//
کدخبر: ۳۹۰۷۹۱ //

مرتب سازی پتو و ملحفه با ۸ روش خلاقانه

مرتب کردن پتو و ملحفه از بهترین راه‌های جمع آوری و ترتیب دهی منزل است.

مرتب سازی پتو و ملحفه با 8 روش خلاقانه
به گزارش فرتاک نیوز،

با این کار، شما فضایی دنج و خلوت در خانه خود خواهید داشت که می‌توانید در هنگام سرما به آن فضا بروید و خودتان را گرم کنید.

در این نوشته با روش‌های جمع کردن و دکور دادن به پتو و ملحفه آشنا خواهید شد. شما با این ایده‌ها هم می‌توانید به پتوهای خود را دکور بدهید و هم می‌توانید پتوها را از دید پنهان کنید.

از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید تا این ایده‌های جالب و جدید را برای مرتب کردن پتو و ملحفه یاد بگیرید.

8 ایده برای جمع کردن پتو و ملحفه

ایده های زیر، هم خانه شما را زیباتر نشان می‌دهد و هم به شما کمک می‌کند تا پتوها و ملحفه‌ها را مرتب و تمیز نگه دارید.

۱. از نردبان پتو استفاده کنید

نردبان چوبی برای آویزان کردن پتو

پتوها فقط برای گرمی و راحتی نیستند. شما می‌توانید از پتوها برای دکور اتاق هم استفاده کنید تا به فضای منزل خود، راحتی و گرما ببخشید. پتوهای زیبا و دلخواه خود را به یک نردبان پتویی آویزان کنید. سپس می‌توانید پتوها را کنار شوفاژ یا کنج دیوار قرار دهید. این ایده با انواع سبک‌های دکوراسیون مدرن به‌خوبی هماهنگ می‌شود و خانه شما را بسیار زیبا و دنج می‌کند.

۲. پتوها را داخل سبدهای بزرگ قرار دهید 

سبدهای بافته شده‌ی درب‌دار، هرگز از مد نمی‌افتند. شما می‌توانید از سبدهای بافتنی درب‌دار برای قرار دادن پتو و ملحفه استفاده کنید. خوبی این سبدها، درب‌دار بودن آن‌ها است که مانع از دیده شدن پتوها می‌شود. همچنین نیازی نیست هر بار پتوها را تا کنید و داخل سبدها بگذارید! 

۳. پتوها را داخل نیمکت قرار دهید 

قرار دادن پتو در نیمکت

احتمالا شما نیمکت‌هایی را دیده‌اید که داخل آن خالی است و می‌توانید وسایلتان را داخلش قرار دهید و خودتان روی آن بنشینید و استراحت کنید. این نیمکت‌ها، گزینه‌های خوبی برای قرار دادن پتو و ملحفه هستند و می‌توانید پتوها و ملحفه‌های خود را داخل آن‌ها قرار دهید. با این کار، پتوها همیشه در دسترس هستند و می‌توانید در زمان استراحت یا فیلم دیدن، پتوی دلخواه‌تان را روی خود بکشید و استراحت کنید. 

۴. پتوها را داخل کمد قرار دهید 

اگر در خانه شما کابینت یا کمد خالی وجود دارد، می‌توانید پتوها و ملحفه‌های خود را داخل آن‌ها قرار دهید و از به هم ریختکی آن‌ها و شلوغی خانه خود جلوگیری کنید. برای مرتب بودن پتوها می‌توانید آن‌ها را داخل سبد قرار دهید و سپس سبدها را داخل کمد قرار دهید. 

۵. از پاف‌ها برای پنهان کردن پتوها استفاده کنید 

قرار دادن پتو در پاف

بعضی از مدل‌های پاف، توخالی هستند و داخل آن‌ها فضایی برای قرار دادن وسایل وجود دارد. شما می‌توانید پتوها و ملحفه‌های خود را داخل این پاف‌ها قرار دهید و آن‌ها را مرتب کنید. هر زمان که خواستید می‌توانید روی این پاف‌های زیبا بنشینید و خودتان را با یک پتوی نرم و راحت گرم نگه دارید. 

۶. پتوهای کوچک و ملحفه‌های نازک را داخل کشو قرار دهید 

این ایده برای والدینی که نوزاد دارند عالی است و به مرتب کردن اتاق بسیار کمک می‌کند. شما می‌توانید پتوهای کوچک و ملحفه‌های نازک را داخل کشو قرار دهید و آن‌ها را مرتب نگه دارید. با این کار، هر زمان که خواستید می‌توانید پتوی مناسب فرزندتان را پیدا کنید و خیلی سریع و راحت از آن برای گرم کردن نوزاد خود استفاده کنید. 

۷. از سبدهای فانتزی برای پتوها و ملحفه‌ها استفاده کنید 

سبدهای فانتزی برای قرار دادن پتو و ملحفه

یکی از ایده‌های بسیار جالب برای مرتب کردن پتوها و ملحفه‌ها، قرار دادن آن‌ها در سبدهای فانتزی است. احتمالا شما هم سبدهای فانتزی چند ضلعی را دیده‌اید که هم جنبه دکوری دارند و هم به جمع و جور کردن وسایل منزل کمک می‌کنند. شما می‌توانید پتوهای رنگارنگ خود را داخل این سبدهای فانتزی قرار دهید و سبد را کنار مبلمان خود بگذارید تا در زمان استراحت بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. 

۸. سبدهای حصیری از بهترین وسایل برای قرار دادن پتو و ملحفه هستند 

قرار دادن پتو در سبدهای حصیری

الیاف طبیعی مانند چوب و بافتنی‌های حصیری، به فضای منزل شما آرامش و گرما می‌بخشند. شما می‌توانید از سبدهای حصیری برای مرتب کردن پتوها و تمیز ماندن ملحفه‌ها استفاده کنید. سبدهای حصیری در تمام فصل‌های سال پرکاربرد هستند و فضایی عالی برای ذخیره سازی انواع وسایل از جمله پتو و ملحفه در اختیار شما قرار می‌دهند. شما می‌توانید این سبدهای حصیری را داخل اتاق خواب یا گوشه اتاق پذیرایی قرار دهید و حس سادگی و مینیمالیستی را به خانه خود بیاورید.

در این مطلب با ۸ ایده جالب برای مرتب کردن پتو و ملحفه آشنا شدید. شما می‌توانید این وسایل مانند پاف و سبد بافتنی یا سبد حصیری را با هزینه کم تهیه کنید و از آن‌ها برای مرتب کردن و جمع کردن پتوها استفاده کنید. با استفاده از این وسایل، فضای خانه شما مرتب می‌ماند و دیگر از شلوغی پتوها کلافه نمی‌شوید. این ایده‌ها جنبه دکوراسیون هم دارند و از جدیدترین روش‌ها برای منظم کردن فضاهای مدرن محسوب می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۷۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان