//
کدخبر: ۳۷۱۱۱۷ //

بگو اولین رنگی که دیدی چیه تا بهت بگم چه شخصیتی داری!

این بار با یک توهم نوری و نقاشی رنگارنگ در تست شخصیت رنگ ها در بخش تفریح و سرگرمی همراه باشید.

بگو اولین رنگی که دیدی چیه تا بهت بگم چه شخصیتی داری!
به گزارش فرتاک نیوز،

اولین رنگی که در این توهم نوری می بینید، ویژگی های شخصیتی غالب شما را فاش خواهد کرد.

به تصویر نگاه کنید و بگویید ابتدا کدام رنگ را دیدید؟

رنگ-ها

توهمات نوری تصاویری هستند که ذهن ما را به چالش می کشند، طوری که شما اشیا یا نقاشی ها و تصاویر را متفاوت از آنچه در ظاهر هست، می بینید.

انواع مختلفی از توهم نوری مانند توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی و شناختی وجود دارد. در بسیاری از مواقع این توهمات نوری می تواند ویژگی های شخصیتی شما را فاش کنند. بسیاری از تصاویر توهم نوری می توانند جنبه های پنهان شخصیت و عمیق ترین خواسته های درونی شما را بر اساس آنچه در درون توهم می بینید، آشکار کنند. یکی از این تصاویر زیبا را می توان در یک نقاشی توهم نوری رنگارنگ مشاهده کرد.

اولین رنگی که می بینید ویژگی های شخصیتی شما را آشکار می کند!

تصویر بالا یک توهم نوری است، نقاشی با رنگ های مختلف و زیبا! با این حال، رنگی که ابتدا در نقاشی می بینید، چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما می گوید.

حالا شما بگویید، در اولین نگاه به این نقاشی توجه شما بیشتر به کدام رنگ جلب شد؟ این توهم نوری ادعا می کند رنگی که ابتدا در تصویر می بینید، ماهیت و ویژگی های شخصیتی شما را آشکار می کند. بنابراین اگر می خواهید ویژگی های غالب شخصیتی خود را بشناسید، بهترین راه انجام این تست شخصیتی است.

تست شخصیت رنگ ها؛ کدام رنگ در اولین نگاه توجه شما را جلب کرد؟

رنگ هایی که در این توهم نوری مشاهده می کنید عبارتند از:

فیروزه ای (بالای تصویر)

زرد (مرکز تصویر)

آبی پر رنگ (پایین تصویر)

هر یک از رنگ ها می تواند اطلاعات خاصی در مورد ویژگی های شخصیتی شما بازگو کنند.

رنگ فیروزه ای؛ ریسک پذیر و خلاق

اگر اولین رنگی که در این توهم نوری دیدید، رنگ فیروزه ای است، این یعنی که شما عاشق ریسک کردن بدون ترس از شکست هستید. همچنین می تواند نشان دهنده قوه تخیل قوی شما باشد که بر ویژگی خلاقیت شما نیز تاثیر زیادی گذاشته است.

رنگ زرد – فرد سهل انگار و آسان گیر، سازگار و آرام

اگر رنگی که در این توهم نوری مشاهده کردید زرد است، به این معنی است که شما فردی آسان گیر و سهل انگار هستید. همچنین می تواند نشان از سازگاری شما با شرایط زندگی باشد. شما طبیعت بسیار آرام و متینی دارید. اصلا دوست ندارید آرامش ذهن خود را مختل کنید.

تست شخصیت رنگ ها؛ رنگ آبی پر رنگ – کمال گرا

اگر اولین رنگی که در تصویر توهم نوری دیدید رنگ آبی پر رنگ است، این یعنی که شما همه چیز را در زندگی تجزیه و تحلیل می کنید. این ویژگی شخصیتی شما را کمال گرا معرفی می کند. با چنین خصوصیات شخصیتی شما تمایل دارید به تمام اهداف خود دست یابید.

تحقیقات ثابت کرده است که توهمات نوری بینش جالبی در مورد نحوه عملکرد مغز ارائه می دهند. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری ببینیم.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۱۱۷ //
ارسال نظر
 
  • ثنا

    فیروزه ام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان