بسیار امیدوار هستند ، دارای استعداد های بی نهایت می باشد و آنها افرادی آینده نگر می باشند ، به این علت نمی توانند جهان اطراف خود را به آن نحوی که است ببینند و سعی در دگرگون کردن آن دارند افرادی که هاله ی آنها صورتی می باشد همچون افرادی که هاله ی آنها قرمزی می باشد همیشه صادق هستند و به هر کس فرصت عادلانه ای می دهند.

هاله نور انسان

افرادی که حاله نوری بنفش دارند:

افرادی که هاله ی نوری آنها بنفش میباشد از مهارت های فیزیکی خوب ، احساسات زیاد و انرژی بی نهایت برخوردارند.

آنها افرادی مرموز ساکت و در جستجوی سوالات بسیاری که در ذهن دارند میباشند ریال ، آنها به هیچ وجه از جستجو و کنجکاوی خسته نمی شود و علاقه شدیدی نسبت به یادگیری مفاهیم جدید دارند و  آنها به طبیعت و حیوانات علاقه شدیدی دارند و دوست دارند زمان زیادی را صرف به طبیعت و حیوانات داخل آن کنند.

هاله نوری آبی انسان:

افرادی که هاله ی آن ها آبی است بسیار نایاب می باشند ، ولی از آنها با نماد قدرت در ارتباطات و دارای شخصیت جسورانه یاد می شود.

همانگونه که شما تا اینجا حدس زده اید این افراد نشانگر آرامش ، ملایمت ، صلح طلب می باشند.

آنها هر مشکل بزرگی را با آرامش و بدون جنگ و بحث حل می کنند و همیشه صادق می باشند و جویای حق می باشد.

هاله نوری افراد

هاله نوری شما چه رنگی است؟

طلایی:

افرادی که هاله ی آنها طلایی میباشد عاشق چیزهایی در زندگی زیبا می باشند و  آنها عاشق خوشحال و سرگرم کردن مردم می باشد و به طور کلی می توان گفت که آنها از لحظه به لحظه زندگی خود لذت می برند.

آنها برای خود زندگی مستقل ی را در نظر میگیرند و هیچگاه نه دوست دارند نصیحت بشنوند و نه کسی را نصیحت کنند.

سفید/نقره ای:

این افراد استعداد های فراوانی دارند و در هر شرایط از زندگی انعطاف نشان می دهند و به راحتی خود را با شرایط انطباق می دهند ، آنها دائمن در جستجو و جذب موفقیت می باشند و همیشه مردم و به خاطر زیبایی و طراوت درونی بیرونی جذب می کنند.

هاله نوری قهوه ایی انسان ها:

افرادی که هاله ی آنها قهوه ای روشن یا تیره می باشد جایگاه خود را در زندگیشان کم کرده و روح خود را از دست داده فرض می کنند و در اکثر مواقع ممکن است که آنها به کارها و عادت های بی رویه روی بیاورند آنها همیشه مایل به فهمیدن عیب ها و ایراد های دیگران می باشد.

هاله نوری

هاله نوری سیاه برخی افراد:

افرادی که هاله ی آنها سیاه است خود را در گمراهی های بزرگ می بینند و نشانه عصبانیت مشکل های بدون چاره ناراحتی افسردگی و دیگر احساسات منفی میباشند و نا امیدی های زیادی در زندگی خود راه می دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۸۵۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان