//
کدخبر: ۳۷۷۳۶۶ //
زندگی شاد

چگونه یک زندگی شاد داشته باشیم ؟ / مهمترین راهکار برای داشتن زندگی شاد

در حقیقت ، هر رابطه ای فراز و نشیب های خاص خودش را دارد. این کاملاً طبیعی است. همه ما باید از این مسیر عبور کنیم اما سؤال اینجاست که چه کاری باید انجام دهیم تا یک رابطه شادتر داشته باشیم؟

چگونه یک زندگی شاد داشته باشیم ؟ / مهمترین راهکار برای داشتن زندگی شاد
به گزارش فرتاک نیوز،

زندگی و هر رابطه ای فراز و نشیب های خودش را دارد. این کاملاً طبیعی است. همه ما باید از این مسیر عبور کنیم اما سؤال اینجاست که چه کاری می توانیم انجام دهید تا یک رابطه شادتر داشته باشیم؟

خاطرات شاد گذشته را به یاد آورید

فراموش نکنید که چرا عاشق شریک زندگیتان شده اید و آن را به خاطر بیاورید. تحقیقات نشان می دهد که افراد خوشحال خاطرات شاد خودشان را بیشتر به یاد می آورند. یک لیست از این خاطرات تهیه کنید و آن را با خود نگه دارید یا آن را در یک کشو قرار دهید که بتوانید آن را براحتی پیدا کنید. وقتی شریک زندگیتان شما را ناراحت میکند ، به این لیست نگاه کنید تا فراموش نکنید که چقدر او را دوست دارید.

شریک زندگی خود را اولویت قرار دهید

شریک زندگیتان در اولویت زندگیتان قرار دهید. شما با اولویت قراردادن او ، نشان می دهید که برای او ارزش قائل هستید و برایتان مهم است. سعی کنید وقتی اتفاق خوبی برایتان می افتد ،آن را با همسرتان جشن بگیرید. خوشبختی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

متعهد به افکار شاد

فواید زیادی برای تفکر مثبت وجود دارد. نگرش مثبت سیستم ایمنی بدن ما را بهبود می بخشد ، اضطراب را کاهش می دهد و باعث می شود که ما درگیر رفتارهای ناسالم نشویم . وقتی که روی افکارتان کنترل داشته باشید ، شادتر زندگی می کنید. همه ما زندگیمان را با افکارمان می سازیم. پس انتخاب کنید تا بهتر زندگی کنید.

توقعات خودتان را کم کنید

چه کسی گفته که رابطه شما باید کامل باشد؟ یا اینکه خورشید باید هر روز در رابطه تان بدرخشد ؟چه کسی می گوید بچه های شما باید تمام وقت درست رفتار کنند یا همیشه بهترین نمرات را داشته باشند؟ این زندگی نیست. شما ممکن است بیشترین انتظارات را داشته باشید و حتی ممکن است احساس کنید که باید همیشه کامل باشید ، اما فراموش نکنید که اگر انتظارات خودتان را کمتر کنید ، ناامید نمی شوید. رسانه های اجتماعی غالباً یک نیروی محرک برای انتظارات غیر واقعی افراد هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۳۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان