//
کدخبر: ۳۷۴۶۰۰ //

بگو ببینم کدام شی در تصویر توجه شما را به خود جلب می کند؟

عوامل مختلفی مانند محیط اجتماعی، فرهنگی و خانوادگی بر شخصیت افراد تأثیر می گذارد.

بگو ببینم کدام شی در تصویر توجه شما را به خود جلب می کند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

عوامل مختلفی مانند محیط اجتماعی، فرهنگی و خانوادگی بر شخصیت افراد تأثیر می گذارد. وقتی کودک هستیم، با دیدن رفتارهای خاصی ازبزرگسالان که در ذهنمان ثبت می‌شود، شخصیت خودمان را می سازیم. ما رازهایی را که شخصیت شما پنهان می کند به شما می گوییم.

به تصویر زیر نگاه کنید و یک شئ را انتخاب کنید که بیشتر توجه شما را جلب می کند.

57909083

دوچرخه:

شما به دنبال تغییراتی در زندگی حرفه ای و شخصی خودتان هستید. شما جاه طلب و خواهان استقلال هستید. دوچرخه می تواند به این معنا باشد که دوست دارید تنها باشید یا به کل دنیا سفر کنید.

سبد با سیب:

سیب به معنای خرد است. اگر توجه شما را جلب کردند، به این معنی است که هدف شما رسیدن به شادی و آرامش است. اما مراقب باشید، سیب یک هشدار نیز هست به این معنی که وسوسه های زیادی وجود دارد که بهتر است در دام آنها نیفتید.

کلاه ایمنی:

شما هیجانی و احساسی هستید و خیلی سریع تصمیم می‌گیرید، متأسفانه همیشه تصمیمات شما درست نیست. شما ریسک می کنید، بهمین خاطر فرصت های بیشتری برای پیشترفت نسبت به دیگران دارید، فقط باید مراقب باشید که بی گدار به آب نزنید.

کتاب ها:

شما تمایل درونی به جستجو و یادگیری دانش دارید. شما هنوز معنای وجودی خودتان را پیدا نکرده اید، اما تسلیم نمی شوید. کتاب انسان در جستجوی معنا را بخوانید.

چکش:

شما توانایی بسیار خوبی در بازیگری دارید. شما در تصمیم گیری بسیار شجاع هستید. شما هر کاری می کنید تا به آنچه می خواهید برسید. ممکن است برای رسیدن به خواسته هایتان از دیگران هم سؤاستفاده کنید.

ماسک ها:

شما شخصیت واقعی خودتان را از دیگران پنهان می کنید و تظاهر می کنید. احتمالاً سعی می کنید نسخه های متناقضی از شخصیتتان را به دیگران نشان دهید و نسخه واقعی خودتان را پنهان کنید.

سطل رنگ:

شما سعی می کنید زندگی خود را زیباتر کنید اما همه چیز را نمی توانید کنترل کنید. شما می خواهید یک تغییر بزرگ ایجاد کنید و به طور کلی عیب و ایرادتان را پنهان می کنید.

چرخ:

احساس می کنید زندگی تان کمی کسل کننده است. هر روزتان شبیه به روزهای دیگر است و شما هیچ کاری برای تغییر زندگیتان انجام نمی دهید. شما بی انگیزه هستید و منتظر انگیزه ای هستید که به شما قدرت لازم را بدهد.

سوسیس و کالباس:

شما موفقیت را به هر قیمتی می خواهید. توقعات بسیار زیادی از مردم دارید. جاه طلبی های شما به حدی است که حاضر هستید برای رسیدن به موفقیت هرکاری انجام دهید.

میله ها:

شما فردی بسته و غمگین هستید. ممکن است افسرده باشید. شما آرزوهای واقعی کمی دارید، خیلی رویایی هستید. دلت برای چیزی یا کسی خیلی تنگ شده و بدنبال آزادی هستید.

جارو:

شما توسط افراد دروغگو احاطه شده اید. شما باید در زندگی خود تغییری ایجاد کنید، زمان آن فرا رسیده است که برخی چیزها را دوباره تنظیم کنید. هر چیزی را که دیگر برای شما فایده ای ندارد مانند غم، عشق رفته، گذشته تلخ را از زندگیتان پاک کنید.

صندلی:

شما از نظر جسمی و روحی خسته هستید. احساس می کنید دیگر انرژی ندارید. مدت زمان زیادی است که استرس داشته اید و اکنون زمان آن رسیده که استراحت کنید.

آیینه شکسته:

خیلی با خودتان میجنگید . آینه نماد این است که شما با افراد زیادی مشکل دارید یا با خودتان مشکلی دارید که نمی توانید آن را حل کنید.

انبر:

شما از زندگی خودتان جدا شده اید. احتمالاً احساس می کنید که دیگران از شما سوء استفاده می کنند.

تاب خوردن:

این نماد آشکار شدن احساسات درونی است. شما روحیه خودتان را خیلی سریع تغییر می دهید. حال شما به سرعت از شادی به غم و افسرده تبدیل می شود. شما به سختی می توانید خشم خودتان را کنترل کنید. شما بدون هیچ دلیلی عصبانی می شوید زیرا درگیر مشکلات درونی خودتان هستید.

تصویر:

شما به دنبال تصویر واقعی خودتان هستید زیرا در بیان احساسات و عواطف خود مشکل دارید. شما احساس ناامنی می کنید و ترسو هستید.

عروسک:

شما دلتنگ دوران کودکیتان هستید. این باعث شده که شما تا حدودی خودخواه شوید. محیط کاری یا زندگی شما مناسب نیست، شاید وقت آن رسیده باشد که محیط خودتان را تغییر دهید.

پله ها:

شما احساس درماندگی می کنید زیرا نمی توانید راه حلی برای مشکلات خودتان پیدا کنید یا احساس می کنید در موقعیتی گیر کرده اید بدون اینکه بتوانید به جلو بروید.

جعبه ها:

شما دوست دارید که خاطرات تلخ گذشته تان را فراموش نکنید و گذشته تان را در یک صندوق بگذارید و در آن را ببندید و به مکان دیگری بروید .

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۶۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان