//
کدخبر: ۳۶۷۸۲۷ //
فاطمه گودرزی | امیر خسرو عباسی

ماجرای ازدواج حاجی معروف و فاطمه گودرزی چیست؟ +عکس

ازدواج فاطمه گودرزی با حاجی همسر سابق بهاره رهنما در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

ماجرای ازدواج حاجی معروف و فاطمه گودرزی چیست؟ +عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

عکس های منتشر شده از مراسم تولد فاطمه گودرزی در کافه حاجی (همسر سابق بهاره رهنما) شایعه ازدواج مجدد این بازیگر زن را به یکی از موضوعات بحث داغ در اینستاگرام تبدیل کرد.

فاطمه گودرزی متولد ١٩ تیر ۱۳۴۲ در تهران است.فاطمه گودرزی دارای مدرک دیپلم اقتصاد است. فاطمه گودرزی همسر عبدالرضا گنجی کارگردان سینما است. فاطمه گودرزی دو فرزند به نام پویان و آوا دارد.

در این تصاویر فاطمه گودرزی در کنار حاجی، همسر سابق بهاره رهنما دیده می شود که چندی پیش طلاق گرفته است.

تصاویر زیر را در ادامه تماشا کنید:

جشن تولد فاطمه گودرزی

جشن تولد فاطمه گودرزی

همین موضوع باعث شد تا شایعه ازدواج مجدد فاطمه گودرزی آن هم با همسر سابق بهاره رهنما در میان کابران فضای مجازی دست به دست شود. این شایعه واقعیت ندارد و این تصاویر ربطی به ازدواج این دو نفر ندارد. تصاویر مربوط به تولد خانم گودرزی در رستوران همسر سابق بهاره رهنماست.

فاطمه گودرزی سال 1361 وقتی دختر 19 ساله بود دوره دو ساله تئاتر را در اداره بازیگری آن زمان گذراند و از همین کلاس ها بصورت حرفه ای وارد عرصه تئاتر شد

سال 1367 در 25 سالگی برای اولین بار در سریال گالش های مادر بزرگ در سه سکانس بازی کرد و با فیلم بخاطر همه چیز در سال 1369 وارد سینما شد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۸۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان