//
کدخبر: ۳۷۰۹۲۹ //

با یک نگاه به تصویر دزد نوزاد را پیدا کنید!

سازنده آزمون شناسایی رباینده نوزاد معتقد است که تنها افراد تیزبین و جزئی نگر قادرند در یک نگاه دزد نوزاد را شناسایی کنند.

با یک نگاه به تصویر دزد نوزاد را پیدا کنید!
به گزارش فرتاک نیوز،

به باور وی، افراد کلی بین ممکن است دچار اشتباه شوند و زمان بیشتری را برای پیدا کردن دزد نوزاد سپری کنند. آزمون شناسایی رباینده نوزاد پس از انتشار در فیس بوک مورد توجه زیادی قرار گرفت و در کمتر از 2 ساعت نزدیک به 1500 مرتبه همرسانی گردید. اما تنها عده کمی از شرکت کنندگان واقعا در یک نگاه توانستنددر این آزمون موفق باشند.

پس اگر به دنبال آزمایش مهارت های شناختی و همچنین تمرکز، تیزبینی و دقت خود هستید، آزمون شناسایی رباینده نوزاد را از دست ندهید. شما در آزمون شناسایی دزد نوزاد با صحنه ای روبرو هستید که گویا نوزاد زنی مفقود یا ربوده شده است. چند مظنون نیز در تصویر مشاهده می شود. به نظر شما کدامیک از مظنونان می تواند دزد نوزاد باشد. شما باید با همان نگاه اول متوجه دزد نوزاد شوید.

اگر آماده هستید، چشمان خود را ببندید و با دقت به تصویر نگاه کنید.

آزمون-شناسایی-دزد-نوزاد-1

پاسخ آزمون شناسایی رباینده نوزاد

اگر پاسخ مشخصی برای این آزمون ندارید، اشکالی ندارد. با بالا برگشته و بار دیگر به دقت باه تصویر نگاه کنید. حتما با دقت بیشتر خواهید توانست دزد نوزاد را شناسایی کنید. یادتان باشد که آزمون شناسایی رباینده نوزاد و آزمون های مشابه می تواند تمرینی مناسب برای افزایش مهارت های شناختی شما باشند.

بله، کاملاً درست است. به کوله پشتی مرد نگاه کنید. دست نوزاد از آن بیرون زده است. لذا این مرد نوزاد را دزدیده است. جالب است که برخی معتقد بودند زنی که نوزاد را بغل کرده است دزد نوزاد است. و او درون کالسکه نوزاد دیگری را خوابانده است!

آزمون-شناسایی-دزد-نوزاد-2

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۰۹۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان