//
کدخبر: ۳۷۴۵۵۴ //

این تست رو جواب بده تا بهت بگم آدم خوبی هستی یا بد؟!

تست های شخصیت شناسی همیشه راهی آسان و جذاب برای شناخت جنبه های شخصیتی شما هست. برای این‌که بفهمید در درون یک شخص چگونه است، باید به او نزدیک شوید.

این تست رو جواب بده تا بهت بگم آدم خوبی هستی یا بد؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

تست شخصیت شناسی امروز برای شما آشکار خواهد ساخت که چگونه شخصی هستید، خوب یا بد؟ با دقت به تصویر نگاه کنید، چه چیزی توجه شما را به خودش جذب می کند و در آخر مطلب رفته و پاسخ‌تان را بخوانید!

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه که ما می بینم. این تصاویر در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. خصوصا این‌گونه تست ها ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند، سرعت تحلیل چشم و ذهن را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند. در واقع این تصاویر نحوه درک مغز از اشیا را به چالش می کشد.

تست شخصیت شناسی با تصویر: این تصاویر می توانند پرتره ای از افراد، اشیاء یا یک نقاشی باشد. توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . هر یک در حوزه های مختلفی کاربرد دارند، از سرگرمی و رشد مغز و بهبود مهارت های بینایی گرفته تا آشکار ساختن جنبه های شخصیتی.

تست شخصیت شناسی با تصویر

تست-شخصیت-768x447

ابتدا در تصویر چه دیدی؟

سر یک مرد

کارشناسان می گویند اگر ابتدا سر یک مرد را دیدید، یعنی ۸۰ درصد خوب و ۲۰ درصد بد هستید. یک فرد کاملا متعادل هستید. شما شخصی خوشرو، مهربان و اجتماعی هستید و اطرافیان‌تان شما را بخاطر این ویژگی های اخلاقیتان دوست دارند. در شرایط شخت همگی روی شما حساب می کنند. بنابراین بهتر است آن‌ها را ناامید نکنید.

کشتی

تست شخصیت شناسی با تصویر: به گفته کارشناسان اگر ابتدا کشتی را دیدید، شما ۱۰۰ درصد شخص بدی هستید. «شما حتی دست شیطان را از پشت خواهید بست.»

شما عادت دارید ضعف مردم را به آن‌ها بگوید. خوب اغلب مردم دوست ندارند دیگران ضعف شان را بگوید، حتی اگر به قصد کمک باشد. اما شما معتقدید که انتقاد سالم به افراد کمک می کند تا شخص بهتری شوند. اما دوستانتان به خاطر همین ویژگی از شما متنفر می شوند.

جدا از این‌ها، شما فردی بسیار سرسخت هستید، دوست دارید به تنهایی زندگی را پیش ببرید. زیرا فکر می کنید با تنها زندگی کردن به نتایج بهتری می رسید. علاوه بر این، شما موفق و با اعتماد به نفس هستید، و این باعث می شود افراد حسود در اطرافتان بیشتر شود.

شخصیت شناسی با تصویر؛ دریا

اگر ابتدا متوجه دریا شدید، پس ۱۰۰ درصد شخص مهربان هستید. شما شخصیت بسیار لطیفی دارید و تمام تلاش‌تان را می کنید تا از دعوا اجتناب کنید. شما از آن دسته افرادی هستید که اگر  کسی به صورت‌تان سیلی بزنند، آن طرف صورتتان را هم کج می کنید تا یک سیلی دیگر هم بزند. در واقع تمام این کار ها را انجام دهید تا از درگیری اجتناب کنید.

شما همیشه به نیازمندان کمک می کنید. اما فراموش نکنید که محبت بیش از حد باعث می شود تا دیگران از شما سو استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۵۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان