//
کدخبر: ۳۵۲۶۰۵ //

انتخاب یک عکس و پیدا کردن استعدادهی پنهانت/ میگی نه، امتحان کن!

اگر میخواهید استعداد های درونی و پنهانتان را پیدا کنید به تصویر زیر با دقت نگاه کنید و صادقانه پاسخ دهید.

انتخاب یک عکس و پیدا کردن استعدادهی پنهانت/ میگی نه، امتحان کن!
به گزارش فرتاک نیوز،

بعضی از ما خیلی وقت‌ها نمی‌توانیم پتانسیل‌هایی را که داریم بشناسیم اما بعضی‌ها در عوض، استعدادهای خود را آن را مثل کف دستشان می شناسند. اگر می خواهید بدانید استعداد مخفی شما چیست، این تست را انجام دهید. برای این کار باید تصویر را به خوبی مشاهده کنید و آنچه توجه شما را ابتدای کار، جلب می کند چیزی است که به شما پاسخ می دهد و آن را در این مطلب خواهید خواند.

تست-هوش

پاسخ تصویر منتخب شما به شرح زیر است:

کوه یخ

اگر اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب کرد کوه یخ است، استعداد پنهان شما این است که واقعاً در جادوگری و شعبده بازی مهارت دارید.

این چیزی است که شما قبلاً می‌دانستید و به دلیل شهود موجود، احتمالا قبلاً به آن مشکوک شده بودید اما حقیقت این است که تا کنون آن را کشف نکرده اید.به نظر می رسد که بتوانید سکه ای را از گوش خود بیرون بیاورید یا خرگوشی را ناپدید کنید یا بدانید کدام کارت انتخاب شده است، چراکه اینها ترفندهای شعبده بازی ساده ای برای شما خواهند بود. شما مطمئناً یک موهبت طبیعی دارید.

به خاطر داشته باشید که این به این معنا نیست که شما حتما باید شعبده بازی شوید که در سالن ها اجرا دارند، بلکه مطمئناً می توانید از این استعداد خود به عنوان یک جهش در تولید محتوای عالی در شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

بستنی

اگر اول بستنی را دیدید، خوشحال شوید، زیرا معلوم شد که شما ذاتا یک هنرمند هستید. اگر قبلاً روی صحنه تئاتر قدم گذاشته اید، یا در حال حاضر در جایی برای این دسته اجراها حضور دارید، بدون هیچ تردیدی به این کار ادامه دهید زیرا این مسیر شماست.

شکی نیست که به جایی که می رسید جایی است که همه برای دیدن شما روی می آورند، شما مرکز توجه هستید و روزی چشم و علاقه ها به سمت شما جذب می شوند.

به یاد داشته باشید که هنرمند بودن فقط به بازیگر بودن نیست، هنرمند بودن فراتر می رود و می تواند به سادگی گفتن یک داستان قانع کننده برای یک دوست یا خنداندن کسی در محل کار با خلق تصوری بامزه باشد.

نهنگ ها

اگر نهنگ ها همان چیزی بودند که شما در ابتدا مشاهده کردید، استعداد پنهانی شما این است که یک ورزشکار بسیار موفق هستید.

اگر عضو هیچ تیم ورزشی نیستید، منتظر چه چیزی هستید؟ شما باید عضو یکی از باشگاههای ورزشی شوید چراکه این یک راه عالی برای استفاده از توانایی طبیعی خود برای ورزش خواهد بود. حال، اگر ورزش های گروهی مورد توجه شما نیست، به بهبود روال تمرینی خود یا انجام تمرینات شخصی فکر کنید که بدون شک در این زمینه موفق خواهید بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۶۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان