//
کدخبر: ۳۶۷۷۳۱ //
پاستا | پاستای میت بال

پاستای میت بال مخصوص با طعم بسیار عالی را این طوری درست کن

پاستای میت بال یکی از انواع غذاهای خوشمزه و اصیل ایتالیایی است که با روش های متنوعی درست می شود.

پاستای میت بال مخصوص با طعم بسیار عالی را این طوری درست کن
به گزارش فرتاک نیوز،

برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پاستای میت بال در ادامه با همراه ما باشید.

پاستای میت بال

طرز تهیه پاستای میت بال

مرحله اول

برای تهیه پاستای میت بال خوشمزه در ابتدای کار پیاز را با دندانه های ریز رنده، رنده کرده و از صافی رد می کنیم تا آب اضافی اش خارج شود، سپس به همراه گوشت چرخ کرده درون یک کاسه مناسب می ریزیم.

مرحله دوم

حالا آرد سوخاری را به همراه شیر، تخم مرغ، سیر رنده شده و مقداری فلفل سیاه، فلفل قرمز و نمک به کاسه اضافه کرده، سپس به مدت ۲ دقیقه به خوبی ورز می دهیم تا مواد گوشتی ترکیب و یکدست شوند.

مرحله سوم

در ادامه مواد گوشتی را به مدت ۳۰ دقیقه درون یخچال قرار می دهیم تا مزه ها با هم ترکیب شوند. در این فاصله به سراغ درست کردن سس گوجه فرنگی می رویم، برای این منظور گوجه فرنگی ها را می شوییم.

مرحله چهارم

حالا پوست گوجه ها را جدا کرده و با دندانه های ریز رنده، رنده می کنیم تا گوجه فرنگی ها پوره شوند. در ادامه پیاز و فلفل دلمه ای را به صورت خلالی نازک خرد می کنیم و یک قابلمه حاوی آب روی حرارت زیاد قرار می دهیم.

مرحله پنجم

زمانی که آب جوش آمد، پاستا را به قابلمه اضافه کرده، سپس اجازه می دهیم پاستا درون آب جوش بماند تا کاملا پخته شود. حالا گوشت را از یخچال خارج کرده و به اندازه یک گردو درشت جدا کرده و به صورت قلقلی فرم می دهیم.

مرحله ششم

زمانی که پاستا کاملا پخته و نرم شد، قابلمه را از روی حرارت برداشته، سپس درون آبکش می ریزیم تا آب اضافی خارج شود. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت ملایم گذاشته و مقداری روغن مایع به آن می افزاییم.

مرحله هفتم

زمانی که روغن به خوبی گرم شد، گوشت های قلقلی را به تابه اضافه کرده و کاملا سرخ می کنیم، سپس از تابه خارج کرده و پیازهای خلالی خرد شده را به آن می افزاییم. پس از اینکه پیاز کمی نرم شد فلفل دلمه‌ای را به تابه می افزاییم.

مرحله هشتم

حالا پوره گوجه فرنگی را به همراه گوشت های قلقلی و مقداری پودر آویشن، فلفل سیاه و نمک به تابه اضافه کرده، سپس درب تابه را می بندیم و اجازه می دهیم گوشت به مدت ۳۰ دقیقه روی حرارت بماند تا کاملا پخته شود.

مرحله نهم

پس از گذشت این زمان پنیر چدار را با به صورت درشت روی مواد درون تابه رنده می کنیم، سپس اجازه می دهیم پنیر کاملا آب شود. حالا پاستای پخته شده را درون ظرف مورد نظرمان ریخته و مواد را روی پاستا می ریزیم و با ریحان تزیین می کنیم. نوش جان.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۷۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان