//
کدخبر: ۳۹۰۹۴۰ //

۱۰ پیشنهاد استایل برای بادی زنانه در دورهمی‌ها و جشن‌های نوروز + تصاویر

با نزدیک شدن به ایام عید نوروز، یافتن استایل‌های شیک و مناسب برای دورهمی‌ها و جشن‌های عید از مسائل مهمی است که برای خانم‌های شیک پوش حائز اهمیت است.

۱۰ پیشنهاد استایل برای بادی زنانه در دورهمی‌ها و جشن‌های نوروز + تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

در این مقاله قصد داریم چند گزینه‌ی جذاب و شیک به شما معرفی کنیم که با انواع بادی‌های زنانه ست شده است. استایل با بادی زنانه گزینه‌ای ساده، کاربردی و در عین حال شیک است.

بادی یکی از لباس‌های کاربردی زنانه است که استفاده از آن از میانه‌ی قرن بیستم رایج شده است. بادی لباس یک تکه‌ای است که سرتاسر بالاتنه و کمر را می‌پوشاند و روی لباس‌زیر فیکس می‌شود. این نوع پوشاک زنانه ابتدا به عنوان بالا پوش لباس های مجلسی زنانه طراحی شد، اما این روزها تنوع بسیاری پیدا کرده و همه نوع بادی را در بازار می توانید پیدا کنید؛ از بادی‌های مجلسی گرفته تا بادی‌های اسپرت و حتی بادی‌هایی که به عنوان لباس خواب طراحی و دوخته شده‌اند.

با ما همراه باشید تا ۱۰ استایل شیک با بادی زنانه مخصوص مهمانی‌ها و دورهمی‌های عید را به شما معرفی کنیم و نکات مهم در خصوص استایل با بادی زنانه را هم برایتان به خوبی توضیح دهیم.

۱. بادی مجلسی و دامن توری عروسکی؛ یک استایل شیک برای مهمانی‌ها و مجالس

بادی مجلسی و دامن توری عروسکی

فرم اصلی بادی جذب است. این لباس برای مجالس و دورهمی‌ها گزینه‌ی ایدئالی به شمار می‌رود، چرا که کامل روی بالاتنه‌تان فیکس می‌شود و حتی در استایل‌های کاملا مجلسی و رسمی هم بی هیچ دردسری می‌توانید آن را با انواع دامن ست کنید. حتی اگر می‌خواهید در مهمانی‌های رسمی و یا عروسی‌ها شرکت کنید، ترکیب بادی و دامن‌های مجلسی می‌تواند یک گزینه‌ی عالی برایتان محسوب شود.

در این ست شیک یک بادی مجلسی توری و بسیار خوش‌فرم از برند اچ اند ام را با یک دامن عروسکی توری ست کرده‌ایم که ترکیب بسیار زیبایی را هم پدید می‌آورد. این ست شیک را می‌توانید با یک جفت کفش پاشنه بلند پمپی، و یک سرویس شیک نقره‌ای تکمیل کنید.

۲. ست شیک با بادی آستین بلند زنانه و شلوار پارچه‌ای

بادی آستین بلند زنانه و شلوار پارچه‌ای

مزیتی که بادی نسبت به سایر بلوز و شومیزها دارد این است که به راحتی داخل شلوار و دامن قرار می‌گیرد. می‌توانید استایل‌های رسمی و غیررسمی جذابی با بادی بسازید. بادی بدن را خوش‌فرم‌تر نشان می‌دهد و نواقص بدن را می‌پوشاند. بادی مانند گن عمل می‌کند و از فرورفتگی و برآمدگی در بدن جلوگیری می‌کند. به همین دلیل برای استفاده در مهمانی‌ها مناسب است و آن‌ها را با شلوار یا دامن به راحتی می توانید ست کنید.

در این ست جذاب یک بادی خوش‌دوخت به رنگ صورتی گلبهی از برند ماییلدا را انتخاب کرده‌ایم. با توجه به رنگ آیتم اصلی یعنی گلبهی برای دیگر آیتم‌های ست به سراغ ترکیب رنگی کرم و بژ رفته‌ایم و یک ست زیورآلات طلایی، یک جفت کفش پاشنه بلند سوییت به رنگ صورتی کالباسی و یک شلوار پارچه‌ای راسته‌ی مجلسی به رنگ کرم انتخاب‌های ما را برای این ست جذاب با بادی زنانه تشکیل می‌دهند.

۳. بادی طرح‌دار آستین کوتاه؛ جایگزینی برای تی‌شرت

بادی طرح‌دار آستین کوتاه

در انواع استایل‌ها می‌توانید تی‌شرت‌ها آستین کوتاه را با بادی ها جایگزین کنید. بادی در بدنتان بهتر می‌ایستد و می‌توانید به راحتی آن را با دامن یا شلوار ست کنید. در این ست خوش‌رنگ و دوست‌داشتنی یک بادی آستین کوتاه قرمز طرح‌دار از برند سیدورا را با یک دامن سفید کلوش کره‌ای به رنگ سفید ست کرده‌ایم که می‌تواند ترکیب مناسبی برای دورهمی‌های نوروزی باشد. یک گوشواره‌ی منگوله‌ای قرمز و یک صندل سفید پاشنه بلند این ست جذاب را تکمیل می‌کنند.

۴. استایل با بادی زنانه آستین بلند مجلسی و دامن راسته

بادی زنانه آستین بلند مجلسی و دامن راسته

بادی‌ها اغلب جذب هستند، اما این میان می‌توان بادی‌های مدل داری که حالت جذب ندارند اما در بدن فیکس می‌شوند هم پیدا کرد. تنوع در طراحی و دوخت بادی‌ها انقدر بالاست که شما حتی می‌توانید یک کت چرمی را هم با الگوی بادی پیدا کنید و بپوشید. بادی مجلسی به همراه دامن راسته ساده یک گزینه شیک و راحت برای دورهمی و میهمانی‌های عید است.

در این ست شیک یک بادی پلنگی آستین بلند از برند جی تی هوگرو را با یک دامن راسته مشکی ست کرده‌ایم. کمربند هم یکی از اکسوری‌های مهمی است که بادی در استایل‌های مجلسی ست می‌شود. با توجه به پالت رنگی مشکی و نقره‌ای، یک کفش پمپی پاشنه بلند نقره‌ای و یک کمربند زیبا با همین رنگ دیگر انتخاب‌های ما برای این ست شیک خواهد بود.

۵. ست فانتزی دخترانه با بادی طرح دار

استایل فانتزی دخترانه با بادی طرح دار

نوع فرم بادی و نحوه‌ی فیکس شدنش باعث می‌شود بتوان در الگوی بادی‌ها خلاقیت‌های زیادی به خرج داد. از دوخت خاص در قسمت یقه تا طرح دادن در بخش‌های مختلف پارچه؛ به همین جهت بادی‌های فانتزی زیادی را می‌توانید در بازار پیدا کنید و به خصوص دخترهای جوانی که به مدل‌های فانتزی علاقه دارند می‌توانند در بین بادی‌های فانتزی گزینه‌های جذاب و خاصی برای خودشان پیدا کنند.

در این ست دخترانه فانتزی و جذاب یک بادی فانتزی مدل‌دار از برند پپا را با یک دامن کلوش و کوتاه پلیسه مشکی ست کرده‌ایم و در نهایت یک گردنبند چوکر ظریف مشکی، یک جوراب شلواری فیش‌نت به همراه یک بوت بندی مشکی این ست جذاب را تکمیل می‌کنند

۶. بادی گیپور یک انتخاب عالی برای زیر کت و شلوار زنانه

بادی گیپور برای زیر کت و شلوار زنانه

استایل جذب بادی و فیکس شدنش روی بدن باعث می‌شود این آیتم‌های جذاب گزینه‌ای بسیار خوب برای ست کردن زیر کت و شلوار و یا کت و دامن باشند؛ به خصوص بادی‌های بدون آستین یقه‌باز و بادی‌های گیپوری برای این سبک استایل عالی هستند. در این ست شیک زنانه یک بادی گیپور مشکی و شیک را از برند اسمارا با یک کت و شلوار زنانه و یک جفت صندل پاشنه بلند بندی ست کرده‌ایم که در نهایت با یک سرویس نقره‌ای شیک به عنوان اکسسوری تکمیل می‌شود.

۷. استایل با بادی زنانه مجلسی و شلوار برای مهمانی‌های عید و دورهمی‌ها

بادی زنانه مجلسی و شلوار

ترکیب بلوز و شومیز مجلسی با شلوار پارچه‌ای یکی از متداول‌ترین ترکیب‌ها برای دورهمی‌هاست اما باید به شما بگوییم که بادی زنانه مجلسی از شومیز و بلوز گزینه جذاب‌تری محسوب می‌شود و اگر با اکسسوری‌های جذابی مانند زیورآلات مناسب و کمربندهای زیبا ست شود می‌تواند استایلی رسمی و شیک برایتان بسازد.

در این ست مجلسی و رسمی یک بادی شیک با آستین‌های بلند توری را با یک شلوار پارچه‌ای مشکی راسته ست کرده‌ایم و یک کفش پاشنه بلند پمپی، یک کمربند شاینی زیبا و یک سرویس ظریف نقره این ست را تکمیل می‌کنند.

۸. بادی زنانه یک گزینه عالی برای استایل با دامن شلواری مجلسی

بادی زنانه و دامن شلواری مجلسی

اگر می‌خواهید برای دورهمی و یا میهمانی دامن شلواری بپوشید سه گزینه را در اختیار دارید؛ تاپ‌های جذب، نیم‌تنه و بادی. به دلیل استایل گشاد دامن شلواری بهتر است برای این که فرم بدنتان بهتر دیده شود یکی از این سه آیتم را انتخاب کنید؛ بنابراین ترکیب بادی و دامن شلواری مجلسی یکی از دیگر از آپشن‌هایی است که برای شرکت در میهمانی‌ها و دورهمی‌های عید در اختیار دارید. در این ست جذاب یک بادی خوش‌دوخت و مدل‌دار از برند ماییلدا را با دامن شلواری، صندل‌های سفید بندی و یک ست جذاب مرواریدی ترکیب کرده‌ایم.

۹. استایل با بادی و شلوار جین؛ گزینه‌ای عالی برای دورهمی‌ها و میهمانی‌های غیررسمی

بادی و شلوار جین

استایل تاپ و بلوز با شلوار جین یک گزینه‌ی کژوال برای دورهمی‌هاست و در این استایل می‌توانید یک بادی اسپرت و جذاب زنانه را جایگزین تاپ یا بلوز کنید. در این ست جذاب به سراغ پالت رنگی سفید و آبی رفته‌ایم و یک بادی اسپرت سفید و خوش‌دوخت را با شلوار جین راسته و صندل‌های سفید ترکیب کرده‌ایم که در همراه با یک جفت گوشواره مکرومه‌ی آبی رنگ می‌تواند استایل جذاب و راحتی برای دورهمی‌های غیررسمی باشد.

۱۰. بادی اسپرت زنانه و دامن جین کوتاه؛ مناسب برای دورهمی‌های عیدانه

بادی و دامن جین

بادی‌های اسپرت را با دامن های جین هم می‌توانید ترکیب کنید و یک استایل دوست‌داشتنی برای دورهمی‌ها بسازید. فرم جذب بادی همراه با دامن‌های جذب و راسته جین بدنتان را لاغرتر نشان داده و می‌تواند بدنتان را هم فرم بدهد. در این ست جذاب یک بادی جذاب سفید از برند ماییلدا را با یک دامن کوتاه جین ترکیب کرده‌ایم. از آنجایی که چند سالی است ترکیب کتانی‌های سفید با دامن‌های جین به ترندی محبوب تبدیل شده انتخاب ما برای این ست یک جفت کتانی سفید است که با یک ست جذاب گوشواره و گردنبند به شکل گل بابونه‌ی سفید تکمیل می‌شود.

و در آخر

نوع فیکس شدن بادی باعث می‌شود که بدنتان را خوش‌فرم‌تر نشان دهد و چون روی بدن برآمدگی و فرورفتگی ایجاد نمی‌کند نسبت به بلوز و شومیز شیک‌تر است. به همین دلیل برای استفاده در مهمانی‌ها مناسب است و آن‌ها را با شلوار یا دامن به راحتی می‌توانید ست کنید. به دلیل نوع دوخت بادی و این که شلوار و یا دامن روی بادی قرار می‌گیرد کمربند یکی از اکسسوری‌هایی است که می‌تواند جذابیت استایل‌تان با بادی را بیشتر کرده و آن را شیک‌تر نشان دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۹۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان