//
کدخبر: ۳۸۲۵۹۴ //

به نظر شما چه کسانی از جهان دیگر هستند؟ هوش خودت رو محک بزن!

می خواهید کمی سرگرم شوید؟ پس با انجام این بازی فکری تصویری هم سرگرم شوید و هم مهارت های ذهنی خود را محک بزنید. ا

به نظر شما چه کسانی از جهان دیگر هستند؟ هوش خودت رو محک بزن!
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر فکر می کنید از ضریب هوشی خوبی برخوردارید پس این بازی فکری تصویری را حل کنید! چالش این است تا تشخیص دهید چه کسانی از جهان دیگری هستند.

گزارش ها حاکی از این است که دو بیگانه از جهان دیگر وارد دنیای انسان ها شده اند. بعد از جستوجو و تلاش های زیادی سرنخ ها به اینجا ختم شده است. اکنون ما از شما می خواهیم تا نظر به شواهد موجود در تصویر بیگانه ها را تشخیص دهید!

چه کسانی از جهان دیگر هستند؟

حالا با حواس جمع به عکس نگاه کنید. پیشنهاد می کنیم تصویر را سریع اما با دقت بررسی کنید چون جواب دقیقا جلوی چشمان شما قرار دارد!؟

بیگانه-ها-را-تشخیص-دهید

جواب در آخر صفحه است اما تقلب نکنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

خستگی روحی را نادیده نگیرید، زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، به دویدن یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید یا پازل ها و اینگونه بازی های فکری را حل کنید.

شاید فکر کنید چرا تست ها و بازی های فکری؟

این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل پازل ها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

جواب بازی فکری تصویری

این تصویر پنج فرد را نشان می دهد که همگی لباس های رسمی بر تن دارند. همانگونه که گفتیم در میان آن‌ها دو نفر از جهان دیگر است. خوب به هر حال، آیا توانستید بیگانه ها را تشخیص دهید؟

اگر تا هنوز موفق نشدید، به تصویر زیر نگاه کنید:

بیگانه-ها-را-تشخیص-دهید-Copy

ادعا شده است که اگر موفق به شناسایی بیگانه ها شدید، می تواند نشانه ضریب هوشی فوق العاده شما باشد. توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۵۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان