//
کدخبر: ۳۷۶۱۳۷ //

میخوای افراد موذی و آب زیرکاه رو بشناسی؟ این نشانه را داره!

آدم های حیله گر چه ویژگی هایی دارند؟ چگونه آنها را بشناسیم؟ افراد حیله گر کسانی هستند که نیت واقعی خود را آشکار نمی کنند، بلکه در راستای منافع خود عمل می کنند و تنها دغدغه آنها انجام کار خودشان است.

میخوای افراد موذی و آب زیرکاه رو بشناسی؟ این نشانه را داره!
به گزارش فرتاک نیوز،

افراد حیله گر و موذی به شدت افکار واقعی، برنامه های واقعی، اقدامات واقعی خود را پنهان می کنند. آنها افرادی هستند که هرگز نمی دانید زهر خود را چه زمانی می‌ریزند! در برف راه می روند اما هیچ گاه اثری از خود نشان نمی دهند.

از آنجایی که آنها معمولاً بازیگران خوبی هستند، وقتی یک روز چهره واقعی شان را می‌بینید، ناامیدی و استرس می تواند شما را ویران کند!

چه کسی می‌داند، شاید متوجه شوید که افراد مرموز در اطراف شما نیز وجود دارند! به این ویژگی ها بسیار دقت کنید، اگر فکر می کنید که چنین افرادی در اطراف شما هستند، باید بدانید که بهتر است از آنها فاصله بگیرید.

آنها حتی می توانند دوست صمیمی شما باشند! به هر کسی که در زندگی انگیزه شما را می دزدد، نگاه کنید. مطمئناً یک فرد موذی پیدا خواهید کرد!

1- گول زدن و قانع کردن را خوب بلدند!

افراد حیله گر اغلب وانمود می کنند که بسیار به شما نزدیک هستند. حتی اگر شما به تازگی آن‌ها را ملاقات کرده اید، آنها می خواهند به سرعت صمیمی شوند.

آنها به خوبی می دانند که چگونه به شما نزدیک شوند و سعی می کنند در مدت کوتاهی اعتماد شما را جلب کنند. آدم های موذی به راحتی عصبانی نمی شوند. این معمولی ترین ویژگی آنهاست. وقتی کار آنها با شما تمام می شود، بهانه های مختلف آورده و به یک فرد کاملاً متفاوت تبدیل می شوند!

2- با وانمود به اینکه به فکر خوبی شما هستند، ناراحت تان می‌کنند!

یکی از بدترین خصوصیات آنها این است که در حالی که تظاهر به حمایت از شما می کنند روحیه شما را تضعیف می کنند. در حالی که تظاهر می‌کنند که در هنگام تجربه یک اتفاق خوشایند به شما فکر می‌کنند، با تأکید بر بدترین جنبه‌های آن رویداد، می‌خواهند که احساس کنید به آن خوبی که فکر می‌کنید نیستند!

آنها افراد سمی زندگی‌تان هستند و حتی وقتی می گویید: «وای عزیزم، خیلی برات ناراحتم.» می توانید بی صداقتی آن‌ها را احساس کنید.

3- زیرآب زنی می‌کنند

افراد حیله گر در واقع شما را دوست ندارند؛ دلیلش این است که آن‌ها در زندگی احساس خوبی ندارند و همیشه به دیگران حسادت می کنند. به همین دلیل آنها همیشه به دنبال فرصت های آماده برای زیر آب زنی هستند.

شما می توانید آن را از لبخندهای حیله گرانه و ساختگی آنها دریافت کنید. آن‌ها با شما بسیار مهربان خواهند بود اما وقتی به آنچه می‌خواهند می‌رسند، اوضاع ناگهان تغییر می‌کند. آنها ناگهان شروع به قطع ارتباط می کنند.

هرکسی که نتواند برایش منفعتی داشته باشد بی ارزش و پوچ است. این وضعیت همیشه در چنین دور باطلی برای شخصیت های موذی ادامه دارد.

4- دست روی نقاط ضعف شما می‌گذارند

یکی از برجسته ترین جاه طلبی های آنها این است که از همه چیز آگاه باشند. آنها با شما مانند یک دوست رفتار می کنند و سعی می کنند نقاط ضعف شما را پیدا کنند.

ناراحتی و ضعف شما آن‌ها را خوشحال می کند. ناراحتی شما باعث می شود احساس قدرت و خوبی داشته باشند.

5- به هیچ کس اعتماد نمی‌کنند

آنها به هیچ کس جز خودشان اعتماد ندارند. افراد موذی دقیقاً نمی دانند اعتماد و عشق واقعی چیست. آنها نمی توانند حتی به کسانی که ظاهراً بیشتر دوستشان دارند اعتماد کنند!

6- حس ادای دین به شما القا می‌کنند!

افراد حیله گر سعی می کنند از کارهای مختلفی که انجام می دهند، امتیاز بیشتری کسب کنند. آن‌ها خود را در سطح بالاتری قرار می دهند و باعث می شوند احساس کنید که به آنها مدیون هستید.

افراد موذی سعی می کنند به طور غیرمستقیم شما را وادار کنند تا برای لطف کوچکی که انجام دادند، سرویس های مختلف دریافت کنند.

7- احساساتشان هیچ وقت واقعی نیست

فکر نکنید که این افراد شما را خیلی دوست دارند، افراد موذی هیچ کس را جز خودشان دوست ندارند و به هیچکس به غیر خود فکر نمی کنند.

این افراد همیشه طوری وانمود می کنند که انگار شما را دوست دارند. این یک روش کلاسیک است که آنها برای نزدیک شدن به شما و بهره مندی مادی یا معنوی از آن استفاده می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۱۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان