//
کدخبر: ۴۳۰۱۹۷ //

چه قطارهایی در مسیر ریلی خرمشهر وجود دارند؟

تصور کنید روی صندلی راحتی نشسته‌اید و درحالی‌که چای می‌نوشید و با عزیزانتان گپ می‌زنید، به سمت مقصدی با مردمانی دوست‌داشتنی و خونگرم در حال حرکت هستید.

چه قطارهایی در مسیر ریلی خرمشهر وجود دارند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

مقصد، شهری در دل خطه جنوب و سرشار از شور زندگی است. خرمشهر یکی از مقاصد جذاب گردشگری است که سفری خاطره‌انگیز را برای شما می‌سازد. اولین قدم برای یک سفر راحت به این شهر پرخاطره، تهیه بلیط قطار خرمشهر است. اما اگر می‌خواهید بلیط قطار خرمشهر را تهیه کنید، ابتدا باید بدانید از چه شهرهایی می‌توانید این سفر را آغاز کنید.

 

شهرهایی که در دل مسیر ریلی خرمشهر هستند را بشناسید

وقتی تصمیم به سفر با قطار به خرمشهر می‌گیرید، دنیایی از انتخاب‌ها و تجربیات در انتظار شماست. ابتدا باید بدانید که این سفر را می‌توان از چه شهرهایی آغاز کرد.

اهواز با جذابیت‌های منحصربه‌فردش، تهران با تنوع فرهنگی و تاریخی خود و مشهد به‌عنوان شهری زیارتی، همگی شهرهای پر رفت‌ و آمدی هستند که با داشتن ایستگاه قطار، سفر به خرمشهر را ساده‌تر از پیش کرده‌اند. به‌علاوه در مسیر هرکدام از این شهرها در میانه مقصد و مبدا، شهرهای دیگری وجود دارند که انگیزه‌ای برای کاوش و کشف را به شما خواهند داد. در ادامه این مسیرها و اطلاعاتی که لازم است تا برای تهیه بلیط قطار به این شهر بدانید را در اختیار شما می‌گذاریم، تا اولین قدم از سفر خود را مطمئن بردارید.

اهواز-خرمشهر؛ کوتاه‌ترین مسیر ریلی خرمشهر

بررسی مسیر ریلی خرمشهر و شهرهای منتهی به آن را با کوتاه‌ترین مسیر، یعنی اهواز -خرمشهر آغاز می‌کنیم. اگر لازم است تا از اهواز خود را به خرمشهر برسانید و حوصله رانندگی ندارید یا نمی‌خواهید سوار اتوبوس شوید، نیازی به نگرانی نیست؛ چراکه کوتاه‌ترین مسیر ریلی منتهی به خرمشهر از اهواز شروع می‌شود. اگر در فصول گرم می‌خواهید این سفر کوتاه را داشته باشید، فکر می‌کنیم، هیچ وسیله‌ای بهتر از قطار، با خنکی دلپذیرش نمی‌تواند از شما در برابر گرمای هوای بالای 50 درجه بیرون محافظت کند.

برای آغاز این ماجراجویی کوتاه و امن، کافیست بلیط قطار خرمشهر را تهیه کنید و در اهواز سوار قطار شوید. در قطار کمی استراحت کرده، تا حدود 2 ساعت و نیم بعد خود را در خرمشهر ببینید.

9cf3d3f4-7d11-4195-9e37-d863314413fe

تهران-خرمشهر؛ سفری از پایتخت به جنوب

از کوتاه‌ترین به طولانی‌ترین برویم! طولانی‌ترین مسیر ریلی که به خرمشهر می‌رسد، از تهران شروع می‌شود. یکی از پرترددترین مسیرهای ریلی، مسیر تهران به خرمشهر است. شما با تهیه بلیط قطار خرمشهر و سوارشدن در قطار، باید مسیری حدودا 18 ساعته را برای رسیدن به خرمشهر، از پایتخت بگذرانید. در این مسیر با گذر از شهرهایی مانند قم، اراک، دورود، اندیمشک، شوش، هفت‌تپه و اهواز، در نهایت به خرمشهر خواهید رسید. هنگام رزروکردن بلیط قطار، وقتی مبدا و مقصد را تهران و خرمشهر انتخاب می‌کنید، یک قطار برای این مسیر در نظر گرفته شده است و آن، قطار کوپه‌ای 4 نفره 5 ستاره اکونومی پلاس فدک است.

مشهد-خرمشهر؛ آخرین مسیر

اگر ساکن مشهد یا شهرهای اطراف هستید، یکی از بهترین راه‌ها برای سفر راحت و طولانی به خرمشهر، این است که بلیط قطار خرمشهر را تهیه کرده و خودتان را میهمان یک سفر آسوده و راحت کنید. شرکت رجا، تنها‌ ارائه‌کننده بلیط قطار خرمشهر از مشهد است. این شرکت دو قطار کوپه‌ای 6 و 4 نفره را به شما پیشنهاد می‌دهد که بر اساس شرایط خود می‌توانید هرکدام را که خواستید انتخاب کنید.

شما با سوار‌شدن در قطار خرمشهر که از مبدا مشهد حرکت می‌کند، پس‌از پشت سر گذاشتن نیشابور، شاهرود، دامغان، سمنان به تهران می‌رسید و سپس با گذر از شهرهای اراک، دورود، اندیمشک، شوش، هفت تپه و اهواز به شهر زیبای خرمشهر خواهید رسید. برای طی‌کردن این مسیر، حدودا باید 16 ساعت را در قطار بگذرانید، ولی از آن‌جا که بخشی از سفر در شب است، می‌توانید به‌راحتی استراحت کنید.

5a9326a9-1620-440a-beda-8a972285a700

فلای تودی؛ دروازه‌ای برای آغاز ماجراجویی در خرمشهر

سفر با قطار همیشه یکی از امن‌ترین و راحت‌ترین راه‌های سفر به هر مکانی است. به ویژه اگر مقصد دور باشد و راه طولانی پیش‌ روی مسافر و عزیزانش باشد، انتخاب قطار نسبت به سایر وسایل حمل و نقل عمومی مناسب‌تر به‌نظر می‌رسد.

قطار نسبت به هواپیما هزینه کمتری داشته و نسبت به اتوبوس یا ماشین شخصی امن‌تر و راحت‌تر است. شما هر زمان که اراده کنید، می‌توانید در قطار استراحت کنید، دراز بکشید یا بنشینید و از گپ‌زدن با عزیزانتان نهایت استفاده را ببرید.

اگر هوس نوشیدن یا خوردن چیزی کرده‌اید، کافیست از کوپه خارج شوید و سری به رستوران قطار بزنید. با قدم‌زدن در راهروهای قطار هم، علاوه‌بر کمی راه‌رفتن، می‌توانید از مناظر لذت ببرید. اگر به دنبال خرید بلیط قطار خرمشهر هستید، می‌توانید فلای تودی را انتخاب کنید. فلای تودی با ارائه تقویم قیمتی، تضمین می‌کند که بتوانید بلیط قطار خرمشهر را با کمترین قیمت، در بهترین زمان تهیه کنید. به‌علاوه اگر نگران رزرو هتلی در خرمشهر هم هستید باز هم نیاز به نگرانی نیست؛ چرا که شما از فلای تودی می‌توانید همزمان با تهیه بلیط قطار، هتل را هم رزرو کرده و دغدغه‌ای برای اسکان خود نداشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۰۱۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان