تاریخ انتشار: 1401/12/04 22:38
کد خبر: 10234

تغییر چهره عجیب و غریب همسر علیرضا نیکبخت/ به کجا چنین شتابان!

منتشر شدن تصویر تازه ای از چهره همسر علیرضا واحدی نیکبخت در صفحه اینستاگرام اش بلوای جنجال برانگیزی را در میان کاربران شبکه های اجتماعی به وجود آورده است.
تغییر چهره عجیب و غریب همسر علیرضا نیکبخت/ به کجا چنین شتابان!

مونا حسین‌پور همسر ستاره سابق استقلال تا مدت ها با نام مونا نیکبخت و به سبب شهرت همسرش در فضای مجازی دنبال کنندگان زیادی را با خود همراه کرده است.

البته او هم مانند همسرش در حوزه فشن و مدلینگ در حال فعالیت کردن است. اما تغییر چهره های ناگهانی مونا نیکبخت و حتی پوشش های عجیب او باعث شده همواره برخی از کاربران منتقد عملکرد او باشند.

در همین خصوص حالا به تازگی انتشار تصویری از همسر پیشکسوت استقلال جنجالی را در میان مخاطبین اش ایجاد کرده است.

چرا که برخی از کاربران مدعی شده اند این بلاگر بار دیگر رو صورتش جراجی زیبایی انجام داده است. اما از سویی گروهی از هواداران این خانواده پر حاشیه معتقدند آرایش و پوشش خاص او باعث این تغییر شوکه کننده شده است.

21

ژست عجیب و غریب علیرضا نیکبخت در آسانسور همه را شوکه کرد

علیرضا واحدی نیکبخت ستاره سال های دور فوتبال ایران هنوز هم به مانند ایام جوانی اش در مرکز توجه هواداران فوتبال قرار دارد.

البته این پیشکسوت پرحاشیه فوتبال بعد از وارد شدن به دنبای فشن و مد بیش از پیش همواره سوژه کاربران و‌ رسانه های داخلی شده است.

با این وجود گاها مدلینگ بودن نیکبخت سبب شده که برخی از مخاطبین فوتبال او را به سبب تیپ ها و ژست های متفاوت تر از بقیه مورد انتقاد قرار دهند.

در همین ارتباط این ستاره سابق استقلال به تازگی تصویر جدیدی از خودش با استایل عجیبی در آینه آسانسور منتشر کرده که با واکنش های متفاوتی مواجه شده است.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8kl2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خشم نیکبخت در اینستاگرام؛ بازگشت به اوج حواشی!