//
کدخبر: ۳۹۲۰۸۳ //

لو رفتن عکس های بی شرمانه رئیس جمهور ۶۹ ساله بلاروس با دوست دختر ۲۶ ساله اش

معشوقه لوکاشنکوی شصت و نه ساله دختر خانمی‌ست بیست و شش ساله به نام ماریا واسیلوویچ .ماریا با دوست پسرش یا به قول امروزی‌ها شوگر ددی‌اش چهل و سه سال اختلاف سن دارد.

لو رفتن عکس های بی شرمانه رئیس جمهور 69 ساله بلاروس با دوست دختر 26 ساله اش
به گزارش فرتاک نیوز،

 معشوقه  لوکاشنکوی  - رئیس جمهور بلاروس شصت و نه ساله - دختر خانمی‌ست بیست و شش ساله به نام ماریا واسیلوویچ .ماریا با دوست پسرش یا به قول امروزی‌ها شوگر ددی‌اش چهل و سه سال اختلاف سن دارد.دیکتاتور کمونیست بلاروس و معشوقه اش بارها در مجامع عمومی در کنار هم ظاهر شده ‌اند.اخیرا تلویزیون دولتی بلاروس این زوج را در حال رقصیدن با هم به مناسبت سال نو در یک ضیافت رسمی نشان داد.

این دو در همه سفر های خارجی در کنار یکدیگر دیده می شوند. او و ماریا هر هفته به اتفاق به ورزشگاه‌ برای تماشای مسابقات هاکی روی یخ می روند. در ضمن چند سال پیش ماریا تصمیم گرفت در مسابقات ملکه زیبایی جهان شرکت کند. لوکاشنکو حسابی ماریا را تشویق کرد و خودش شخصا مربیگری او را برای شرکت در مسابقه نهایی پذیرفت . و خلاصه خیلی تلاش کرد ماریا اول شود اما متأسفانه ماریا سوم شد. ماریا خیلی از این شکست ناراحت و افسرده شده بود اما لوکاشنکو با یک پیشنهاد تازه پیش او رفت و خوشحالش کرد. لوکاشنکو به ماریا گفت:« عزیزم تو با این استایلی که داری ساخته شدی واسه سیاست!! چرا نماینده پارلمان نمیشی عزیزم؟»

خلاصه جونم براتون بگه که ماریا اخیرا نامزد انتخابات شد و با کسب آرای بسیار زیاد به پارلمان راه یافت. البته ناگفته نماند که در این پارلمان، اپوزیسیون بلاروس حتی یک نماینده هم ندارد. می‌گویند ماریا تا یک مدتی از نماینده پارلمان بودن خوشش می آمده اما زود خسته شد و دوباره افسردگی و غم به سراغش آمد. این بار هم لوکاشنکو مشکلش را حل کرد. دیکتاتور بلاروس مهمترین مدال کشور را به خاطر خدماتی که ماریا به فرهنگ و هنر و امور خیریه کرده بود، به او داد. تازگی ها خبر رسیده که ماریا باز هم غمگین و افسرده است!!

 

تصاویر دیده نشده از معشوقه جوانِ لوکاشنکو

 

تصاویر دیده نشده از معشوقه جوانِ لوکاشنکو

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۲۰۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان