//
کدخبر: ۳۷۰۲۳۲ //

بگو اول کدام کار رو انجام میدی تا بهت بگم چه شخصیتی داری!

اول چه تصمیمی می گیرید؟

بگو اول کدام کار رو انجام میدی تا بهت بگم چه شخصیتی داری!
به گزارش فرتاک نیوز،

شما فقط باید چند ثانیه به تصویر نگاه کنید و بعد از آن مشخص کنید که ابتدا چه اقدامی انجام می دهید تا سعی کنید اوضاع را آرام کنید. به سادگی انتخاب کنید و از نتایج تست شخصیت مطلع خواهید شد.

در سرگرمی امروز، باید به ما بگویید که چه تصمیمی برای آرام کردن وضعیت استرس زایی که در تصویر رخ می دهد، می گیرید. در تصویر تست شخصیت 4 حالت مشاهده می شود: کتری با آب در حال جوشیدن، زنگ آیفون در، گریه نوزاد و در نهایت سگی که مبل منزل را خراب می کند.

تست شخصیت با توجه به انتخاب شما: باید انتخاب کنید که ابتدا برای خنثی کردن وضعیت چه کاری انجام می دهید. بسته به پاسخ شما، با آن ویژگی های بی سابقه شخصیت خود و سایر جنبه هایی که شما را به عنوان یک انسان احاطه کرده است آشنا خواهید شد.

تست شخصیت با توجه به انتخاب شما:

تست-1

تست شخصیت با توجه به انتخاب شما را انجام دهید و نتایج را در پایین صفحه ببینید:

تست شخصیت با توجه به انتخاب شما:

1. کتری در حال جوش:

شما فردی هستید که زیاد ماجراجویی را دوست ندارید، اما این همه ماجرا نیست، شما همچنین فردی هستید که برای رسیدن به اهداف خودهمیشه چیزهایی را که واقعا مهم هستند کنار می گذارید. بسیاری از اوقات تصمیمات شما باعث می شود که فکر کنند شما فردی خودخواه هستید.

2. آیفون در که مدام زنگ می‌زند:

اگر این تصمیم شما بود، باید بدانید که معمولا به شایعات بیش از اندازه توجه می کنید و این باعث می شود که غمگین شوید. بیشتر اوقات احساس تنهایی می کنید.

تست شخصیت با توجه به انتخاب شما:

3. کودک در رختخواب گریه می کند:

فردی بسیار خلاق هستید، به این معنی است که شما فردی هستید که به همنوعان خود اهمیت زیادی می دهید. انسانیت و کمک به دیگران اولویت زندگی شماست.

4. سگی که پارچه مبل را پاره می کند:

اگر این گزینه را انتخاب کنید، به شما خواهیم گفت که شما فردی بسیار منطقی و همدل هستید، یعنی دوست دارید مشکلات را به معقول ترین راه، حل کنید. از طرفی شما این گزینه را انتخاب کردید چون طاقت نداشتید که سگ مبل جدید را از بین ببرد، پس آمدید آن را نجات دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۰۲۳۲ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    تستش خیلی مسخره بود من گزینه ی اول انتخا ب کردم چون اب میریزه روی گاز اجاق خاموش وگاز منتشر میشه خطرناکه دوم بچه با بچه ب غل گاز خاموش کردن خطرناکه ...چه تفسیری ش ما میکنید🤔

  • سحر

    اول قطعا نوزاد

  • ن

    اول گازو خاموش میکنم بعدش بچه رو خفه میک نم بعد اون موش لعنتی رو تیکه تیکه میکنم تلفونو میشکونم بعدش میخوابم

    • Darya🩺❤️

      😐 کاری نکنی ثوابش بیشتره

  • ناشناس

    ۳ کودکی که در رختخواب گریه می کند

  • ناشناس

    اول گاز رو خاموش میکنم بعد بچه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان