//
کدخبر: ۳۸۱۰۶۰ //

چرا باید اقدام به خرید فالوور واقعی بخریم؟

فالوور اینستاگرام از مهمترین مولفه­های یک پیج اینستاگرام است که برای افزایش آن راه­های متعددی وجود دارد. از مهمترین راه­های افزایش فالوور اینستاگرام خرید فالوور واقعی و ایرانی و بدون ریزش است. خرید فالوور واقعی اینستاگرام از بهترین راه­های ارتقا پیج شماست؛ چون درصد تعامل پیج شما را بالا برده و تعداد مشتریان فعال شما بالا می­رود.

چرا باید اقدام به خرید فالوور واقعی بخریم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام قصد داریم تا در مورد فالوور اینستاگرام اطلاعات ارزشمندی در اختیار شما بگذاریم و به بررسی مزایا و معایب این موضوع بپردازیم، پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

images_1672668039

چرا باید فالوور ایرانی واقعی بخریم ؟

این روزها اینستاگرام به یک پلتفرم عالی برای راه‌اندازی، تبلیغ و بازاریابی کسب‌وکارها تبدیل شده است. افرادی که تصمیم بر شروع یک کسب‌وکار تازه دارند، یا افرادی که می­خواهند کسب‌وکار فیزیکی خود را در فضای مجازی بهبود دهند و مشتریان خود را زیاد کنند، از اینستاگرام استفاده می­کنند. فعالیت در اینستاگرام رایگان است به همین دلیل افراد مشتاق دیده شدن در این پلتفرم و در پی آن افزایش درآمد هستند. فالوور یک پارامتر بسیار مهم در مورد اینستاگرام است و تمامی پیج ها به نحوی به دنبال آن هستند که بیشتر دیده شوند و دنبال کننده­های بیشتری داشته باشند.

افزایش تعداد فالوور از طریق تبلیغ و به‌صورت ارگانیک، خرید فالوور واقعی اینستاگرام، خرید فالوور ایرانی، خرید فالوور ایرانی بدون ریزش و...، همگی از روش­های افزایش تعداد فالوور هستند. روش اول یعنی فالوورهای ارگانیک، فالوورهای بدون ریزش و وفادار هستند، اما این مشکل وجود دارد که پروسه جذب فالوور ارگانیک بسیار زمانبر است. پس با این تفاسیر می توان نتیجه گرفت که جذب فالوور از طریق خرید فالوور اینستاگرام زودتر نتیجه می­دهد، اما نباید از جذب فالوور ارگانیک نیز غافل شد.

images_1672668080

ویژگی‌های فالوور واقعی اینستاگرام

فالوور به شخصی گفته می­شود که تمامی اطلاعات از جمله آدرس، شماره تماس، عکس، نام واقعی و... را دارد. فالوورهای واقعی پس از جذب، محصولات پیج شما را می­بینند و به مشتری واقعی مبدل می­شوند؛ بدین ترتیب فروش شما بیشتر شده و در ازای هزینه کمی که برای خرید فالوور واقعی در اینستاگرام کرده‌اید، فروش شما چند برابر شده و سود کرده‌اید.

سوالی که پیش می­آید این است که چرا واقعی بودن فالوورها تا این حد مهم است؟ اینستاگرام الگوریتمی دارد که به کمک آن پیج‌ها را ارزیابی می­کند و بررسی می­کند که موقعیت مکانی فالوور و پیج یکی است یا نه. اگر فالوور واقعی و فعال خریداری کنید، از نظر اینستاگرام مشکلی نیست.

برای شروع باید از جذب فالوور صد درصد واقعی استفاده کنید. برخی از سرویس دهنده‌ها فالوور فیک، فالوور خارجی و... را نیز علاوه‌بر فالوور ایرانی واقعی ارائه می­دهند که می­توانید استفاده کنید، اما پیشنهاد ما فالوور واقعی ایرانی است.

خرید فالوور واقعی بدون ریزش

گام اول در رشد کسب‌وکار و بیشتر دیدن پیج شما، استفاده از فالوور کاملا واقعی است. معمولا پس از خرید فالوور واقعی، تعدادی از آن­ها شما را آنفالو خواهند کرد. در این صورت شما با ریزش فالوور مواجه شده‌اید که دغدغه بسیاری از فعالان اینستاگرام است. تعداد فالوور نشانه اعتبار پیج شماست؛ یعنی افرادی که برای اولین بار از پیج شما بازدید می­کنند، با بررسی تعداد فالوور شما میزان اعتبار محتوا و محصول شما را می­سنجند.

هنگامی که شما از یک سایت معتبر به خرید فالوور اقدام می­کنید، به شما یک درصد ریزش می­دهد که بین 10 تا 20 درصد است که درصدی بسیار کم و قابل چشم پوشی می­باشد. اگر پیج شما جذاب باشد، فالوورهای خریداری شده جذب می­شوند و داوطلبانه در پیج شما باقی خواهند ماند.

تشخیص فالوور فیک از فالوور واقعی

این کار با استفاده از تست پروفایل­های خریداری شده ممکن است. به این صورت که از 2000 فالوور خریداری شده، پروفایل 200 تا از آن­ها را تست می­کنید تا به واقعی بودن یا نبودن آن پی ببرید.

راه­های جلوگیری از ریزش فالوور

طراحی و انتشار پست­های باکیفیت و جذاب از راه­های اصلی جلوگیری از ریزش فالوور است. محتوای جذاب، پیج شما را به یک پیج حرفه‌ای مبدل می­کند ولی با این حال شما نمی­توانید تمامی افراد را به پیج خود جذب کنید. فالوور واقعی کمترین میزان ریزش را دارد به شرطی که از یک سایت معتبر خرید کنید. اقدام بعدی تولید محتوای جذاب، خاص و باکیفیت است تا فالوور خریداری شده پیج شما را آنفالو نکند و در پیج شما باقی بماند و تبدیل به مشتری شود.

خرید فالوور واقعی لایک زن

این نوع فالوورها علاوه‌بر اینکه در قسمت دنبال­کننده­های شما هستند و باعث اعتبار پیج شما به حساب می­آیند، می­توانند پست‌های شما را لایک کنند. در نتیجه آمار لایک­های شما افزایش پیدا کرده و می­توانید پست خود را در اکسپلور نیز مشاهده نمایید. اگر پست شما به اکسپلورر ورود پیدا کند، افرادی که فالوور شما نیستند اما علاقمندی آن‌ها حوزه کاری شماست؛ پست شما را خواهند دید و ممکن است از صفحه شما بازدید کنند و فالوور و یا مشتری شما شوند.

ویژگی­های یک سایت معتبر خرید فالوور واقعی اینستاگرام

* پشتیبانی تمام وقت داشته باشد.

* رضایت، انتقاد، پیشنهادات خود را روی سایت خود منتشر کرده باشد.

* فالوور صد درصد واقعی به شما ارائه دهد؛ یعنی فالوورهای خریداری شده توسط مشتری نباید ترکیبی از فالوور فیک و فالوور واقعی باشد

* سرویس دهنده باید روند کاری مشخصی داشته باشد؛ یعنی میزان ریزش فالوور را به‌طور تقریبی به کاربر بیان کند و مدت زمانی که طول می­کشد که کاربر به نتیجه برسد را نیز اعلام نماید.

images_1672668115

خرید فالوور واقعی با سایت خرید فالوور اینستاگرام

اگر در اینستاگرام حساب دارید، قطعا می­دانید که تعداد فالوور بالا اهمیت بالایی دارد و بخش بزرگی از الگوریتم اینستاگرام به تعداد فالوور باز می­گردد. سرعت اضافه شدن فالوورهای خریداری شده، نقش بسزایی در ارتقا پیج شما دارد و برای این کار شما باید از یک سایت معتبر و حرفه­ای کمک بگیرید که سرعت ارائه خدمات آن بالا باشد. انتخاب سایت­های خوب و معتبر برای خرید فالوور واقعی، به شما اطمینان می­دهد که پس از خرید یک پیج با فالوور بالا داشته باشید.

سایت خرید فالوور اینستاگرام از معتبرترین سایت‌ها در زمینه خدمات اینستاگرام است که می‌توانید از طریق آن به خرید فالوور واقعی و ایرانی، ویو، لایک، کامنت و... بپردازید. این مجموعه در کوتاهترین زمان ممکن درخواست شما را به بهترین نحو انجام می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۰۶۰ //
ارسال نظر
 
  • نسرین

    سلام ممنونم از مقاله خوبتون , من برای خر ید فالور اینستاگرام به چند سایت مختلف سر زدم اما متاسفانه خدمات درستی ندادن اما متا فالوور رو تایید می کنم خیلی پشتیبانی قویی دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان