//
کدخبر: ۳۷۶۰۴۸ //

خرید لنت ترمز ام وی ام X۳۳ و هایما S۷

در دنیای امروزی توجه به سلامت قطعات داخلی برای داشتن رانندگی ایمن، از جمله کارهای ضروری صاحبان خودرو می‌باشد.

خرید لنت ترمز ام وی ام X33 و هایما S7
به گزارش فرتاک نیوز،

لنت ترمز یکی از مهم‌ترین قطعات داخلی خودرو بوده که وظیفه مهمی بر عهده دارد. این قطعه با کاهش سرعت دیسک ترمز نقش مهمی در سلامت سرنشینان خودرو ایفا می‌کند.

در واقع توقف سالم خودرو بدون لنت ترمز، امری غیرممکن است! در نتیجه تعویض به موقع لنت ترمز و خرید لنت ترمز باکیفیت، اهمیت بسیار بالایی دارد. در صورت خرید لنت ترمز مرغوب، این قطعه کارایی و عملکرد حداکثری خود را داشته و شما هنگام ترمزگرفتن با مشکلی مواجه نخواهیدشد.

پس از تشخیص تمام شدن لنت ترمز، تنها کافی است برای خرید قطعه‌ای جدید اقدام کنید. اما به خاطر داشته باشید که خرید لنت ترمز جدید نیز مراحل مخصوص به خود را دارد؛ بنابراین باید در مورد برندها و جنس‌های مختلف آن اطلاعات ضروری کسب کنید. در ادامه درباره نکات مهم که باید در هنگام خرید لنت ترمز ام وی ام X33 و هایما S7 را بدانید، برای شما توضیح می‌دهیم.

چرا لنت ترمز در گذر زمان آسیب می‌بیند؟

لنت ترمزها قطعاتی مصرفی هستند که بر اساس عوامل مختلف در گذر زمان، مواد اصطکاکی آن‌ها تمام شده و باید تعویض شوند. زمان تعویض لنت ترمز مشخص نیست و بر اساس کیلومتر معین و ثابتی تخمین زده نمی‌شود. زمان اتمام و تعویض لنت ترمز با توجه به برند لنت مصرفی، کیفیت لنت، نوع مسیری که پیموده می‌شود؛ و عادت‌های خاص رانندگی متفاوت است.

لنت ترمزهای سرامیکی در مقایسه با لنت‌های ارگانیک، طول عمر بیشتری داشته و در برابر سایش، مقاومت بهتری دارند. مدل‌های فلزی و نیمه فلزی نیز به دلیل فلز به کار رفته، از عمر مفید نرمالی برخوردار هستند. لازم به‌ذکر است که لنت ترمز بایستی طول عمر نرمال و استانداردی داشته باشد. به عبارت دیگر، طول عمر بسیار بالای لنت ترمز، نکته منفی در کیفیت آن محسوب می‌شود. چراکه درطی زمان، به جای ساییده شدن لنت، درواقع دیسک چرخ آسیب می‌بیند و این موضوع خسارت و هزینه‌های بیشتری را برای شما به‌همراه دارد.

در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که چه عواملی در طی رانندگی، به این قطعات مهم و حیاتی، آسیب می‌زنند؟

عواملی مانند شرایط مسیر رانندگی، وزن خودرو، نوع گیربکس، میزان روغن ترمز و عادت‌های غلط رانندگی، تنها بخشی از عوامل موثر بر فرسوده شدن لنت ترمزها هستند. ترمزهای پی‌در‌پی و شدید، وزن بالای خودرو و کم بودن میزان روغن ترمز بر کاهش عمر لنت ترمز و فرسودگی بیشتر آن تاثیر می‌گذارند.

نشانه‌های تشخیص زمان تعویض لنت ترمز

مهم‌ترین بخش تعویض لنت ترمز، تشخیص بازه زمانی آن است. همان طور که می‌دانید این قطعات به دلیل عوامل فراوانی که بر روی ماندگاری آن تاثیر می‌گذارند؛ زمان مشخصی برای تعویض ندارند. رانندگان باید در بازه‌های زمانی مختلف لنت‌های خودروی خود را بررسی کرده تا از سلامت آن‌ها اطمینان حاصل کنند. علاوه بر این، با توجه به نشانه‌های مختلف در خودرو می‌توان بازه زمانی تقریبی تعویض این قطعه را پیش بینی کرد.

نشانه‌هایی مانند روشن شدن چراغ اتمام ترمز، تولید صداهای ناهنجار و بلند هنگام ترمزگیری، لرزش پدال ترمز خودرو و کاهش قدرت ترمز گرفتن، از نشانه‌های تمام شدن لنت ترمز هستند. با مشاهده این نشانه‌‌ها باید برای خرید قطعه‌ای نو اقدام کنید. اما لنت ترمز خودروهای مختلف از جمله لنت ترمز هایما S7 و ام وی ام X33 را از چه برندهایی خریداری کنیم؟

images_1669375408

برندهای معتبر لنت ترمز ام وی ام x33 و هایما S7

پس از تشخیص زمان تعویض لنت خودرو، باید نسبت به شناسایی برخی برندهای معتبر لنت که مناسب خودروی شما هستند؛ اقدام نمایید. در بازار کنونی، برندهای متنوع و مختلفی در این زمینه موجو هستند. بنابراین شناخت بهترین و به‌صرفه‌ترین برند، اقدامی ضروری برای خرید لنت ترمز است. با شناخت برندهای با کیفیت می‌توانید به مراکز معتبر فروش برند مربوطه مراجعه کنید.

لنت ترمز های تک (Hi-Tec)

برندها‌ی کره‌ای، بخش بزرگی از بازار لنت ترمز را به خود اختصاص داده‌اند. برند های‌تک یکی از این برندهای معتبر در زمینه تولید لنت ترمز خودروهای مختلف بوده و طرفداران زیادی دارد. لنت ترمز Hi-Tec تولید شرکت دانگ‌وو بوده و دارای تمامی استاندارهای لازم است. شما می‌توانید لنت ترمز این برند را برای خودرو ام وی ام X33 و هایما S7 خریداری کنید.

از ویژگی‌های منحصر به فرد لنت ترمز تولیدشده توسط شرکت دانگ وو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سازگاری با محیط زیست

مقاومت بالا در برابر حرارت زیاد هنگام ترمزگیری

قدرت ترمزگیری زیاد

عمر مفید استاندارد

لنت ترمز فریکسا (Frixa)

برند فریکسا یا Frixa یکی از معروف‌ترین برندهای لنت ترمز ام وی ام و سایر خودروها است. این برند لنت، توسط شرکت هانکوک در کشور کره جنوبی تولید و عرضه می‌شود. محصولات این برند به خاطر کیفیت بالا و مزایای فراوان از کالاهای وارداتی محبوب به شمار می‌آیند. از مزایای این لنت ترمز‌ها می‌توان به حداقل آسیب به دیسک چرخ، عکس‌العمل عالی در شرایط مختلف و سازگاری با محیط زیست اشاره کرد. با توجه به کیفیت بالای این برند، به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال ترمزگیری قوی در تمام شرایط هستید، لنت ترمز ام وی ام X33 و لنت ترمز هایما S7 را از برند فریکسا تهیه نمایید.

images_1669375409

لنت ترمز میراژ (Mirage)

یکی دیگر از برندهای معتبر و مطرح لنت ترمز در بازار، برند میراژ Mirage است. این برند متعلق به یک شرکت انگلیسی است که با به‌کاربردن فرمولاسیونی جدید، کیفیت قطعات خود را ارتقا داده و محصولی منحصر به فرد روانه بازار می‌کند. در واقع میراژ از فیبرکربن هیبریدی برای تولید لنت ترمز استفاده می‌کند. از ویژگی‌های لنت ترمز هایما S7 برند میراژ می‌توان به ایجاد کمترین میزان گرد و غبار، قدرت ترمزگیری بالا، استحکام مناسب و مقاومت بالا در برابر حرارت اشاره کرد.

لنت ترمز ان اچ سی (NHC)

یکی از برندهای معتبر لنت ترمز سرامیکی در سطح جهانی، برند NHC ساخت کشور تایوان است. این برند لنت شهرت و محبوبیت بالایی در بازار دارد. محصولات این برند به دلیل مواد سرامیکی به کار رفته در تولید و بهره‌وری خود، از کیفیت و عمر بالایی برخوردارند. این قطعات وارداتی دارای گواهی‌نامه‌های معتبر بین‌المللی بینلبیمختلف هستند. لنت ترمز NHC جزء بهترین برندهای لنت سرامیکی است. بنابراین اگر به دنبال خرید لنت ترمز سرامیکی، برای خودروی خود هستید، لنت ترمز تولیدشده توسط این برند، پیشنهاد ما به شما است.

خرید لنت ترمز هایما S7 و ام وی ام x33 از فروشگاه Lent.ir

لنت ترمزها قطعاتی حیاتی و مهم در خودروها هستند که امنیت و جان سرنشینان را بیمه می‌کنند. این قطعات با گذر زمان نیاز به بررسی و تعویض دارند؛ بنابراین تشخیص زمان تعویض و برند معتبر از دغدغه همیشگی خریداران است. پس از کسب اطلاعات ضروری در زمینه زمان تعویض، انواع مختلف و برندهای موجود در بازار، زمان آن رسیده که به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید.

فروشگاه lent.ir یکی از مراکز معتبر در بستر اینترنت بوده که خدمات و کالاهای منحصر به فردی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. برای خرید از این فروشگاه کافی است اطلاعات خودرو خود را وارد کرده و از میان لنت ترمزهای موجود، گزینه مورد نظر را انتخاب کنید. در صورت وجود هرگونه سردرگمی و ابهام، می‌توانید از خدمات مشاوره‌ رایگان این سایت، بهره‌ ببرید تا خرید موفقی را تجربه کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۰۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان