//
کدخبر: ۳۷۶۵۱۰ //

چگونه بهترین پنل پیامک ایران را انتخاب کنیم؟

ارتباط با مشتریان مهم ترین دغدغه صاحبان کسب و کارها است. چگونه می توان با تعداد بیشماری از مشتریان در ارتباط بود و آن ها را به دریافت مجدد محصولات ترغیب کرد. اگر به دنبال روشی برای جذب مخاطبان جدید و همچنین راهکاری برای ارتباط با مشتریان فعلی خود می گردید با ما همراه باشید.

چگونه بهترین پنل پیامک ایران را انتخاب کنیم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

ارتباط با مشتریان مهم ترین دغدغه صاحبان کسب و کارها است. چگونه می توان با تعداد بیشماری از مشتریان در ارتباط بود و آن ها را به دریافت مجدد محصولات ترغیب کرد. اگر به دنبال روشی برای جذب مخاطبان جدید و همچنین راهکاری برای ارتباط با مشتریان فعلی خود می گردید با ما همراه باشید. 

پیام‌رسان پیامکی اولین بار در سال ۱۹۹۲ مورد استفاده قرار گرفت. چیزی حدود سه دهه از ظهور این ابزار ارتباطی می گذرد اما پیامک هنوز یکی از معتبرترین و ارزان‌ ترین اشکال ارتباط است. 

با پیشرفت تکنولوژی و شکل گیری پیام رسان هایی در بستر اینترنت، برخی از کسب و کارها فکر می کردند که دیگر نیازی به ارسال پیامک با مشتریان خود ندارند اما مهم ترین مزیت بازاریابی پیامکی که آن را نسبت به سایر راه های ارتباطی متمایز کرده، بی نیاز بودن به اینترنت است. 

سرعت بالای رسیدن پیامک و همچنین عدم نیاز به اینترنت و تلفن های هوشمند سبب شده که کسب و کارها به ویژه برنده های بزرگی از این روش استفاده کند. 

امروزه برای اطلاع از آخرین تراکنش مالی، قبض ها، استعلام مانده اینترنت ایرانسل یا هر اپراتور دیگر، پیگیری سفارشات آنلاین، اطلاعات پرواز افراد ابتدا صندوق پیامکی خود را چک می کنند و این نشان دهنده قدرت بازاریابی پیامکی است.

نکات انتخاب یک پنل اس ام اس حرفه ای 

در حال حاضر همه کسب و کارها از قدرت و لزوم بازاریابی پیامکی اطلاع دارند، بنابراین انتخاب پنل پیامک و شناخت امکانات آن، مهمترین گام در جهت اجرای کمپین‌ پیامکی موفق است.

بسیاری از سرویس های ارائه دهنده خدمات پیامکی مدعی هستند که بهترین و کامل ترین خدمات را ارائه می دهند و هزینه های گزافی را برای آن دریافت می کنند. آیا آنها به آنچه وعده داده اند عمل می کنند؟ یا یک پنل اس ام اس حرفه ای چه امکاناتی را دارد؟ در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد و کمک می کنیم که حرفه ای ترین پنل اس ام اس را برای کسب و کارتان تهیه کنید. 

امکانات مهم پنل اس ام اس

images_1669192467

انتخاب سرویس ارائه دهنده مناسب، فراتر از بررسی تنها فاکتوری مانند قیمت است. اجرای کمپین بازاریابی پیامکی موفق، به عوامل مهم دیگری از جمله موارد زیر بستگی دارد:

امکان ارسال پیامک خدماتی

 بستر امن

 سرعت ارسال و تحویل پیامک

 محاسبه هزینه بر اساس پیامک موفق

 آنلاین و در دسترس بودن سامانه

 قابلیت ارسال هدفمند پیامک انبوه

 امکان ارسال شخصی‌سازی شده برای تعداد زیادی از مشتریان

انواع پلاگین‌های وردپرسی 

عدم محدودیت های API 

 ارائه مستندات کافی برای اتصال سایت به پیامک و…

مدیانا یکی از سرویس های پیامکی است که هزینه ای را بابت خرید پنل از مشتریان خود دریافت نمی کند تا با کاهش هزینه ها مخاطبان بیشتری را به اجرای بازاریابی پیامکی ترغیب کند. هزینه پرداختی در سامانه پیامکی مدیانا تنها شارژ موجود در پنل برای ارسال پیامک است. 

برای مقایسه‌ی پکیج های موجود در سامانه پیامکی مدیانا کافیست به سایت مدیانا مراجعه کنید. 

پنل پیامک مدیانا ویژه کسب و کارها

images_1669192490

مدیانا یکی از قدیمی ترین سرویس های ارائه دهنده ی خدمات پیامکی در کشور است که به بیش از 200000 کسب و کار خدمات پیامکی ارائه کرده است. این سامانه تمامی امکانات حرفه ای را برای بازاریابی پیامکی داراست از امکانات این سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت ارسال پیام صوتی

وب سرویس پیامکی سریع و پایدار 

ارائه خطوط اختصاصی به صورت رایگان 

پشتیبانی تخصصی به صورت 24 ساعته 

انواع روش های ارسال پیامک انبوه 

ارائه گزارشات ارسال 

ارسال نقشه

ارسال شهر و استان

ارسال به کد پستی ها

انواع افزونه های پیامکی

ارسال پیامک به مشاغل و اصناف 

بانک شماره موبایل جامع و به روز 

بدون نیاز به هزینه تمدید سالیانه

قابلیت دریافت گزارش از لینک داخل پیام

جمع بندی 

در این مقاله به نکاتی که برای خرید پنل اس ام اس باید به آن توجه کنید پرداختیم و در ادامه سامانه پیامکی مدیانا را با 10 سال سابقه فعالیت و همچنین هزاران نماینده در سراسر کشور به شما معرفی کردیم. قدمت مدیانا تنها فاکتور برای انتخاب آن نیست، کاهش هزینه های بازاریابی پیامکی با ارائه پنل پیامک به صورت رایگان، 24 ساعت پشتیبانی تخصصی، بانک جامع و به روز و… از مهم ترین ویژگی های انتخاب پنل اس ام اس مدیانا است. پس اگر هنوز بازاریابی 54968000 021 تماس بگیرید. 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۵۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان