//
کدخبر: ۳۷۸۰۱۱ //

بگو ببینم اشتباه تصویر اتاق نشیمن چیه؟ فقط تیزبین ها جواب بدهند!

در این پازل سرگرم کننده باید سعی کنید اشتباه پنهان شده در تصویر اتاق نشیمن را پیدا کنید. آیا می توانید اشتباه را در 5 ثانیه شناسایی کنید؟

بگو ببینم اشتباه تصویر اتاق نشیمن چیه؟ فقط تیزبین ها جواب بدهند!
به گزارش فرتاک نیوز،

این بازی فکری مخصوص کسانی است که از بازی های سرگرم کننده و پازل لذت می برند. بازی های فکری یک تصویر ساده را به شکل یک معمای ساده یا یک پازل در آورده و آن را جالب تر می کنند، زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند.

در حین حل این معماها باید از ذهن خلاق و دقت و تمرکز استفاده کنید و مسئله را کمی متفاوت تحلیل کنید. برخی از بازی های فکری نیز نوعی تست هوش هیجانی هستند که به ارزیابی سطح هوش شما کمک می کند.

آزمون شناسایی اشتباه اتاق نشیمن

همان طور که اشاره شد در تصویر بالا، شما باید اشتباه پنهان شده در تصویر اتاق نشیمن را تشخیص دهید. یک ذهن هوشیار و چشم تیزبین می تواند اشتباه را در عرض 5 ثانیه تشخیص دهد. لازم است قبل از پاسخ دادن به سوال به تصویر با دقت نگاه کنید زیرا پاسخ بسیار ساده است. در پایان پاسخ این بازی فکری داده شده است.

برای پیدا کردن اشتباه و عبور از چالش، به عکس نگاهی دقیق بیندازید. در تصویر، مردی از روی کاناپه خود مشغول تماشای تلویزیون است. دو گربه داخل اتاق هستند. فنجان چای روی میز قرار داده شده است. حالا یک لحظه وقت بگذارید و سعی کنید ببینید آیا چیزی به نظر شما نادرست است یا خیر؟ در ابتدا، احتمالاً بلافاصله متوجه اشتباه نخواهید شد زیرا جزئیات کوچک‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. اما پس از چند ثانیه، ممکن است بتوانید اشتباه در سوال پرسیده شده را شناسایی کنید. تصویر را با هم مرور می کنیم.

آزمون-شناسایی-اشتباه-اتاق-نشیمن-2 (1)

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه اتاق نشیمن

اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید و زمان بیشتری نیاز دارید، ما به شما 5 ثانیه دیگر فرصت می دهیم. می توانید جزئیات تصویر را این بار با دقت بیشتری مورد مطالعه قرار دهید.

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه اتاق نشیمن: یکی از پایه های میزی که فنجان قهوه بر روی آن قرار داده شده است وجود ندارد. احتمالاً شما نیز به مانند بسیاری از افراد سعی کردید تا اشتباه را روی مبل یا تلویزیون پیدا کنید.

آزمون-شناسایی-اشتباه-اتاق-نشیمن-3

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۰۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان