//
کدخبر: ۳۹۵۹۸۲ //

داستان‌های شگفت‌انگیز از میلیاردرهای عجیب و غریب

تعداد میلیاردرهای (دلار) جهان کمتر از دو هزار نفر است. اما چند نفر از آن‌ها زندگی معمولی و نرمالی را تجربه می‌کنند؟ چند نفر از آن‌ها عادات و رفتارهای غیرعادی و شگفت‌انگیزی دارند؟

داستان‌های شگفت‌انگیز از میلیاردرهای عجیب و غریب
به گزارش فرتاک نیوز،

در کل دنیا بیشتر از دو هزار میلیاردر (دلار) وجود ندارد. اما چند نفر از آن‌ها زندگی طبیعی و نرمالی دارد؟ چند نفر از آن‌ها رفتارهای عجیب‌ غریب و عادات تعجب آوری دارند؟

این افراد ممکن است بدون این ثروت هم انسان‌های عجیب و غیر قابل پیشبینی بوده باشند، اما این پول است که به آن‌ها اجازه داده تا تمایل‌ها و رفتارهای غیرعادی خودشان را به صورت افراطی نشان بدهند .

در اینجا برخی از این افراد را برایتان نام میبریم:

جاسلین ویلدنستین

جراحی پلاستیک در جای خود و به اندازه درست خود، عمل عجیب و غریبی نیست. اما اعمال بیش از اندازه آن شاید به طور عمدی باعث میشود صورت انسان کاملا شبیه نوع جدیدی از حیوانات بشود.

این دقیقا همان‌ کاری است که جاسلین ویلدنستین با صورت خود کرده است.

هوارد هیوز

طبق کالبدشکافی روانشناختی که بر روی این میلیاردر یعنی هیوز پس از مرگ وی در سال ۱۹۷۶ انجام دادند، هیوز از کودکی منزوی، تنها و بدون دوست و به طور افراطی و روزافزونی نگران سلامتی خود بود. در کودکی مادر هیوز به خاطر ترس زیاد از فلج اطفال وسایر میکروب‌ها، سلامتی پسرش را از نزدیک و وسواس‌گونه کنترل میکرد.

اینگوار کمپراد

این که شما پولدار هستید و یا در لیست میلیاردها قرار میگیرید، به این معنی نیست که باید پول زیادی را صرف لباس خریدن و چیزهای دیگر کنید. اما با این حال نیازی نیست که مثل انگوار کمپراد، بنیانگزار میلیاردر ‌IKEA باشید و جوری لباس بپوشید و عمل کنید که انگار ته جیبتان یک سکه هم ندارید.

البته در عکسی که از او اینجا میبینید، او به طور استثنا در هنگام ورود به کاخ سلطنتی سوئد لباس‌های مناسبی بر تن کرده.

کلایو پامر

کلایو پامر اساسا بچه کوچکی است که بیش از حد پول دارد. او دوست دارد پول‌هایش را خرج دو چیز کند: دایناسورها و تایتانیک شماره دو.

او که یک میلیاردر در زمینه زغال‌سنگ و سنگ‌آهن است، در سال ۲۰۱۳ تصمیم گرفت پارک ژوراسیک خود را افتتاح کند. این پروژه چندان موفقیت‌آمیز نبود و پامر از مارمولک‌های منقرض‌شده روباتیک خود چندان رضایتی نداشت.

پس به فکر بازسازی تایتانیک افتاد و در سال ۲۰۱۳ در ویدئویی برنامه خود را برای ساختن تایتانیک شماره دو بازگو کرد.

پامر یکی از میلیاردرهای خوش‌فکر است، او امیدوار بود که در سال ۲۰۱۸ تایتانیک ۲ را به فضا بفرستد که این برنامه هنوز عملی نشده.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۵۹۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان