//
کدخبر: ۸۲۳۰۸ //

تدابیر نوروزی شهرداری کاشان با ایجاد پنج پایگاه راهنمای گردشگری

شهردار کاشان از ایجاد پنج پایگاه هدایت و راهنمایی مسافران و گردشگران نوروز 97 و تدابیر برنامه هایی ویژه ی برای اینکه کاشان همیشه و در تمام ایام سال مقصد فرهنگی گردشگری تاریخی کشورشود خبرداد.

تدابیر نوروزی شهرداری کاشان با ایجاد پنج پایگاه راهنمای گردشگری
به گزارش فرتاک نیوز،

،سعید ابریشمی راد گفت: این پایگاه ها برای اقامت و 2 کیوسک اطلاع رسانی ویژه در پنج منطقه کاشان پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت کمیته اسکان نوروزی در ستاد خدمات سفر بر عهده شهرداری است افزود: در این راستا پارک های بزرگ دارای فضای مناسب و امکانات خوب (آیت الله مدنی، لاله و پارک بانوان) برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.

به گفته وی، همچنین 20 حسینیه در نقاط مختلف شهر کاشان با امکاناتی همچون آبدارخانه، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و امکانات پذیرایی و اقامتی نیز آماده خدمات رسانی به گردشگران نوروزی است.

شهردار کاشان از تشکیل کمیته اجرایی استقبال برای ایجاد آمادگی بیشتر در شهر جهت استقبال از نوروز خبر داد و گفت: ساماندهی ترافیک در روزهای پایانی سال به علت تردد شهروندان و خریدهای شب عید و ورود مسافران نوروزی به این شهر از جمله اقدام های این کمیته می باشد.

ابریشمی راد افزود: نظام حرکت در شهر شبیه سازی و روی نقشه هایی آماده نصب و برای کاهش مشکلات ترافیکی پنج پارکینگ بزرگ نیز در مبادی ورودی شهر و در مجاورت بناهای پر بازدید تاریخی پیش بینی شده است.

وی به آسفالت ریزی 20 هزار تنی در معابر شهر کاشان در روزهای پایانی سال برای استقبال از نوروز اشاره کرد و گفت: روزانه یک هزار و 200 تن آسفالت ریزی در سه بخش توسط سه گروه مبادی ورود شهر، بهسازی و روکش آسفالت شده است.

شهردار کاشان از 30 هزار مترمربع گلکاری و کاشت 70 هزار اصله درخت با هدف انتقال روحیه خوش به مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد و گفت: با هدف اینکه گردشگران با خاطره ای خوش از کاشان خارج شوند، از تمام ظرفیت های هنری برای شهری شاد و با نشاط بهره گیری می کنیم.

ابریشمی راد، پیش بینی اجرای نمایش های خیابانی و اجرای گروه های موسیقی در اطراف حسینیه هایی که فضای عمومی خوبی دارند تاکیدکرد و گفت: در آمفی تئاتر روباز فرهنگسرای مهر) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نیز هر شب هنرمندانی به اجرای برنامه های عیدانه و شاد خواهند پرداخت.

شهرستان کاشان با پیشینه شهرنشینی بیش از هفت هزار و 500 سال از جاذبه های تاریخی و طبیعی متنوعی برخوردار می باشد که افزون بر یک هزار و 700 اثر تاریخی با ارزش در شهرستان کاشان شناسایی و تاکنون 320 اثر در فهرست آثار ملی ثبت شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۲۳۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان