//
کدخبر: ۳۶۷۷۳۲ //

ببینم می تونی در تصویر مادر بی خیال را مشخص کنی

آزمون شناسایی مادر بی خیال از جمله معماهایی است که سلول های خاکستری شما را مجبور به فعالیت دو چندان می کند.

ببینم می تونی در تصویر مادر بی خیال را مشخص کنی
به گزارش فرتاک نیوز،

این آزمون تنها در صورتی که مهارت های ذهنی بالا داشته باشید، قابل حل است. این معمای تصویری می تواند میزان احاطه شما بر حواس های پنج گاه نه اتان را مشخص کند.

در سوالات هوش به توضیحات باید دقت کنید و براساس توضیخات معقولانه ترین و بهترین پاسخ را ارائه دهید. این سوالات مغز شما را به فعالیت وادار می کند و بهترین ورزش برای مغزتان به شمار می رود.

آزمون شناسایی مادر بی خیال

تصویر آزمون شناسایی مادر بی خیال  از دو تصویر متفاوت تشکیل شده است. در هر تصویر یک کودک و مادر دیده می شود. در هر دو تصویر، کودکان مشغول بازیگوشی هستند و هر دو مادر نیز مشغول کاری است. مادر سمت راست در حال کتاب خواندن و مادر سمت چپی در حال گفتگوی تلفنی است

سعی کنید از تمام نبوغ و استعداد خود استفاده کنید تا بتوانید در زمان مشخص این بازی فکری را رمزگشایی کنید. شما برای حل این معمای تصویری یا  آزمون شناسایی مادر بی خیال تنها 10 ثانیه فرصت دارید. این سوال معمایی، تمام حواس و مهارت های شما را مورد آزمایش قرار می دهد.

شما برای ارائه پاسخ درت تر و منطقی تر باید به جزئیات توجه دقیق داشته باشید. بنابراین، تا آنجا که می توانید فکر کنید و تجزیه و تحلیل کنید. اگر آماده هستید با توجه کامل به تصویر زیر نگاه کنید. فقط یادتان باشد که برای حل و ارائه پاسخ درست و منطقی تر تنها   10 ثانیه وقت دارید.

مادر بی خیال

پاسخ آزمون شناسایی مادر بی خیال

اگر تاکنون نتوانستید پاسخ شایسته ای برای این معما یا آزمون شناسایی مادر بی خیال ارائه دهید، ثانیه های بیشتری برای شما ارائه می دهیم. امیدوارم در 5 ثانیه اضافی بتوانید با توجه به شواهد مادری که بسیار بی خیال است را شناسایی کنید.

به نظر می رسد که هر دو مادر در آزمون شناسایی مادر بی خیال، آنچنان که باید به کودکان خود توجه ندارند. اما مادر سمت چپی بسیار بی خیال تر است. او آنقدر مشغول گفتگوی تلفنی است که متوجه نشده است که کودک او بالای درخت رفته است. هر لحظه خطر سقوط برای این کودک وجود دارد و این سقوط ممکن است خطرات جدی برای کودک داشته باشد. اما مادر سمت راستی اگر چه مشغول کتاب خواندن است اما نیم نگاهی هم به کودک دارد و احتمال دارد قبل از خوردن کرم توسط کودک، جلو این کار بگیرد.

مادر بی خیال

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۷۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان