//
کدخبر: ۳۷۲۹۱۰ //

لیست بهترین اقامتگاه‌های بوم‌گردی قشم

وقتی حرف از اقامت در جزایر جنوبی به میان می‌آید ناخودآگاه ذهن‌ها به طرف ویلاها و هتل‌های لاکچری کیش می‌رود. اصلا کیش به این خصیصه معروف است. اما از ویلاهای لاکچری کیش که بگذریم به عنوان دومین جزیره محبوب جنوبی به قشم می‌رسیم.

لیست بهترین اقامتگاه‌های بوم‌گردی قشم
به گزارش فرتاک نیوز،

حقیقت این است که قشم به نسبت کیش ویلاهای لاکچری کمتری برای اجاره دارد. به طور کلی سفر قشم متفاوت از سفر کیش است و مردم بیشتر از اینکه به قصد تفریح راهی قشم شوند به قصد دیدن جاذبه‌های تاریخی و آشنایی با فرهنگ مردم بومی به این جزیره می‎آیند.

همین هم باعث شده تا تمرکز اصلی در ایجاد زیرساخت‌های توریستی بخصوص در حوزه اقامت در سفر قشم بر ایجاد اقامتگاه‌های بومگردی باشد تا ایجاد ویلا و هتل‌های لاکچری!

وقتی مقصد سفر شما کیش باشد چه برای تفریح و گشت و گذار و مهم‌تر از آن برای اجاره ویلا کیش هم دستتان باز است. اینجا با هر بودجه‌ای که داشته باشید خانه‌ای برای اجاره پیدا می‌کنید. پیدا کردن ویلا های لوکس و لاکچری استخردار در کیش سخت نیست و درست در مقاله پیدا کردن یک اقامتگاه بومگردی در قشم هم همین اندازه آسان است.

در ادامه‌ی این مقاله قرار است چند مورد از بهترین اقامتگاه‌های بومگردی قشم را به شما معرفی کنیم. 

اقامتگاه بومگردی لرد سوزا قشم 

لیست بهترین اقامتگاه‌های بومگردی قشم را با اقامتگاه معروف لرد سوزا شروع می‌کنیم.

مساحت کل این اقامتگاه ۱۴۰۰ متر و زیربنای دو ساختمان اصلی مسکونی ۵۰۰ متر است. این اقامتگاه دارای حیاط بزرگ، باغچه، نخلستان کوچک، تختهای سنتی و پارکینگ روباز بزرگ در محوطه خارج از اقامتگاه است .

جاذبه های نزدیک به این اقامتگاه شامل ساحل خلیج فارس جزایر ناز، دره ستاره‌ها، غار خوربس، اسکله شیب دراز و کندالو است. این بخش کوتاه‌ترین فاصله دسترسی به جزیره هنگام و همچنین ساحل تخم گذاری لاک پشت است .

از جمله خدمات ویژه اقامتگاه لرد سوزا قشم می‌توان به اجرای تورهای جاذبه های گردشگری در محدوده ژئوپارک قشم، اجرای تورهای طبیعت گردی و ماهیگیری دریایی در جزیره قشم، اجرای تورهای دوچرخه سواری در جزیره قشم و لارک و هنگام سرویس حمل و نقل و انتقال مسافر، سرو غذاهای بومی و محلی کیفیت بسیار عالی و اجرای موسیقی محلی و بومی اشاره کرد.

مبلغ اجاره بهای برای اقامت در واحدهای این اقامتگاه از 1 میلیون تومان شروع می‌‌شود و این مبلغ ممکن است در ایام مختلف سال تغییر کند.

اقامتگاه بومگردی خانه دوست قشم 

اقامتگاه بومگردی خانه دوست یک خانه قدیمی با معماری بومی و سنتی جنوب است که در بندر تاریخی سوزا در ساحل جنوبی جزیره زیبای قشم واقع شده و با تغییر کاربری به اقامتگاه بومگردی به عنوان محلی برای اقامت گردشگران و تجربه زندگی بومی ، محیطی آرام و دلنشین را برایتان فراهم کرده است.

شهر ساحلی سوزا در ۲۲ کیلومتری قشم قرار گرفته است که به دلیل داشتن ساحل ماسه‌ای بسیار عالی جهت تفریحات دریایی در کلوپ‌های ساحلی شناخته شده است. صبحانه در اقامتگاه خانه دوست قشم بصورت رایگان برای مهمان‌ها سرو می‌شود. اتاق‌ها همگی دارای یخچال و اسپیلت هستند و از دیگر امکانات اقامتگاه می‌توان به پارکینگ روباز، جارو برقی، سشوار، لاندری، آب لوله کشی، تلفن ثابت رستوران خانم پز، شربت خانه و کافه تریا اشاره کرد .

مبلغ اجاره بهای برای اقامت در واحدهای این اقامتگاه از 1 میلیون تومان شروع می‌‌شود و این مبلغ ممکن است در ایام مختلف سال تغییر کند.

اقامتگاه بوم گردی پیر حرا قشم

اقامتگاه بوم گردی پیر حرا در روستای طبل جزیره زیبای قشم واقع شده است. اگر قصد سفر به جزیره زیبای قشم و تجربه‌ی شیرین اقامت در خانه‌های بومی جنوب را دارید، می‌توانید روی اقامتگاه پیر حرا حساب کنید.

این اقامتگاه بوم گردی با ۹ فضای اقامتی پذیرای مسافران از تمامی نقاط کشور است، این ۹ اتاق که در دور تا دور حیاط قرار گرفته‌اند شامل ۲ اتاق ۴ نفره، ۱ اتاق ۸ نفره، ۱ اتاق ده نفره، ۱ اتاق ۵ نفره، ۲ اتاق ۶ نفره جهت اقامت مسافران و ۱ اتاق جهت اقامت مسئولین اقامتگاه است.

تمامی اتاق‌ها مجهز به کولر گازی هستند و توالت ایرانی و حمام در ۳ اتاق این بوم گردی تعبیه شده و اتاق‌هایی که فاقد سرویس هستند باید از ۳ توالت و حمام عمومی که در محوطه قرار دارد، استفاده کنند.

صبحانه در اقامتگاه پیر حرا رایگان است و برای باقی وعده‌های غذایی می‌توانید از منو غذاهای محلی در اقامتگاه غذا سفارش دهید. همچنین اجرای موسیقی سنتی، گشت و گذار در طبیعت اطراف، بازدید از جنگل حرا و سایر جاذبه‌های جزیره از جمله برنامه‌هایی هستند که از سمت اقامتگاه برای مهمان‌ها در نظر گرفته می‌شوند.

مبلغ اجاره بهای برای اقامت در واحدهای این اقامتگاه از 1 میلیون تومان شروع می‌‌شود و این مبلغ ممکن است در ایام مختلف سال تغییر کند.

چطور به صورت آنلاین اقامتگاه بومگردی اجاره کنیم؟

اولین مرحله برای رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه مطمئن در جنوب پیدا کردن یک سایت معتبر در این زمینه است که در مرحله‌ی قبل انجام شد. سایت میهمان شو یا مهمانشو با پوشش دهی بیش از 240 منطقه در ایران با بیش از 5000 ملک برای اجاره، انتخاب مناسبی برای رزرو و اجاره سوئیت قشم و کیش است.

سوئیت

برای اجاره آنلاین اقامتگاه لازم است وارد سایت میهمان شو شده و چند مورد را برای خودتان مشخص کنید. مقصد سفرتان، تعداد روزهایی که قصد دارید در شهر مقصد بمانید، تاریخ رفت‌وبرگشت که در واقع همان تاریخ تحویل اقامتگاه است، نوع اقامتگاهی که می‌خواهید، مثلا سوییت درون‌شهری و یا اقامتگاه بومگردی، چقدر قرار است هزینه کنید و اینکه می‌خواهید اقامتگاه شما چه امکاناتی داشته باشد!

حالا کافیست این موارد را در بخش‌های تعریف شده وارد کنید و منتظر پاسخ سایت بمانید. برای مثل اگر مقصد شما جزیره قشم باشد، کافی است برای اجاره اقامتگاه نام منطقه و تاریخ رفت‌وبرگشتتان را وارد کنید. حالا از بین گزینه‌های موجود و بودجه‌ای که دارید یک مورد را برای اقامت در این جزیره انتخاب کنید. 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۹۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان