//
کدخبر: ۴۵۲۷۹۷ //

معرفی بهترین هتل های قشم

جزیره قشم بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس است که حدود 491/1 کیلومتر مربع مساحت دارد.

معرفی بهترین هتل های قشم
به گزارش فرتاک نیوز،

این جزیره که قدمت آن به دوره ساسانیان می‌رسد جزو یکی از تاریخی‌ترین جزایر ایران محسوب می‌شود. همین ویژگی جزیره در کنار طبیعت بکر و دست‌نخورده آن باعث شده که امروزه جزیره قشم به یکی از قطب‌های مهم گردشگری در ایران تبدیل شود و سالانه میزبان مسافران بسیاری در هتل قشم شوند.

 

در نتیجه گسترش صنعت توریسم در این جزیره، امروزه هتل‌های مدرن و سنتی زیادی برای افزایش آسایش و رفاه مسافران در این جزیره پدیدار شده است. شما در این مقاله با تعدادی از بهترین هتل‌های قشم آشنا می‌شوید.

بهترین هتل‌های قشم

اگر جزیره قشم را برای زمان استراحت و رفع خستگی انتخاب کرده‌اید، اما با هتل‌ها و محل‌های اقامت آن آشنا نیستید با مطالعه این مطلب می‌‌توانید اطلاعات کافی درباره هتل‌های این جزیره به‌دست آورید. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

هتل سینگو قشم

یکی از هتل‌های سه ستاره قشم، هتل سینگو است که شروع فعالیت آن از سال 1393 بوده است. این هتل یک ساختمان یک طبقه با 64 واحد اقامتی، خود بهترین اقامتگاه برای کسانی است که به قصد خرید از مراکز تجاری درگهان به قشم سفر می‌کند. موقعیت مکانی این هتل دقیقا در قلب مراکز تجاری و خرید درگهان قشم قرار دارد.

همه اتاق‌های این هتل قشم در طبقه اول آن واقع شده‌اند، اتاق‌های این هتل از چشم انداز‌های متفاوتی مانند دریا، شهر و محوطه هتل برخوردار هستند. با توجه به این‌‌که این هتل در قسمت پررفت‌و‌آمد شهر قرار دارد، هوای درون اتاق‌های هتل با کمک سیستم تهویه مطبوع در جریان است.

از دیگر امکانات رفاهی که اتاق‌های هتل به وسیله آن‌ها تجهیز شده‌اند می‌توان به تلویزیون، مینی بار (با هزینه)، چای‌ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی متانسب با فصل، اینترنت رایگان، روم سرویس و یخچال اشاره کرد. تسهیلات عمومی که جهت رفاه بیشتر مهمانان در هتل مهیا شده است شامل ترانسفر فرودگاهی (با هماهنگی و با هزینه)، تاکسی سرویس، زمین بازی کودکان، لاندری، رستوران، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، صبحانه رایگان، خدمات تور و گشت با هزینه می‌شود.

هتل پنج ستاره فولتون قشم

یکی از هتل‌های بسیار زیبا و تازه تاسیس قشم، بوتیک هتل قشم است که از سال 1395 آغاز به کار کرده است. در طراحی این هتل به جای ساختمان یک پارچه از سه ساختمان متفاوت به‌صورت ویلا، آپارتمان و هتل استفاده شده است. قسمت ویلایی این هتل در شرق دریاچه هامون و به صورت 7 واحد اقامتی با تجهیزات کامل طراحی شده است. همچنین بخش دیگری از هتل، هتل فولتون قشم با ساختمانی 2 طبقه است که در خود 22واحد اقامتی (16 اتاق و 6 سوئیت) را جای داده است.

واحدهای اقامتی این هتل شامل سوئیت یک خوابه چهار نفره، اتاق دوتخته دبل و اتاق دوتخته توئین می‌شوند. تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های اقامتی هتل از امکانات رفاهی مجهزی مانند اینترنت، مینی بار با هزینه، تلویزیون، آب رایگان، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، چای ساز، بالکن، یخچال، روم سرویس، پاور سوئیچ و بالکن برخوردار هستند. علاوه بر این، اتاق‌های این هتل دارای سه چشم‌انداز دریا، ساحل و محوطه هتل هستند.

هتل بوتیک فولتون قشم با فراهم کردن امکانات رفاهی عمومی مانند پارکینگ رایگان، مجموعه آبی مجهز استخر سرپوشیده و روباز، ماساژ و سونا، اتاق چمدان، لاندری، سیستم تهویه مطبوع، فضای سبز، ترانسفر رفت‌و‌برگشت با هزینه، خدمات ویژه معلولین، صندوق امانات، رستوران و کافی‌شاپ، خدمات تور و فضای سبز سعی بر آن دارد که خاطرات خوش و شیرین از خود برای مهمانان بسازد.

هتل آپارتمان رویال قشم

هتل رویال قشم یکی از هتل‌های جدید و تازه تاسیس سه ستاره در جزیره قشم است که از سال 1396 میزبان تعداد زیادی از مسافران این جزیره است. این هتل پنج طبقه از 43 باب اتاق تشکیل شده است. واحدهای این هتل به‌صورت اتاق‌های دو تخته و سه تخته با چشم‌انداز دریا، اتاق‌های دو تخته و سه تخته با چشم‌انداز خیابان، اتاق چهار تخته با منظره دریا و سوئیت دو خوابه پنج تخته با منظره دریا است.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه این هتل، فاصله نزدیک آن به دریا و مراکز تجاری فردوسی و ستاره قشم است. هتل رویال قشم با ارائه خدماتی مانند ترانسفر فروردگاهی (با هزینه)، اینترنت رایگان، خدمات مناسب سالمندان و معلولان، صندوق امانات، نظافت روزانه، مینی بار، لاندری (با هزینه)، رستوران، اتو (با هزینه)، سیستم تهویه مطبوع هوا، روم سرویس، صبحانه رایگان، سیستم گرمایش و سرمایشی، اتاق چمدان، سالن تماشای تلویزیون، رمپف و خدمات تور سعی بر آن دارد تا اقامت و سفری خاطره‌انگیز را برای مهمانان خود رقم بزند.

هتل آراکتا قشم

آراکتا قشم از جمله لوکس‌ترین هتل‌های جزیره قشم است که در سال 1402 فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل پنج ستاره از جمله هتل‌های قشم است که با استفاده از برترین معماری و دکوراسیون داخلی بی‌نظیر، یک اقامتگاه شیک و لاکچری را برای مهمانان این جزیره به ارمغان آورده است. هتل آراکتا یک بنای 5 طبقه با 6 واحد اقامتی در قالب سوئیت و اتاق مجهز شده به امکانات مدرن و لوکس است.

این هتل با فراهم کردن امکانات رفاهی در واحدهای اقامتی خود در تلاش است که مهمانان جزیره بیشترین احساس راحتی و آسایش را در اتاق‌های خود داشته باشند. این امکانات شامل تلفن اتاق، آب رایگان، چای‌ساز، روم سرویس، پاور سوئیچ، صبحانه رایگان، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، یخچال، تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی، آشپزخانه و مینی‌بار با هزینه می‌شود.

علاوه بر خدماتی که هتل آراکتا در هر واحد اقامتی قرار داده است، این هتل یکسری خدمات و تسهیلات دیگری را به‌صورت عمومی برای افزایش رفاه مسافران خود در اختیار آن‌‌ها می‌گذارد. این خدمات و امکانات رفاهی نیز شامل تاکسی سرویس، ترانسفر برگشت (با هزینه)، گشت نیم‌روزی، مرکز خرید، رستوران، کافی‌شاپ، مجموعه آبی (ماساژ و جکوزی)، فضای سبز، پارکینگ روباز، خدمات ویژه معلولین، اتاق چمدان، کتابخانه، لاندری، گیم نت و اتاق بازی می‌شود.

رزرو بهترین هتل‌های قشم

جزیره قشم یکی از جزایر استان هرمزگان است که به‌دلیل وجود جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شگفت‌انگیزش به یکی از مقاصد مسافرتی مهم ایران تبدیل شده است. همین امر باعث پیدایش هتل‌های زیادی در جهت رفاه بیشتر مسافران جزیره شده است. از این‌ رو، در صورتی‌که جزیره قشم را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کردید، می‌توانید با کمک سایت یا اپلیکشن اسنپ تریپ به راحتی به بهترین هتل‌های این جزیره جهت رزرو اتاق دسترسی داشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۷۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان