//
کدخبر: ۳۸۴۰۹۵ //

میخوای بدونی سلبریتی های زن سینما آرایشگاه نرن چه شکلی هستن؟ بیا تا بهت نشون بدم!

بازیگران زن معروف همیشه با گریم یا آرایش دیده شده اند به همین دلیل دیدن چهره طبیعی و بدون آرایش این بازیگران برای مخاطبانشان بسیار جذاب خواهد بود.

میخوای بدونی سلبریتی های زن سینما آرایشگاه نرن چه شکلی هستن؟ بیا تا بهت نشون بدم!
به گزارش فرتاک نیوز،

همه ما هالیوودی های معروف را یا با گریم های سنگین در فیلم های مختلف دیده ایم یا با میکاپ های حرفه ای و روی فرش قرمز.

در واقع کمتر چهره بدون آرایش بازیگران زن خارجی را شاهد بوده ایم اما دیدن چهره واقعی و به اصطلاح بدون فیلتر این سلبریتی ها کار سختی نیست چرا که اکثر این افراد به بهانه های مختلف و با هدف حضور در چالش های مختلف فضای مجازی، سلفی های بدون آرایش خود را منتشر کرده اند

لیدی گاگا

استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا معروف به لیدی گاگا خواننده، ترانه‌نویس و بازیگر آمریکایی متولد 28 مارس 1986 در نیویورک اولین بازیگری است که در ادامه از عکس بدون آرایش او رونمایی میشود.

لیدی گاگا برای بازی در نقش های اصلی در مینی سریال American Horror Story:Hotel (2015–2016) جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن و فیلم درام موسیقی تحسین شده A Star Is Born (2018) را دریافت کرد. ماچته می‌کشد، شهر گناه:بانویی که به خاطرش می‌کشم، خانۀ گوچی، منی که نمی تونی ببینی و... از دیگر فیلم های لیدی گاگا هستند.

لیدی گاگا

جنیفر لوپز

سلفی بدون آرایش بعدی مربوط به جی لو است. جنیفر لین لوپزبا نام مستعار جِی لو (Jlo) خواننده، هنرپیشه، تهیه کننده موسیقی، تهیه کننده تلویزیونی، نویسنده و طراح مد آمریکایی متولد 24 ژوئیه 1969 است.رنگ های زنده، سلنا، خارج از دید، طراح مراسم ازدواج، عصر یخبندان:رانش قاره ای و... از فیلم های جنیفر لوپز هستند.

او به خاطر بازی در فیلمThe Wedding Planner و آلبوم موفقی در سال 2001 در صدر لیست سینما و موسیقی قرار گرفت. لوپز در زمینه تولید پوشاک،عطر و ادکلن و همچنین تولید برنامه‌های تلویزیونی فعالیت گسترده‌ای دارد.

جنیفر لوپز

درو بریمور

درو بریمور بازیگر و صاحب شرکت تهیه فیلم با نام فلاور فیلمز در تاریخ 22 فوریه 1975 (3 اسفند 53) در لس آنجلس متولد شد. Boys on the Side، The Wedding Singer، Ever After، Donnie Darko، Confessions of a Dangerous Mind و... از فیلم های تاثیرگذار درو بریمور هستند. عکس بدون آرایش و طبیعی او که مشاهده می کنید توسط خودش برای چالش چهره بدون آرایش بازیگران منتشر شده است.

درو بریمور

جسیکا بیل

جسیکا کلر بیل بازیگر سینمای هالیوود متولد 3 مارس 1982 در آمریکا است. او در فیلم‌هایی مانند کشتار با اره‌برقی در تگزاس، شعبده‌باز، آینده، اکنون شما را چاک و لری اعلام می‌کنم و یادآوری کامل ایفای نقش کرده‌است که صورت بدون میکاپش را مشاهده می کنید.

جسیکا بیل

میشل فایفر

میشل ماری فایفر بازیگر آمریکایی زاده 29 آوریل 1958 است. اسپری مو، صورت زخمی، مادر، عصر معصومیت، لاو فیلد، اولندر سفید، روابط خطرناک، بازگشت بتمن، ازدواج با مافیا، بیکرهای شگفت‌انگیز و... از آثار به یادماندنی این بازیگر هستند که او را در قابی متفاوت و بدون آرایش می بینید.

میشل فایفر

ریحانا

روبین ریانا فنتی خواننده، بازیگر و بازرگان باربادوسی متولد20 فوریهٔ 1988 صاحب عکس بعدی از لیست بازیگران بدون آرایش است. ریانا با فروش بیش از 250 میلیون آلبوم و تک‌آهنگ، یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی در جهان است که تمجیدهای وی شامل نه جایزه گرمی، 13 جوایز موسیقی آمریکا، 12 جایزه موسیقی بیلبوردو شش رکورد جهانی گینس است.

Coldplay Live 2012، آنی (فیلم 2014)، خانه (فیلم 2015)، والرین و شهر هزار سیاره، هشت یار اوشن از فیلم های ریحانا هستند.

ریحانا

سارا هایلند

سارا جین هایلند بازیگر آمریکایی متولد 24 نوامبر 1990 است که برای بازی در مجموعه تلویزیونی خانواده امروزی شناخته شده است. آکادمی خون‌آشام‌ها، راز جو گولد و چیز مورد علاقه من و... از دیگر کارهای معروف او هستند.

سارا هایلند

هلن میرن

دیم هلن میرن بازیگر در 26 ژوئیه 1945 در لندن به دنیا آمد. او برای بازی در سریال تلویزیونی مظنون شماره یک جایزه بفتا و در سال 2007 برای آخرین قسمت این سریال جایزه امی دریافت کرد. فیلم‌هایی مانند اینکهارت، رد، رد2، ساحل پشه، زیبایی موازی و ای مرد خوش‌شانس و...از دیگر آثار این بازیگر هستند.

هلن میرن در طول حرفه بازیگری خود یک بار برنده جایزه اسکار، 4 بار برنده جایزه انجمن بازیگران نمایش، 4 بار بفتا، 3 بار جایزهٔ گلدن گلوب و 4 جایزه امی را دریافت کرده است. این بازیگر چندین بار عکس بدون آرایش خود را به اشتراک گذاشته است.

هلن میرن

جنیفر گارنر

جنیفر آن گارنر که چهره بدون آرایشش را مشاهده می کنید، بازیگر آمریکایی زاده 17 آوریل 1972 می باشد. بیباک، الکترا، قبایل پالوس وردس، با عشق، سایمون، نعناع تند، پارک شگفت‌انگیز، روز بله‌گویی و... از فیلم های این خانم بازیگر هستند. او در سال 2002 به خاطر بازی در سریال آلیاس موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن و چهار سال متوالی 2002 تا 2006 کاندید دریافت جایزه بهترین بازیگر شد.

جنیفر گارنر

لیتون میستر

لیتون میستر هنرپیشه و خواننده اهل ایالات متحده آمریکا متولد 9 آوریل 1986 است. دختر سخن‌چین، مونته کارلو، هم‌اتاقی، شب قرار، قدرت موسیقی کانتری، به یاد داشته باشید، قاتل و... از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی هستند که لیتون میستردر آن نقش داشته است. صورت بدون میکاپ این چهره را مشاهده می کنید.

لیتون میستر

جسیکا آلبا

جسیکا مری آلبا بازیگر و تاجر متولد 28 آوریل 1981 در آمریکا است. او با بازی در نقش اول سریال تلویزیونی فرشته تاریکی به شهرت رسید و برای آن نامزد گلدن گلوب شد. چهار شگفت‌انگیز، چهار شگفت‌انگیز:قیام موج‌سوار نقره‌ای، موفق باشی چاک، چشم، روز والنتاین، فاکرهای کوچک و مکانیک:رستاخیز از فیلم های جسیکا مری آلبا هستند.

جسیکا آلبا

گابریل یونین

گَبْریِل یونیون بازیگر و مدل آمریکایی متولد 29 اکتبر 1972 است که در فیلم‌های معروفی مانند پسران بد 2، او همه چیز تمام است، کادیلاک رکوردز، دویدن با قیچی، ملاقات دیو، تعدی، آن را روشن کنید و مجموعه تلویزیونی فلش فوروارد و... ایفای نقش نموده است که شما صورت بدون آرایش او را مشاهده می کنید.

گابریل یونین

لیلی کالینز

لی‌لی جین کالینز بازیگر سینما و تلویزیون، مدل و نویسنده آمریکایی – انگلیسی و دختر موسیقیدان انگلیسی فیل کالینز متولد 18 مارس 1989 است. او در فیلم‌های مختلفی مانند کشیش و آدم‌ربایی به ایفای نقش پرداخته و پس از بازی در ابزارهای مرگبار:شهر استخوان‌ها به شهرت فراوانی دست یافت.

کالینز با بازی در فیلم قوانین صدق نمی‌کنند، در سال 2016موفق به کسب جایزه در جوایز فیلم هالیوود شد و نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن - فیلم موزیکال یا کمدی شد. دون فیلتر:بدون شرم، بدون پشیمانی، فقط من از کتاب های این بازیگر هستند که یکی از تصاویر بدون آرایشش را می بینید.

لیلی کالینز

بریتنی

چهره بدون آرایش بریتنی اسپیرز خواننده و بازیگر متولد 2 دسامبر 1981 در آمریکا است که ترانه سرایی و نویسندگی هم می کند و مشهور به «شاهزاده پاپ» می باشد، مورد آخر این لیست است. اولین آلبوم مستقل خودرا بنام «عزیزم یک بار دیگر» در ژانویه 1999 منتشر کرد که به پر فروش‌ ترین آلبوم با هنرمندی یک خواننده نوجوان تبدیل شد.

بریتنی

بریتنی در سال 2002 با برگزاری تور کنسرت خود بنام «تور خیال پردازی در میان یک رویا» توانست دومین تور پردرآمد سال را از آن خود کند. بریتنی در فیلم «چهارراه» بعنوان نقش اصلی بازی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۰۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان