//
کدخبر: ۳۶۹۹۷۷ //
کوفته | کوفته قبرسی | طرز تهیه کوفته قبرسی

اگه میخوای کوفته درست کنی این طوری که من میگم انجام بده / همه تو فامیل تحسین می کنند

کوفته رو به روش قبرسی درست کن. در ادامه به شما طرز تهیه این کوفته خوشمزه رو یاد خواهیم داد.

اگه میخوای کوفته درست کنی این طوری که من میگم انجام بده / همه تو فامیل تحسین می کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کوفته قبرسی در ادامه همراه ما باشید.

کوفته قبرسی

طرز تهیه کوفته قبرسی

مرحله اول

برای تهیه کوفته قبرسی خوشمزه در ابتدای کار نان باگت را به همراه مقداری شیر درون یک کاسه ریخته و اجازه می دهیم کاملا خیس بخورد. حالا پوست سیب زمینی ها را جدا کرده و پس از شستن با دندانه های ریز رنده، رنده می کنیم.

مرحله دوم

حالا سیب زمینی رنده شده را با دست به خوبی فشار می دهیم تا آب اضافی اش خارج شود، سپس درون یک ظرف مناسب می ریزیم. در ادامه نان باگت خیس خورده شده را به همراه گوشت چرخ کرده به ظرف می افزاییم.

مرحله سوم

در این مرحله پیاز را به صورت ریز رنده کرده و از صافی رد می کنیم تا آب اضافی اش کاملا گرفته شود، سپس به همراه تخم مرغ، ترخون خشک و مقداری نمک، فلفل سیاه، پودر دارچین و زیره به ظرف اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

حالا مواد گوشتی را به خوبی ورز می دهیم تا ترکیب و یکدست شوند، سپس روی ظرف را با سلفون می پوشانیم و به مدت ۱ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا استراحت کند و مزه ها با هم ترکیب شوند.

مرحله پنجم

پس از گذشت این زمان به اندازه یک گردو درشت از مواد گوشتی جدا کرده و به شکل دوک فرم می دهیم، سپس یک تابه مناسب روی حرارت ملایم گذاشته و مقداری روغن درون آن می ریزیم و اجازه می دهیم روغن به خوبی گرم شود.

مرحله ششم

حالا کوفته های فرم داده شده را درون تابه می چینیم و کاملا سرخ می کنیم. زمانی که کوفته ها کاملا سرخ شدند آنها را از تابه خارج کرده و درون ظرف مورد نظرمان می چینیم، سپس به همراه برنج و گوجه سرو می کنیم. نوش جان.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۹۷۷ //
ارسال نظر
 
  • جفر

    انقدر وضع معیشتیمان خرابه که دیگه کوفت ه م نمیتونیم بخوریم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان