//
کدخبر: ۳۸۹۴۶۵ //

۵ تفاوت دو سگ را در ۱۴ ثانیه پیدا کن / بینایی خودت رو محک بزن!

این آزمون مهارت های بینایی شما را به چالش می کشد. چالش این است تا در طول 14 ثانیه 5 تفاوت بین دو سگ را تشخیص دهید.

5 تفاوت دو سگ را در 14 ثانیه پیدا کن / بینایی خودت رو محک بزن!
به گزارش فرتاک نیوز،

اگرچه سگ ها یکسان هستند، اما تفاوت هایی بین آن‌ها وجود دارد که با دقت به تصویر می توانید متوجه آن‌ها شوید. با انجام این تست دقت چشمان و مغز خود را محک بزنید.

کارشناسان می گویند این گونه فعالیت ها در تعیین میزان دقت شما بسیار مفید هستند و همچنین در افزایش توجه و افزایش قدرت بینایی نیز موثر هستند.

آیا می‌خواهید مهارت های بینایی و دقت چشمان تان را بیازمایید؟ پس بیایید دریابیم.

پازل بینایی تفاوت سگ ها

5-تفاوت-را-تشخیص-دهید

تصویر بالا دو سگ مشابه به هم را نشان می دهد. اگرچه در نگاه اول سگ یکسان به نظر می رسند، اما 5 تفاوت بین این دو حیوان وجود دارد و شما 14 ثانیه فرصت دارید تا آن‌ها را تشخیص دهید. فقط تیزبین ترین افراد می توانند همه تفاوت‌ها را به سرعت در محدوده زمانی مشخص کنند.

نکته کلیدی برای یافتن تمام تفاوت ها این است که تصویر را با دقت مشاهده کنید. در حالی که یافتن برخی از تفاوت ها راحت است، برخی دیگر ممکن است دشوار باشد و نیاز به جستجوی زیادی داشته باشند.

زمان شما از حالا شروع می شود:

.

.

چند تفاوت را پیدا کرده اید؟

این هیجان یافتن تفاوت‌ها است که سلول‌های مغز شما را به کار می‌اندازد و به نوبه خود، ورزشی را برای مغز فراهم می‌کند که توانایی‌های شناختی شما را تقویت می‌کند.

زمان شما به پایان رسیده است. چند نفر از شما توانستید پازل بینایی تفاوت سگ ها را در مدت زمان تعیین شده تشخیص دهید؟ کنجکاو هستید که بدانید تمام این 5 تفاوت چه بودند؟ پس راه حل زیر را بررسی کنید.

جواب پازل

جواب پازل بینایی تفاوت سگ ها به شرح زیر است:

تفاوت-ها

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۹۴۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان