//
کدخبر: ۳۸۳۰۴۳ //

مانتو مشکی مجلسی و اسپرت با استایل های جذابی که قبلاً ندیده اید / این مدل ها رو حتماً ببین

تصاویری از انواع مدل مانتو مشکی مخصوص خانم ها و دختران جوان را در این بخش مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مانتو مشکی مجلسی و اسپرت با استایل های جذابی که قبلاً ندیده اید / این مدل ها رو حتماً ببین
به گزارش فرتاک نیوز،

مدل مانتو مشکی از انواع طرح های پرطرفدار مانتو در بین خانم ها و دختران جوان به شمار می رود که در انواع طرح های ساده و مجلسی و اسپرت و … موجود می باشد که انتخاب طرح این مانتو به سلیقه شخصی و نیاز خانم ها بستگی دارد.

مدل مانتو مشکی زنانه و دخترانه

مانتوهای زنانه و دخترانه در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند و با توجه به اینکه رنگ مانتو تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری و استایل خانم ها دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب رنگ مانتوی خود حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه تصاویری از انواع طرح های مانتوی مشکی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل مانتو مشکی دو رنگ

طرح های مانتوی مشکی مجلسی

مانتو مجلسی یکی از ضروری ترین لباس ها برای خانم ها به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید مانتوی مجلسی را که انتخاب می کنید برای پوشیدن در بیشتر مجالس مناسب باشد بهتر است رنگ مانتوی خود را مشکی انتخاب کنید.

مانتوهای مشکی مجلسی در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشد همچنین این طرح مانتوها به صورت دکمه دار و جلوباز و جلوبسته دوخته می شوند که انتخاب هر یک از آن ها برای پوشیدن در مهمانی ها و مجالس سلیقه ای است.

مانتو مجلسی مشکی به صورت طرح های ساده و کار شده موجود می باشد که اگر شما تمایل دارید برای شرکت در مهمانی ها و مجالس ظاهری امروزی و جذاب داشته باشید بهتر است مانتوهای کار شده را برای پوشیدن انتخاب نمایید. مانتوهای ساده نیز برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهری آراسته و در عین حال ساده داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

مانتیو بلند مجلسی

مانتو بلند مشکی

مانتوی دخترانه مشکی

مدل مانتو بلند زنانه

مانتو زنانه مشکی

مانتوی شیک مشکی

مانتوی مجلسی زنانه

مانتوی طرح دار مجلسی

مانتوی زنانه مجلسی

مانتوی بلند مشکی

مانتوی ساده مجلسی

 مانتوی بلند مشکی

طرح مانتوی مجلسی

مانتوی بلند

مانتوی شیک مجلسی زنانه

مدل مانتو مشکی شیک

مدل مانتو جلوباز مشکی

مانتوی مجلسی مشکی

مانتوی بلند مشکی

مانتوی طرح دار و مجلسی مشکی

مانتو طرح دار مشکی

مدل مانتو مشکی

طرح های مانتوی ساده مشکی

مانتوهای ساده مشکی در انواع طرح های اسپرت و دانشجویی و … موجود می باشند و این مدل مانتوها به صورت کوتاه و بلند دوخته می شوند که مانتوهای کوتاه مشکی توجه اغلب خانم ها و دختران جوان را به سمت خود جلب کرده اند.

توجه داشته باشید که رنگ مشکی با سایر رنگ ها به راحتی ست می شود و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت و بی نظیر داشته باشید بهتر است رنگ مانتو شلوار تان را مشکی انتخاب کنید و رنگ اکسسوری ها و کیف و کفش تان را از بین رنگ های روشن انتخاب نمایید.

مانتوهای ساده مشکی برای پوشیدن در مکان های مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند همچنین این طرح مانتوها برای خانم ها در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

مانتوی مشکی دخترانه

مانتوی مشکی بلند

مانتوی ساده مشکی

مدل مانتوی کوتاه مشکی

مانتو بلند مشکی

مانتوی بلند مشکی

مانتوی دخترانه مشکی

مانتو شلوار ساده

مدل مانتیو ساده مشکی

مانتوی شیک مشکی

مانتوی مجلسی زنانه

مانتوی زنانه مشکی

مانتوی شیک مجلسی

جدیدترین مانتوهای دخترانه مشکی و اسپرت

مانتوهای مشکی از جمله پرکاربردترین و شیک تری مانتوها برای بانوان است که در مجالس و مهمانی های مختلف می تواند به عنوان یک پوشش شیک و مناسب مورد استفاده قرار گیرد و استایل درخشانی به وجود آورد، همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید انواع مانتو مشکی در مدلهای مختلف و در طرح های مختلف ساده، گیپوردار و … طراحی می شوند که هر خانمی با توجه به سلیقه خود و نیز متناسب با مکانی که در آنجا حضور می یابد طرح مانتوی مشکی خود را انتخاب و استفاده نماید، در ادامه تصاویری جدید از انواع مانتوهای اسپرت مشکی دخترانه گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

مدلی از مانتوی مشکی

مدل مانتو اسپرت از انواع مانتوهای زیبا و مورد علاقه خانم های جوان است که می تواند در ایجاد ظاهری شیک و آراسته کمک زیادی نماید، حال مانتوهای مشکی اسپرت با هر سلیقه ای همخوانی دارد و بسیار پرطرفدار می باشد، بنابراین در اینجا انواع متنوعی از مانتوی مشکی اسپرت برای دختران جوان قرار داده ایم که می توانید از بین آنها مدل دلخواه خود را انتخاب کرده و الگوی دوخت آن را سفارش دهید.

تصاویر مانتوی مشکی

مدل مانتوی مشکی دخترانه

جدیدترین مدل مانتوی مشکی

انواع مدل مانتوی مشکی

مدل مانتوی مشکی شیک

مدل مانتو مشکی کوتاه

مدل جذاب مانتوی مشکی

مدل ساده مانتوی مشکی

زیباترین مدل مانتو مشکی

مدل جدید مانتوی مشکی

مدل مانتوی مشکی کوتاه

مدل مانتوی مشکی

جدیدترین مدل مانتو مشکی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۳۰۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان