//
کدخبر: ۳۶۹۲۵۰ //
پودر پیاز | پودر پیاز خانگی

پودر پیاز خانگی رو این طوری درست کن!

پیاز یکی از اساسی ترین موادی است که در همه غذاها کاربرد دارد

پودر پیاز خانگی رو این طوری درست کن!
به گزارش فرتاک نیوز،

پیاز برای غذاهای گوشتی بوی بد و زهم گوشت و مرغ را می گیرد پودر پیاز می تواند جایگزین خوبی برای کسانی باشد که دوست ندارند در غذا پیاز را ببینند ولی از طعم و خواص بی نظیرش هم نمی توانند بگذرند، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پودر پیاز خوش عطر و خانگی به روش عطاری ها در ادامه با ما همراه باشید.

پودر پیاز

مرحله اول

برای درست کردن پودر پیاز در ابتدا پیازها را پوست بگیرید سپس روی تخته آشپزخانه به صورت یکدست خلالی برش دهید و با دست خلال ها را از هم جدا کنید و روی یک پارچه نخی بیاندازید.

مرحله دوم

پارچه دیگری روی آن ها بیاندازید و با دست فشار دهید تا آب اضافی آن گرفته شود یا برای نیم ساعت روی پارچه بگذارید بماند تا آب آن گرفته شود سپس فر را روی کمترین دما روشن کنید.

مرحله سوم

پیاز های خلال شده را روی سینی فر بریزید و داخل فر قرار دهید و هر ۱۵ الی ۲۰ دقیقه یک بار آن ها را زیر و رو کنید تا همه پیازها خشک شوند می توانید درب فر را نیمه باز بگذارید.

مرحله چهارم

درب نیمه باز فر باعث می شود که پیازها آب نیاندازند بعد از این که خشک شدند در آسیاب ریخته و پودر می کنیم می توانید به صورت خشک نگهداری کنید و هر وقت لازم داشتید پودر کنید.

مرحله پنجم

پودر پیاز عطر و بوی فوق العاده ای به غذای شما می دهد حتما این ادویه خانگی را درست کنید و استفاده نمایید و طعم دلپذیرتری به غذاهای خود بدهید. نوش جان.

نکات پودر پیاز

از پیاز سفید و زرد استفاده کنید ولی بنفش مناسب این کار نیست حتما هر ۲۰ دقیقه چک کنید که پیازها در فر نسوزد و آن هایی که خشک شده را خارج کنید و فر روی کمترین درجه خودش باشد و حتی از کمترین درجه هم پایین تر بگذارید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۲۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان