//
کدخبر: ۳۶۹۲۵۳ //
زهره فکورصبور

تصویر جنجالی زهره فکور صبور بعد از مرگ + عکس

زهره فکورصبور اخیرا با بازپخش سریال بی همگان در صدا و سیما ظاهر شده و اکثر مخاطبان با دیدن بازی او پس از مرگش اندوهگین شده اند.

تصویر جنجالی زهره فکور صبور بعد از مرگ + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

زهره فکورصبور متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷ در تهران بود. زهره فکور صبور در سریال بی همگان ایفای نقش داشته است. دیدن زهره فکور صبور در این سریال پس از فوتش همه را اندوهگین کرده بود.

سریال بی همگان به کارگردانی مشترک بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی و تهیه‌ کنندگی مهران مهام محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر اجتماعی، درام و خانوادگی است.

این سریال قرار است از ۶ مهر ۱۴۰۱ از شبکه سه برای بار اول پخش شود. ناگفته نماند این سریال جایگزین مجموعه بی نشان می شود. این سریال سی و هفت قسمتی را علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی نوشته‌اند. این دو نویسنده مطرح کشورمان پیش از این نیز با همکاری یکدیگر آثار موفقی ارائه داده‌اند.

ساعت تکرار و زمان پخش سریال بی همگان

این مجموعه تلوزیونی ۳۷ قسمتی از ۶ مهر ۱۴۰۱ از شبکه سوم سیما از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰:۴۵ و تکرار آن ساعت ۱:۳۰ بامداد،۱۰ صبح و ۱۴:۳۰ روز بعد پخش می شود.

زهره فکورصبور

سنگ مزار زهره فکور صبور

زهره فکورصبور

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۲۵۳ //
ارسال نظر
 
  • پری 💐

    واقعاً حیف شد رفت روحش شاد یادش گرامی با د 🖤🖤🖤🙏😞😔😥😥

  • ناشناس

    مرحومه فکورصبوررفت خداایشون را بیامرزد و لی مسولین محترم متوجه باشند همین حالا خی لی از جوانان بخاطر قطعی اینترنت ناراحت و نگران هستند وممکن است بلایی سر خودشون بی ارن لطفا اینترنت را وصل کنید تا اونها از خ نه بیرون نرن مردومردونه قول بدید .یا علی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان