//
کدخبر: ۳۹۲۵۹۳ //

شش رفتار که اگر عشق شما انجام می‌دهد، بهتر است آن را ترک کنید

آیا تا به حال دوستی داشتید که ناگهان ناپدید شود، ظاهرش را تغییر دهد یا اهداف و ویژگی های شخصیتی اش را تغییر بدهد؟

شش رفتار که اگر عشق شما انجام می‌دهد، بهتر است آن را ترک کنید
به گزارش فرتاک نیوز،

آیا تا به حال دوستی داشتید که ناگهان ناپدید شود، ظاهرش را تغییر دهد یا اهداف و ویژگی های شخصیتی منحصر به فردش را رها کند؟

این فرد به احتمال زیاد، در یک رابطه عاطفی آزاردهنده و کنترل‌کننده گرفتار شده است. وقتی با فردی که شما را کنترل می کند وارد رابطه می شوید، رفتارها و کنترل هایش به نظرتان خیلی جزئی و بی‌اهمیت است. اما وقتی از او جدا می شوید، متوجه می شوید که این جزئیات به ظاهر بی‌اهمیت، در واقع سوء استفاده عاطفی بوده است.

۱.سریع عاشق می شوند و چاپلوس هستند

عشق، به‌ ویژه برای مردان، به مرور زمان ایجاد می شود، اما افراد کنترل‌کننده فوراً عاشق شما می‌شوند و با چاپلوسی توجه شما را به خودشان جلب می کنند. افراد کنترل‌کننده می‌دانند چه بگویند تا شما را به دام بیندازند و قبل از اینکه متوجه شوید، در تله آنها گرفتار می‌شوید .

۲. زمان شما زمان اوست

این افراد سعی می کنند تا این احساس را در شما ایجاد کنند که انگار هر کاری که انجام می دهید (به غیر از کارهایی که او می گوید) باعث اختلال در رابطه تان می شود. او باعث می شود که از اینکه وقتتان را با خانواده و دوستانتان می گذرانید یا فعالیت مورد علاقه تان را انجام می دهید ، احساس بدی داشته باشید و احساس گناه کنید.

۳. او دوستان زیادی ندارد

افراد کنترل کننده نمی توانند یک زندگی اجتماعی موفق داشته باشند. آنها دیگران را مثل یک تهدید برای زندگیشان می بینند. آنها نمی توانند همه مردم را کنترل کنند بهمین خاطرسعی می کنند از جامعه دور شوند و تنها بمانند. آنها ترجیح می دهند فقط یک نفر را داشته باشند، زیرا کنترل یک شخص آسان تر از کنترل چند نفر است.

۴. او مدام شما را تحت نظر دارد

آنها همیشه وانمود می‌کنند که نگران شما هستند و می‌خواهند بدانند که شما در امان هستید و به مقصد رسیده‌اید. توجه جذاب است اما طولی نمی کشد که این رفتار از حالت استاندارد خارج می شود و به سمت ناسالم می رود. کم کم اعتماد به نفس و احساس آزادی و حق انتخاب در زندگی تان کم می شود. شما بر اساس برنامه او زندگی می کنید تا برنامه خود، و همیشه از اینکه او را ناراحت کنید می ترسید.

اگر در این مرحله او را رها نکنید، همه چیز از کنترل خارج می شود. کاملاً به او وابسته می‌شوید و بسیار آسیب می بینید.

۵. حق انتخاب لباس را از شما می گیرد

اگر او فکر می کند که می داند چه لباسی برای شما بهتر است، او کنترل کننده است. فردی که روی شما احساس مالکیت دارد، احساس می کند که حق دارد بر نحوه لباس پوشیدن شما تأثیر بگذارد. اگر این نشانه را دیدید، فرار کنید.

۶. به شما دستور می دهد

افراد کنترل‌کننده به شما پیشنهاد نمی دهند، آنها دستور می دهند . آنها به شما دستور می دهند که به مکان‌های خاصی بروید، چیزهای خاصی بخورید، لباس‌های خاصی بپوشید و افراد خاصی را ببینید یا نبینید و اگر از دستوراتش سرپیچی کنید، کاری می کند که احساس گناه کنید. کسی که شما را واقعا دوست داشته باشد، هرگز شما را مجبور نمی کند کاری را انجام بدهید که دوست ندارید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۲۵۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان