//
کدخبر: ۱۸۳۵۱ //

واچر هتل چیست؟

اگر از آن دسته افرادی هستید که زیاد سفر می کنید و به عبارت دیگر اهل گردش و گردشگری هستید، مطمئنا تا حالا برای اقامت در شهرهای مختلف دنیا، هتل های متفاوتی انتخاب کرده اید. یکی از واژه هایی که در رابطه با هتل زیاد به گوش می خورد، واچر هتل است. در این جا می خواهیم مفهوم واچر هتل را برایتان توضیح دهیم و ببینیم به چه معناست. همراه الی گشت باشید:

واچر هتل چیست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

واچر هتل که معادل انگلیسی آن (Hotel Voucher) است، به معنای تاییدیه رزرو اتاق در هتل است و اطلاعاتی مثل اسم مهمانان هتل، تاریخ ورود و خروج مهمانان و اطلاعاتی در مورد خود هتل و نوع آن می دهد. این تاییدیه، مدرکی است که نشان می دهد که شخص مهمان، هزینه اتاق را به طور کامل پرداخت کرده است اما در آن نمی توان قیمت پرداخت شده را دید.

اگر بخواهیم خیلی ساده تر بگوییم، وقتی شما اتاقی در هتل را رزرو می کنید و هزینه ی آن را بصورت آنلاین می پردازید، رسیدی به شما ارائه می شود. این رسید، همان واچر هتل است که می توان آن را از روش های مختلفی گرفت مثلا می توان آن را مستقیما از خود هتل گرفت و یا اینترنتی دریافت کرد. نکته ای که باید به آن موقع دریافت رسید دقت کنید این است که حتما نام هایی که در واچر وجود دارد، با نامی که در پاسپورت است، یکی باشد.

وقتی شما این رسید را دریافت می کنید، باید موقع ورود به هتل، آن را به قسمت پذیرش هتل ارائه بدهید چون این رسید، مدرک رزرواسیون اتاق شماست.

در بعضی از کشورها و کشورهایی که عضو شینگن هستند، برای سفر به کشورهای دیگر باید قبل از اینکه برای اخذ ویزایتان اقدام کنید، اول هتل مورد نظرتان را رزرو کنید و بعد رسید آن را که همان واچر هتل است، برای اخذ ویزا ارائه کنید.

 

منبع: الی گشت
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان