//
کدخبر: ۳۹۷۳۶۳ //

برای فرار از گرمای تابستان، در کیش چه تفریحاتی کنیم؟

جزیره کیش یکی از مقاصد گردشگری معروف ایران برای خرید بلیط هواپیما است. این جزیره به لطف برنامه‌های تفریحی که دارد اوقات خوشی را برای همه گردشگران رقم می‌زند.

برای فرار از گرمای تابستان، در کیش چه تفریحاتی کنیم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

تفریحات کیش به قدری متنوع است که ممکن است در طول سفر نتوانید آن تفریحات چه هستند از همه آن‌ها لذت ببرید. در واقع بستگی به مدت زمان سفر و بودجه شما دارد و اگر هیجان‌زده باشید بهترین مکان را انتخاب کرده‌ا‌ید. در این نوشته از سفرمارکت در مورد تفریحاتی که می‌توان برای فرار از گرما در کیش انجام داد صحبت می‌کنیم.

تفریحات تابستانی کیش چیست؟

گردشگران جزیره کیش علاوه بر خرید و استراحت، برای فرار از گرمای تابستان فهرستی از تفریحات متنوع و جذاب می‌توانند انجام دهند. این تفریحات نوید اوقاتی خوش و خاطره‌انگیز را می‌دهد. تفریحات آبی و دریایی جزیره که توسط چندین باشگاه و مجتمع آبی اداره می‌شود، در ماه‌های گرم سال پرطرفدار است. از جمله پاراسلینگ، غواصی شاتل، غواصی، کروز VIP کیش، اسکوتر زیردریایی، پل هوایی، بنانا، پارک آبی اقیانوس کیش، فلای برد و جت اسکی.

پاراسل بر فراز جزیره کیش

یکی از تفریحات لذت‌بخش برای گردشگران به ویژه نوجوانان، پاراسل در جزیره کیش است. پاراسل نوعی تفریح آبی است که علاقه‌مندان آن را از طریق چتری با طناب به طول ۱۵۰ متر به قایق موتوری متصل می‌کنند. وقتی قایق با سرعت روی آب حرکت می‌کند کم کم در آسمان پرواز می‌کنید و اوج هیجان را در آسمان آبی و روی آب‌های زلال خلیج فارس تجربه خواهید کرد. امکان استفاده از چتر یک نفره، دو نفره و سه نفره (دو بزرگسال و یک کودک یا دو کودک و یک بزرگسال) وجود دارد. مدت زمان کل این تجربه حدود یک ساعت است که زمان پرواز در اوج بین ۶ تا ۷ دقیقه خواهد بود. همین‌طور تا ارتفاع ۱۵۰-۳۰۰ متری صعود خواهید کرد. این تفریح برای خانم‌ها و آقایان قابل استفاده است. بعد از خرید تور کیش،‌ برای لذت از تفریح پاراسل، باید از ساحل مرجان، ساحل سیمرغ، ساحل اسکله تفریحی و ساحل دامون دیدن کنید.

شما سوار یک چتر نجات پاراسل می‌شوید و با مشاهده منظره‌ای زیبا از جزیره کیش، حس آرامش بی‌نظیری خواهید داشت. همچنین بالاترین سطح هیجان را در آسمان نیلگون و آب‌های شفاف و زیبای خلیج فارس تجربه خواهید کرد.

تجربه بهترین جت اسکی در فلای برد کیش

فلای برد وسیله‌ای است که به جت اسکی متصل می‌شود و شما را در هوا معلق نگه می‌دارد. علاوه بر این، پمپاژ آب به شما امکان انجام حرکات و شیرجه‌های چشمگیر را می‌دهد. در نتیجه می‌توانید لذت ببرید و هیجان را بین آسمان و آب‌های جزیره تجربه کنید. این سرگرمی برای افراد بالای ۱۸ سال (آقایان و خانم‌ها) مناسب است و مدت زمان آن ۲۰ دقیقه است. فلای برد یک سرگرمی بسیار ساده است که پنج دقیقه اول آن را به یک آموزش مختصر اختصاص می‌دهند. اسکی روی آب را می‌توانید در اولین سایت اسکی روی آب در خاورمیانه در جزیره کیش تجربه کنید. این مکان مجهز به رختکن و دوش، سکوی استارت، اتاق تمرین و فروشگاه لوازم ورزشی ویژه، رستوران و کافی‌شاپ است. امکان اسکی ۱۲ نفره به صورت هم‌زمان روی کابل اسکی کیش وجود دارد که ابتدا از مربی یاد خواهید گرفت.

Picture2

شاتل بر آب‌های نیلگون خلیج فارس

در تور لحظه آخری کیش لذت شاتل این است که روی یک لوله می‌نشینید که قایق تندرو شما را به سطح می‌کشاند. شاتل به صورت مجرد قابل استفاده نیست و شما باید برای استفاده از آن حداقل دو نفر باشید. افراد ۶ سال و بزرگتر با رضایت والدین می‌توانند از شاتل استفاده کنند. مدت زمان استفاده از شاتل حدود ۱۵ دقیقه است. پیشنهاد می کنیم هتل های کیش را طوری رزرو کنید که به این تفرحات آبی نزدیک باشد.

غواصی در کیش

غواصی یکی از بهترین ورزش‌های آبی کیش است که گردشگران می‌توانند در تمام طول سال از آن استفاده کنند. بسیاری از مراکز آموزشی و تفریحی غواصی در کیش این جزیره را به قطب غواصی کشور تبدیل کرده است. بدون شک شنا در کنار ماهی‌ها و جانوران دریایی کیش تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. حتی اگر شنا بلد نیستید می‌توانید با مربی و تجهیزات لازم وارد آب شوید. مردان و زنان با شرایط مشابه می‌توانند از این سرگرمی لذت ببرند. فقط غواصی بانوان با یک قایق مجزا و یک مربی خانم نیز انجام می‌شود. کل زمان غواصی از زمان سوارشدن و رفت و برگشت ۱٫۵ ساعت است و زمان شما در زیر آب ۱۵ دقیقه خواهد بود.

اسکوتر زیردریایی

یکی دیگر از تفریحاتی که بعد از خرید بلیط کیش و سفر به آنجا در تابستان می‌توانید انجام دهید، اسکوتر زیردریایی است.  اسکوتر زیردریایی یکی از هیجان‌انگیزترین ورزش های آبی است. این تفریح به شما امکان سفر به اعماق خلیج فارس و تماشای دنیای زیر آب و ماهی‌های رنگارنگ خلیج فارس را می‌دهد. اسکوتر نوعی غواصی است با این تفاوت که با کمک موتور زیردریایی می‌توان به کمک مربی تا عمق ۱۰ متری زیر آب حرکت کرد. حداقل سن برای استفاده از اسکوتر زیردریایی ۱۲ سال و حداقل قد برای مردان و زنان ۱۵۰ سانتی‌متر است. اسکوتر زیردریایی انفرادی است و برای این تفریح نیاز به وزن بدن دارید.

کایت بردینگ در کیش

کایت بردینگ ترکیبی از پاراگلایدر و اسکی روی آب است که با آن می‌توانید روی سطح آب و امواج حرکت کنید. در این تفریح باید در حالی که به بادبادک چسبیده‌اید سوار تخته اسکی شوید و سپس برای چند لحظه در هوا معلق خواهید بود. بادبادک به عنوان بادبان و تخته‌ای برای ورزشکار عمل می‌کند تا روی آب شناور شود.

Picture3

پارک آبی اقیانوس

پارک آبی اقیانوس کیش بزرگترین پارک آبی روباز ایران و تنها پارک آبی روباز ویژه بانوان است. به لطف استخرهای آرامش‌بخش، سونا و جکوزی، تجربه‌ای جذاب از تفریحات آبی فوق‌العاده را در تابستان برای شما به ارمغان می‌آورد. جالب اینجاست که پارک آبی اقیانوس تنها پارک آبی کشور است که امکانات موج‌سواری دارد. این پارک آبی دارای سیستم گرمایشی برای فصول سرد سال است که می‌توانید حتی در هوای خنک از آن لذت ببرید و غروب زیبای کیش را از این مکان تماشا کنید. از مناطق تفریحی این مکان می‌توان به پیچالوپ، دینگل، ماساژ رالی راید و اسپا و موارد دیگر اشاره کرد. 

کلام آخر

افرادی که به دنبال تجربه تفریحات آبی جزیره کیش و سفر ارزانتری هستند، بلیط چارتر کیش را در تابستان تهیه می‌کنند. در فصل تابستان هوای جزیره کیش بسیار گرم و سوزان است. به این ترتیب بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای فرار از گرما به تفریحات خاصی پناه ببرند. در این نوشته از سفرمارکت برخی از تفریحاتی را که در تابستان کیش برای فرار از گرما می‌توانید انجام دهید را معرفی کردیم.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۷۳۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان